Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,212Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Vodafone slikt steeds een gieg in Alleen-lezen Opgelost

Op aanraden van n chat hier op de site heb ik my datamanager gedownload en die bevestigt mijn vermoeden dat ik redelijk gelijk oploop met het verbruik in de Vodafone app, maar na de 80% melding is t o...

Kavang2 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IPv6 ondersteuning op 4G/LTE Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben benieuwd wanneer Vodafone gaat beginnen met de uitrol van IPv6 over het 4G/LTE netwerk. Inmiddels hebben wereldwijd al vele (mobiele) telecom operators dit protocol uitgerolt en de effecten zij...

widodh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik zit op het moment in Schotland en krijg geen service links bovenin mijn scherm te zien. Ik ben onderdeel van een zakelijk abonnement en mijn collega heeft wel een provider daar staan.Ik heb al...

registreren ipad Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Hoe registreer ik mijn ipad in myvodafone, als ik mobielnummer invoer en een sms verwacht krijg ik niks. mvg,

anjebo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

goedendag ik heb vodafone mobile protect op mijn toestel.nou heb ik een ander kaartje in gedaan (deze is wel een vodafone kaartje wat er in zat was lebara) en kreeg de beveiliging ervoor te staan en d...

Bianca73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

camera firmware wordt bijgewerkt. Even geduld..... Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteren last van dat de camerefirmware wordt bijgewerkt op mijn Sansung S4.Hij doet na mijn idee niets, het blijft hangen, camera blijft zwart en na een paar minuten wordt de camera uitg...

aijmker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beller hoort mij niet als ik hem bel. Als ik gebeld word echter wel. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds dat ik een nieuwe simkaart in mijn toestel heb geplaatst (voor sneller internet) hoort degene die ik bel mij niet meer. Echter als ik gebeld wordt dan kan de beller mij wel gewoon horen. ...

ikoopmans door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Info voor bijwerken Message+ topic Alleen-lezen Onopgelost

Message+ nieuwtje! Vanaf 7 Maart breiden we onze Call+ & Message+ diensten uit met een Web variant. Hiermee brengen we de mobiele ervaring ook naar de grotere schermen en kun je ook via je tablet of P...

Jackie door Oud Vodafone Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes

NAPSTER opzeggen binnen proefperiode Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag! Via Vodafone-email service lukt het niet oim een vraag te stellen omdat er een niet aan te passen leesteken bij mijn zakelijke accountnaam staat ingevuld. waarom is mij een raadsel. Ik wil ...

mcwops door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Echt schandalig van Vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Nou nu weet ik zeker dat ik niet meer terug kom, sorry hoor maar dit vindt ik gewoon niet kunnen!Het begon als volgt; mijn vodafone smart 4 max crashde continue vanaf 20dec dus ik had het opgestuurd, ...

Syrtos door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Hopeloos Alleen-lezen Onopgelost

Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er z...

inloggen my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet meer inloggen op mijn vodafone.. Er opent een pop-up met een onbekende fout is op getreden. Probeer opnieuw in te loggen (7). Dit heb ik zo honderd keer geprobeerd..

einddatum abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik dacht ik check in my vodafone even de einddatum van mijn abonnement, aangezien ik deze telefoon nu alweer een jaar/ anderhalf jaar heb. aangezien ik altijd 2 jarige contracten heb, zou het dus...

Blackberry PRIV Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gaat Vodafone de Blackberry PRIV leveren?

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

[Mobiel] Vodafone TV Anywhere, live TV kijken waar en wanneer je wilt! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/kiwfxMet Vodafone TV Anywhere kun je overal in Nederland naar je favoriete TV-programma's kijken. Je hoeft geen moment meer te missen, want je kunt de uitzending op elk moment pauzer...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Simlockvrij maken van oud vodafone toestel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een oude toestel van Vodafone met simlock. Ik heb een prepaid simkaart gekocht maar dat werkt niet. Het toestel is geblokkeerd omdat ik heb jaren niet gebruikt en dus geen SMS kunnen steuren om...

dont door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Vodafone waar ik hopelijk erg tevreden mee ga zijn. Ik heb de overstap vorige maand gedaan in het filiaal aan de Kalverstraat 173,1012 XB Amster...

mikhael0 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag rekening specificaties Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag,Ik heb zaterdagochtend een telefoonnummer gebeld, dit nummer is niet opgenomen. Vervolgens heb ik dit nummer gewist. Ik heb dit nummer toch nodig. Kan ik dit nummer terug vinden in mijn spec...

Android 6.0 Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen wanneer vodafone android 6.0 uitrolt?

Toestel mankementen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een klacht met betrekking op mijn toestel. Vorig jaar november mijn abonnement verlengt maar vanaf dag 1 vertoont mijn toestel al kuren. Naar de winkel geweest ligt aan mijn bereik. Nieuw toest...

Praag door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen