Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Eindejaarskorting Alleen-lezen Onopgelost

Ook last van oplichting met eindejaarskorting? En dubbele data? Het harde bewijs wat er op de website van vodafone stond heb ik in bezit. Eerst de klacht helemaal afwijzen en dan gedeeltelijk toegeven...

Vodafone - Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik van zowel Ziggo en Vodafone afneem krijg ik dubbele data en belminuten en een extra zenderpakket bij Ziggo. Aangezien dit een prima deal lijkt, heb ik mijn partner (al jarenlang T-mobile ...

Blendle Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil blendle activeren voor 3 maanden, maar krijg steeds ‘er is een fout opgetreden - sessie verlopen, graag opnieuw aanmeldenik heb dat al meerdere keren gedaan op mijn tfn, ipad zowel op 4g als op...

Samsung S8 Alleen-lezen Onopgelost

Samsung S8 knipperend scherm en opend zelf andere apps en vergroot en verkleind beeld. Leid dus een eigen leven. Opnieuw naar fabrieksinstellingen al toe gepast. Wat nu?

ZIggo combi vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak bezwaar tegen de wijze waarop Vodafone de combi-korting met Ziggo presenteert. Pas op de tweede pagina (de winkelwagen) is in hele kleine, in ene onopvallende kleur letters te zien dat om voor...

Samsung C260 unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Allereerst: dit blijft een bijzonder omslachtige manier om contact op te kunnen nemen met Vodaphone !! Gewoon kunnen mailen werkt nog steeds sneller !! Weer een reminder aan mijzelf waarom ik ben over...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen