Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

email app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had voor de samsung galaxy s3, een nokia e7, waarop ik op mijn startscherm, mijn mail binnen kreeg, waardoor ik altijd kon zien of er nieuwe mail binnen kwam. Nu is mijn vraag of er voor de ...

Logs Provider, Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik deed mijn Samsung Galaxy S 2 aan vandaag en kwam niet meer op het home-screen. Dit kwam doordat er een soort van pop-up telkens in mijn scherm kwam met dat er iets mis was met de Logs Provid...

Harde Reset Android Alleen-lezen Onopgelost

Om je Android telefoon een harde reset te geven doe je het volgende, ervan uitgaande dat de telefoon uit staat: Volume omhoog knopAan/Uit knopHome knopTegelijk indrukken voor 2 a 3 seconden. Je telefo...

OpReis Pakket Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen april/mei ben ik een weekje op vakantie geweest naar DuitslandDacht verstandig te zijn door het OpReis pakket te laten activeren bij een smartcrew medewerker per 27-04-13.Normaliter kan dit ...

Android Jelly Bean Alleen-lezen Onopgelost

Om SeR een klein beetje na te apen en te pesten, Android Jelly Bean VS iOS 6 ( Beta) Wat mij het meeste opviel, dat is dat de Voice Search van Google beter werkt dan die van iOS. De stem klinkt minder...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen