Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Oude profielen uit MyVodafone Alleen-lezen Onopgelost

Als ik naar MyVodafone ga zie ik naast mijn huidige profiel ook 2 oude die blijkbaar aan mijn email adres gekoppeld zijn. Ze verschijnen ook steeds in de app. Hoe kan ik ze verwijderen? Groet, SuzyQ

SuzyQ door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone smart Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen weekend zag ik een twee jarig Vodafone smart abonnement op jullie Website, met 5gb data de M of L nu heb ik daar even over nagedacht en wilde nu bestellen. Is het abbonnement niet meer te vi...

Michiel75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

levering dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Bij vodafone een abbonement besteld.via internet een afspraak gemaakt voor levering simkaart.Kom een koerier aan de deur die zegt dat ie van dynalogic is(legetimeerd zich niet) en wil naar binnen.Ik w...

Waarom NFC sim? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een meer technische vraag en weet niet of die zo makkelijk te beantwoorden is. Ik vroeg me namelijk af waarom er eigenlijk een simkaart met NFC bestaat. Waarom kan Vodafone de NFC van mi...

IvoB1987 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GSM/GPRS 850/900/1800/1900MHz Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen. Voor een tracker overweeg ik een simkaart bij jullie te kopen die data, sms en bellen ondersteunt en die te gebruiken is in heel Europa. Voor de zekereheid jullie netwerk ondersteunt in ...

Red Pro - Nieuwe zakelijke abonnementen van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/ni1f8Goed nieuws! Vodafone introduceert vanaf 10 oktober nieuwe zakelijke abonnementen. Met Red Pro kun je de GB’s, belminuten en sms’jes uit jouw bundel in meer dan 40 Europese land...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Tax refund at the Airport Alleen-lezen Onopgelost

Hello guys, I’m here for 2 months now moving back to Asia. i recenlty Bought a iPhone 7 Plus 128GB in a Vodadone shop on cash. I want to get the paid tax refunded for which I need tax free form. Where...

Azar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klachtenafhandeling Alleen-lezen Onopgelost

3 maanden geleden heb ik een klacht ingediend via de Vodafone website. Omdat ik na enkele weken geen antwoord kreeg, maar bellen. De klacht was spoorloos verdwenen. Opnieuw indienen was het resultaat....

Ambtenaar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opwaardeerbon ongeldig Alleen-lezen Onopgelost

Gisterenavond (11 augustus 2017) heb ik bij de Albert Heijn een opwaardeerbon gehaald, met een waarde van 10 euro. Toen ik deze wilde verzilveren, kreeg ik de melding dat de opwaardeercode ongeldig zo...

Vodafone Wallet en Paypal Alleen-lezen Opgelost

Kan geen mastercard of Paypal toevoegen, app geeft in beide gevallen een foutmelding.

gveen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onbeperkt data ook geldig in de eu ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Heb de eerste 3 maanden bij mij red abonnement onbeperkt data gekregen. Nou is mijn vraag is dit ook geldig in de eu? In mijn overzicht van de app staat dat ik nu 3gb hen gebruikt van de 10 in d...

Prepaid SIM internet Abroad Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I am currently outside the Netherlands and would like to use data. Is there a way to purchase 1 or 2 GB with a prepaid SIM card outside the Netherlands? If so, how? Thank you!

VictorX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail notificatie komt later binnen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik heb een vodafone zakelijk abonnement op een iPhone. De laatste paar dagen komt de notificatie dat ik een voicemailbericht heb, de volgende dag pas binnen of helemaal niet.Kan ik ervoor...

Ziggo Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb Ziggo en Vodafone maar ik heb nog steeds geen dubbele data..Hoe kan het dat dit zo lang duurt?Stan

LETOP! Prepaidkaart onbereikbaar in Europa! Alleen-lezen Onopgelost

Twee prepaid kaarten met 5 euro bel te goed; Wel kunnen bellen en smsen, niet gebeld kunnen worden in Buitenland. Een situatie met de klantenservice om doodziek van te worden. Ik ben helemaal klaar me...

bas001 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Ik zoek de pukcode van mijn tweede sim-kaart die in mijn iPad zit. Van de eerste sim-kaart die in m'n telefoon zit, weet ik de pukcode wel want die staat in My Vodafone.

IrmaIrma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel internet na overstap andere provider? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een aantal weken geen internet en inmiddels is er een case uitgezet om te kijken of jullie het kunnen oplossen. Dit zou ongeveer 5 werkdagen duren, vandaag zitten we op werkdag 10. Aangezien...

t_essa door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Onjuiste factuur in my Vodafone, incasso correct Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb in april bij verlenging van abonnement een foute factuur ontvangen. Deze is gecorrigeerd maar de oude factuur staat in mijn Vodafone en ik heb de juiste factuur die past bij de (juiste) ...

Ingrid71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vakantiewoning Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vele jaren hebben wij beiden een telefoon abonnement bij Vodafone op het huisadres. Sinds kort is in onze vakantiewoning in Oisterwijk de Ziggo TV aansluiting ge-upgrade waarbij het mogelijk wor...

FLMBoot door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen