Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

loskoppelen 2 accounts in my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb per ongeluk bij een bestaand my vodafone account een tweede abonnement gekoppeld. Hoe krijg ik dit weer ongedaan? Het zijn de abonnementen van mijn uitwonende zoon en mijzelf. We hebben elk een...

Nel63 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbruik raadplegen. Alleen-lezen Onopgelost

In de my vodafone app kan ik het datagebruik gedurende de abonnementsmaand controleren. Maar hoe kan ik de gebruikte belminuten controleren?

Nummerherkenning vanuit het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Sinds een dikke week werkt de nummerherkenning niet meer als mijn partners uit Turkije naar mij bellen. Screenshots van hun Iphone instelling dat ze nummerherkenning aan hebben staan, maakt dat het ee...

505202222 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Scherp S met Alles-in-1 op Reis? Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag kreeg ik een SMS met de volgende tekst:"Op dit moment wordt de internet dagbundel van 100MB voor €1 automatisch geactiveerd als je online gaat. In de week van 16 oktober 2017 wordt 'ie stopgez...

Nummerbehoud, Overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Ik stap over van KPN naar Vodafone en probeer mijn nummer te behouden.Nu staat er bij de status van de bestelling dat het nummerbehoud is geweigerd.Ik heb met kpn gesproken en die zeggen dat zij het t...

Belgeschiedenis online inzien Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Hoe kun je je belgeschiedenis online inzien?Ik hoor het graag!

Jolimans door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement per direct opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik ben de afgelopen 8 dagen onbereikbaar geweest, terwijl ik hoopte dat ik met mijn nieuwe abbonnement juist meer bereikbaar zou worden. 1. Jullie opzeggingsformulier werkt niet, ik ben er...

Contact met vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ongetwijfeld niet het juiste forum-bord, maar bij gebrek aan zoiets als een bord 'Algemeen' plaats ik mijn vraag maar hier.Kun je via e-mail contact opnemen met Vodafone en zo ja wat is het adres.Ik h...

Dyslexia door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb via het internet mijn abonnement verlengd. Kreeg twee keer een oeps er ging iets fout bericht. Toch een bevestiging van mijn bestelling gekregen via email maar ook een bericht dat ik mijn beste...

YOU L sim prepaid Alleen-lezen Onopgelost

How does it work YOU L prepaid simcard? How does it work if i only use data? Can i recharge it? Can a buy and use it just for one month? Do I need cancel it after this month? Does it work in Germany, ...

Red abo bellen europa Alleen-lezen Opgelost

Ik heb red abonnement. Ik woon aan de grens. klop het nou als ik een netwerk gebruik uit bijvoorbeeld België dat ik onbeperkt naar Polen zou kunnen bellen ?Is Europa naar Europa en Europa naar NL onbe...

Manos door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Er zijn geen BloX of extra's beschikbaar bij dit abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

vodafoon zegt: Er zijn geen BloX of extra's beschikbaar bij dit abonnement. in het verleden heb ik vaak bundels aangezet.ik heb een red essential EU abonnement.hoe kan dit?grote dank voor elke respons...

thurik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe klant? Dan niet! Alleen-lezen Onopgelost

Belachelijk dit!Zit ik 2 weken geleden te kijken om over te stappen vanaf T-mobile naar Vodafone omdat wij thuis Ziggo internet en TV hebben. Zie ik een leuk abonnement van 10GB internet/150belminuten...

MartijnVE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Altijd internet (64kb), ook bij Start S abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Ben me aan het oriënteren op een sim-only abbo. Nu heb ik een abbo bij een andere provider zonder internetbundel (die hoef ik ook niet), maar waar wel altijd 64kb internet op actief is. Dat wil ik gra...

J-d-M door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in Nepal Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik bellen en internetten in Nepal met zakelijk contract?

Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Helaas zit ik met een probleem, kort geleden heb ik een ander abonnement bij Vodafone genomen nadat ik jarenhet zelfde nummer heb gehad. Nu heb ik ondervonden dat mijn email mij vraagt om een 2...

rrgrtn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

unlock premium connection Alleen-lezen Onopgelost

Jak wylaczyc blokade na polaczenia premium w abonamencie

JakubD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerherkenning Alleen-lezen Opgelost

Goede morgen .Hoe en waar kan ik mijn nummerherkenning activeren ?

barrebel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur betalen via creditcard Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal kan ik mijn factuur betalen via creditcard? ik bedooel via mijn vodafone

giresun28 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Gekraak oproepen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar weken heb ik een iphone 7. Nu heb ik al weken last dat mensen mij niet verstaan bij het bellen. Ze vragen of ik buiten loop, op de fiets zit en verstaan geen woord van wat ik zeg. Ik he...

H1989 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen