Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,754Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Topic [url] Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga je doorverbinden naar de klantenservicenu ga ik klantenservice een link geven met zelf tikkenTest het nog eens Ziggoen nog een tje https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv...

nieuw abonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, ik heb een SIM Only M abonement bij Vodafone en betaal hier 11 euro per maand voor. Nu is mijn situatie zo verbeterd (lees belgedrag) dat ik graag een ruimer abonnement inzet. De 150 belm...

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen. Nu wilde ik gaan kijken op de site naar mijn persoonlijke deals. Als ik dan op verlengen druk, zegt die dat ik geen nummer heb geselecteerd die i...

NFC sim kaart Alleen-lezen Opgelost

Ik zag vandaag dat er de mogelijkheid is om je OV-Chipkaart te gebruiken met de Vodafone Wallet.Als ik in de app naar OV-chip mobiel ga, dan geeft hij aan dat ik geen NFC simkaart heb.Dit klopt niet w...

wifibellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben speciaal naar VF overgestapt omdat ik kan bellen met wifi. Binnenshuis heb ik geen ontvangst van een 4g netwerk. Toch hoor ik van mijn gesprekspartners dat ik een allerbelabbertste verbinding h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen