Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G network in YOU not available Alleen-lezen Onopgelost

Hi All, With last ~2 weeks I have only 3G network. I have contacted already few times with support but nothing happend till now. I have also one number more with YOU and there is also only 3G network....

in3sect door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Familie kortingscode Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben gisteren tot laat bezig geweest om mijn nieuwe abonnent te regelen via het internet. Ik kreeg iedere keer te lezen helaas het lukt nu even niet probeer het later weer. Hierdoor mis ik mijn kort...

geen aanbieding voor verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vodafone abonnement wat ik kan verlengen.Als ik dan de aanbieding van vodafone bekijk, is dat exact hetzelfde als wat ik als nieuwe klant zou krijgen.Voor mijn gevoel wordt het dan n...

GBuist door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S3 valt steeds uit & probeert op te starten Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Mijn S3 heb ik sinds augustus 2013 in mijn bezit. Sinds een aantal dagen vertoont hij kuren. De telefoon valt steeds uit. Hij start vanzelf deels weer op. Hij komt niet verder dan het ...

Kiko_62 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Infraroodcode entone 510b voor afstandsbediening URC-7140 (one for all) Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal, Ik heb een nieuwe afstandsbediening (die van Vodafone ben ik kwijt), maar moet een 4-cijferige code invoeren om de afstandsbediening​ in te stellen. De code kan ik nergens vinden. Kunnen...

harmenb door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom kan niet één provider mij iets dergelijks bieden Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonnement is al afgelopen sinds oktober 2016. Heb scherp s zonder internet. Betaal maar 8 euro per maand. Mijn vriendin heeft via kpn voor 11.20 euro evenveel belminuten en ongelimiteerd intern...

HVeeman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement verlengen Alleen-lezen Opgelost

Beste, Omdat mijn Vodafone abbonement afloopt belde ik naar Vodafone om mijn abbonement op te zeggen. Echter werd mij een aanbod gedaan om toch klant te blijven en mijn abbonement te verlengen. Nadat ...

Samsung Galaxy S8 branded of niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil een abonnement afsluiten via de webshop icm met een Galaxy S8. Leveren jullie deze branded of niet ?? MVG

iPhone 6 unlock Alleen-lezen Onopgelost

I have iPhone 6 in europe and it is locked on vodafone nl need unlock, it works with usa sim cards not europe sim

Samsung galaxy s6 Alleen-lezen Onopgelost

Heb de laaste tijd problemen met bellen.ik versta hun altijd wel maar zij mij niet en als ik hem op luidspreker zet horen ze me wel altijd.Zou graag er iets over willen weten behoorlijk irritant helet...

Dixieyese door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met wifi na laatste software update Alleen-lezen Onopgelost

Na vorige week een software update gehad te hebben, heb ik veel problemen met mn wifi.Hij kan geen verbinding maken, en als ik al op de wifi kom dan schiet hij er weer heel snel vanaf.Mijn modem heb i...

lvernes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud annuleren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb laatst bij jullie een nieuw abonnement aangevraagd en wil deze graag annuleren omdat de datum van nummerbehoud is geplant als ik in het buitenland ben. Dit zou dus betekenen dat ik 2 wele...

Lautsie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s7 start opnieuw op bij inkomend gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Sinds de nougat update start mijn s7 regelmatig op bij een inkomend gesprek.Ik heb de de telefoon al gerest en daarna geen app geinstalleerd om een slechte app uit te sluiten maar hij blijf...

Galaxy S6 Edge van Nougat naar Marshmallow Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik heb nu sinds ongeveer een week de Nougat 7.0 update.Deze bevalt mij absoluut niet, dus wil ik graag mijn Galaxy S6 Edge downgrade naar Marshmallow 6.0.Ik ben hier inmiddels al een dag...

Tweede sim & gebruik van data in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vraagje.ik heb twee simkaarten, één daarvan is een zogenaamde data sim om in een ipad te stoppen o.i.d.ik heb een red eu abonnement met een 5gig bundel.kan ik beide kaarten ook in he...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Engeland Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond. Morgen vetrek ik naar engeland voor 4 dagen. Het plaatsje heet Deal vlakbij dover. Heb ik daar 4G via roaming?.

Robbie87 door Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

telefoon blokkeren op feestdag Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon is gestolen en ik wil deze blokkeren maar vodafone is telefonisch niet bereikbaar (alle nummers worden niet beantwoord als je hiernaar belt) en ik heb geen online account waarmee ik kan ...

huiting01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone? Alleen-lezen Onopgelost

ER word zoveel reclame gemaakt over next. Ik heb voor de eertste x mijn foon kapot en wilde overtsappen van Red naar Next, maar helaas ik da mijn abbenement 3 wken te vroeg verlengt dus piesde naat de...

Mat door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia M4 Aqua - Intern geheugen vol Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben nu sinds een maand of twee lid van Vodafone. Fijne service, goed bereik, kortom; een goede provider.Nu heb ik bij mijn 2-jarig abonnement een Sony Xperia M4 Aqua gekozen. Het leek mij, na...

Biesters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen