Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

gewoon een foutje in email vodafone melden Alleen-lezen Onopgelost

Zie ik een tekstfoutje in de emails van vodafone....... WAAAAAAAR kun je zoiets nou eenvoudig melden? NIet dus. Dus hier maar eens neerzetten. kijken of er reactie komt.Waar die tekstfout zit? welkom ...

shoof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone wallet registratie mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vanochtend de vodafone wallet app en smart pass gedownload, de smart pass bleef hangen op 99% voor configureren, toen heb ik de app afgesloten en opnieuw opgestart en nu moet ik me hierv...

JelleSt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik data 's nachts Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat er ineens 's nachts, op tijden dat ik lig te slapen en mijn mobiel niet gebruikt wordt, heel veel internet data wordt gebruikt. 312 mb, 160 mb etc. en altijd tussen 01.00 en 05.00 uur....

Hanja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6s plus 128gb Alleen-lezen Onopgelost

hallo, zal de iPhone 6s plus 128gb in de assortiment opgenomen worden?

zeddyjee door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beller hoort spaanse stem ipv voicemail bij geen bereik in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Als ik in Spanje ben en mijn telefoon heeft slecht bereik (of staat uit) dan hoort de beller een spaanse stem. Deze vertelt denk ik zoiets als "dit telefoonnummer is momenteel niet bereikbaar."Dit is ...

Geen Sychronisatie googleagenda met Samsung S6 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort synchroniseert mijn Samsung S6 Edge niet meer met mijn laptop-agenda of de agenda van mijn man. Ik heb geen instellingen gewijzigd. Erg lastig gezien er nog wel eens wijzigingen zijn in onz...

Netwerk net over de grens Alleen-lezen Onopgelost

Ik rijd naar school net over de grens aan de Belgische kant. Ik blijf dan verbonden met vodafone NL (ik rijd continu een paar km langs de grens af). Automatisch netwerk selecteren heb ik uitstaan. Als...

Galaxy S5 herstart zomaar Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds afgelopen Donderdag een Samsung Galaxy S5 en ging door alle start setup en het instellen van m'n apps. Echter, al snel bleek dat de telefoon zichzelf zomaar op verschillende momenten opni...

Naamswijziging Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn abbonement verlengen en zou dit ook graag willen doen.Alleen wil ik mijn achternaam aangepast hebben en volgens de vodafone winkel hier is dat onmogelijk.Nu ben ik bij een andere winkel ge...

ak1986 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Omzetten mobiel abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag, kan ik mijn abonnement(einddatum dec 2017)omzetten naar Vodafone Spanje i.v.m. Emigratie. Ik ben zeer tevreden over Vodafone namelijk en wil mijn abonnement dan ook behouden. Groeten...

williamv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik Vodafone en contract verlenging. Alleen-lezen Onopgelost

Dag Vodafone,wij ( mezelf en 2 dochters ) mogen ons contract verlengen. Nu hebben wij een zeer slecht bereik en dit is ook door de netwerk crew bevestigd. We mochten kiezen, korting of afkopen. We koz...

Vodafone corrigeert eigen fout niet!! Alleen-lezen Onopgelost

Bij de pre order heb ik de iPhone 7 jet black besteld, gisteren kreeg ik eindelijk bericht dat hij verzonden was. Nu blijkt Vodafone mijn adres zonder de A toevoeging te hebben gedaan met als resultaa...

Tim221174 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hybride stopt 31 december ? Alleen-lezen Onopgelost

Al 3 a 4 maanden terug heb ik Hybride geactiveerd 300 min. ,vaak geprobeert om mijn bestaande nummer van mijn afgelopen vodafone abbonemend over te zetten naar Hybride, maar telkens een fout melding.V...

mb1 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hogere standaardrekening Alleen-lezen Onopgelost

Mijn standaardrekening van mijn Vodafone red-3 essential abonnement is sinds juli 2016 opeens met 0,25 cent verhoogt en daarmee is mijn standaardbedrag naar 27,25 gegaan (in plaats van 27 euro). Nu is...

Rekening bekijken via de app of my Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik probeer om op bovenstaande manieren te achterhalen waar de kosten te vinden zijn die buiten de bundel vallen. Helaas kom ik niet verder dan dat er mms berichten verzonden zouden zijn (niet d...

ejwelling door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone You L - geen abonnement mobiele dataservice? Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik ben momenteel ten einde raad. Ik ben momenteel in Spanje voor 5 maanden en maak gebruik van het You L prepaid abonnement. Sinds vorige week dinsdagavond 20/9 was mijn datalimiet in het ...

Zoeklijs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MB weergave niet correct Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vandaag is mijn Vodafone abonnement met 500 MB ingegaan. Alleen waneer ik bij My Vodafone (op de site en app) krijg ik te zien 83Mb van 83 MB. Ik weet niet of ik daadwerkelijk ook zoveel ...

alianne97 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Werkzaamheden van maandag 10 oktober 21.00 uur tot dinsdag 6.30 uur Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/1fv26We werken aan onze systemen van maandag 10 oktober 21.00 uur tot dinsdag 6.30 uur. Daardoor kun je tussen die tijden My Vodafone niet gebruiken. Ook kun je dan via de klantenser...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Duo simkaart bestellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn vodafone super abbo wederom maar weer verlengt want best wel tevreden.Nu probeer ik echter al een paar dagen een duo simkaart te bestellen, voor thuis in de ipad. ik krijg echter bij beste...

shoof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen