Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,406Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blijkbaar heeft vodafone mijn nummer aan iemand anders gegeven? Alleen-lezen Onopgelost

Ik weet niet meer precies wat ik nou nog moet doen, ik dacht dat dit forum misschien nog wat hulp zou kunnen bieden. Mijn naam is Ibrahim en ik heb al 5 jaar hetzelfde nummer. Ik heb sinds 2015 een ab...

arslan21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onaangename kerstverrassing Alleen-lezen Onopgelost

Ha, Afgelopen tijd allerlei mooie reclames zien langskomen dat je met je (naar nu blijkt nieuwe) red abonnement in europa kan internetten uit je bundel. Dus mooi, blox uitgezet en lekker op vakantie. ...

Ericz door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen betalingsverplichting en geen ongelimiteerd mobiel internet plus Alleen-lezen Onopgelost

U bent niet bereikbaar via mail of een online contact formulier.Iets tussen Vodafone en mij.Ik ben met Vodafone in zee gegaan twee jaar contract met onbeperkt internet.Dat is de deal. Ze gaven een mob...

Onbereikbaar voor T-Mobile klanten Alleen-lezen Onopgelost

Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik van T-Mobile overstapte naar Vodafone met nummerbehoud. Bij de overstap geen enkel probleem ondervonden, prima geregeld. Na +- 0.5 jaar begonnen de problemen...

Ashuni door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opnieuw opstarten iPhone 6 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik loop de afgelopen week regelmatig tegen het opnieuw opstarten van mijn iPhone 6 aan. Het gebeurt alleen bij de app Snapchat. Ik heb de telefoon al helemaal uit gezet, de app verwijderd en toe...

123451 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

upgrade Windows10 mobile Alleen-lezen Opgelost

Beste, ik lees dat Tmobile in Duitsland de upgrade voor de Lumia's draaiend op wp8.1 inmiddels aan t verspreiden is. Ook Swisscom gaat per 19 januari de upgrade naar Windows 10 mobile mogelijk maken. ...

Onterechte sms-notificatie verbruik van 80% databundel Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/qg6brHallo allemaal, Een aantal klanten hebben afgelopen nacht onterecht een sms-notificatie ontvangen waarin wordt gesteld dat 80% van hun databundel verbruikt is. Deze sms kan als ...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Werkzaamheden van zaterdag 7 januari 21:00 uur tot zondag 8 januari 5.30 uur Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/sgt64 We werken aan onze systemen van zaterdag 7 januari 21.00 uur tot zondag 8 januari 5.30 uur. Daardoor kun je tussen die tijden My Vodafone niet gebruiken. Ook kun je dan via de ...

Thomas door Oud Vodafone Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes

Vodafone thuis Alleen-lezen Opgelost

Max Verstappen en de handbalsters waren kaskrakers voor Ziggo2016 was het jaar van Max Verstappen. De jonge coureur besmette met zijn prestaties op de racecircuits miljoenen Nederlanders met het Formu...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Contractverlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren (27 dec) mijn contract verlengt met 2 jaar. Als ik in de app kijk staat de einddatum nog steeds op 2 mei 2017 met de melding dat ik mag verlengen. De vorige keren dat ik mijn abonnemen...

anniekje123 door Gedreven Liefhebber
  • 73 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 38 Likes

Icoon Alleen-lezen Onopgelost

Wat betekent het icoontje "afbeelding hoorn telefoon met wifi" bovenin de balk ?

Kan niet bellen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden kan ik niet meer met mijn telefoon bellen. Ik zit in het buitenland, en de internet dagbundel kan ik wel gebruiken.Ik heb lang geleden iets fout gedaan met de Vodafone app en ka...

Lin1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service (Vodafone zakelijk) Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in Londen en heb geen service op mijn zakelijke toestel (iPhone 6s). Ik heb al handmatig een netwerk proberen in te stellen en het toestel aan- en uitgezet. Niks helpt! Ik vrees dat er een blok...

Tini86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone RED abonnement en datagebruik binnen de EU Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Het is dus zo, ik woon en studeer het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland (binnen de EU). Nu zit ik de hele tijd te wisselen tussen twee nummers, dus was al op zoek naar zo`n soort...

Ger95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen en internetten buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in september mijn red contract verlengd.Niemand die toen gemeld heeft dat ik voor 15 euro dot over mocht laten zetten.Gebeurd dit bewust of hoe zit dit.Ben vaak in duitsland dus maak veel gebru...

Kan niet bellen, verder kan ik alles met mijn toestel, galaxy 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ikan sinds een aantal dagen niet meer bellen met mijn telefoon, ik krijg telkens na een paar secondende mededeling "oproep beeindigd". Ik heb het volgende geprobeerd:Telefoon aan en uitBa...

Alles-in-1 op reis wereld dagbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, toen ik aankwam in Rusland kreeg ik een sms dat Alles-in-1 op reis wereld dagbundel aanstond en €4,13 per dag kostte, alleen als ik het gebruikte. In de vodafone app staat €0,00. En hoewel ik e...

Ticsi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik mb Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week keek ik naar mijn verbruik en had ik nog rond de 500mb. Van de week krijg ik bericht dat ik nog maar 20 0/0 over heb. Waar gaat het fout. Ik draai bijna altyd op wifi. Ik heb dit nog nooit...

timm5140 door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen