Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,163Oplossingen
  • 1,564Discussies
  • 75.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

mail verwijderen iphone Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik mijn mail verwijder van mijn iphone, dan wordt deze gewoon weer teruggezet. Ik heb ze dan al van de server verwijderd en bij instellingen meteen verwijderen aangevinkt...

josette door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement ophogen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb nu een Vodafone abbonement prive : 30 euro + 25 euro toestel kosten. 5 GB data + verdubbelaar ivm Ziggo klant. Nu zou ik graag het abbonement willen hebben wat online staat van 31 euro 2...

Voicemail werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Helaas werkt mijn voicemail niet ! Alle instellingen nagelopen, alles staat aan maar telefoon blijft overgaan zonder op voicemail over te springen. Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en dus zeer belang...

Sasja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgenik had maandag mijn Vodafone abonnement sim Only verlengd want hij was al verlopen in September 2016,Dus het was een start S 8 euro per maand 200 belminuten en sms.Dat heb ik aangepast naar...

Ayub door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij loopt leeg sinds updates Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op 15-6 een update op mijn telefoon (Samsung Note 4) uitgevoerd en daarna liep de batterij leeg als water. Ik heb op advies dat ik ergens gelezen heb de snellader uitgezet en hoopte op snel een...

Samsung S7 schakelt niet door naar voicemail Alleen-lezen Opgelost

Sinds 3 maand heb ik een Samsung S7. Ik heb mijn voicemail ingesteld en meerdere keren geactiveerd, maar toch schakelt mijn telefoon niet door naar mijn voicemail. Het gesprek wordt bij geen gehoor, b...

PJWB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenland blokkade, verkeerd land : buiten bundel kosten Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment reis ik door kroatie (binnen de eu: normale bundel geldig) maar krijg opeens allemaal berichten dat ik de 60€ limit heb bereikt en alles geblokkeerd is. Echter is er nog 2,5 GB beschikba...

Bel minuten zijn op Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een start M abonnement. Nu zijn mijn belminuten op. Kan ik een extra bundel belminuten kopen? Of moet ik gewoon tot de maand om is € 0,25 per minuut gaan betalen?

Bosbult door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen naar het buitenland met een nederlands nummer Alleen-lezen Opgelost

Wie kan mij helpen?Van het telefonisch contact ben ik weinig wijzer geworden.Vanaf 1 juni is het nieuwe roaming-beleid van kracht.Dit verhaal is mij duidelijk echter hoe zit het met het bellen vanuit ...

WillemD1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

non-stop gratis extras probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Sinds vorige week heb ik mijn abonnementsvorm gewijzigd naar een 20GB Red Super. Sindsdien mis ik de dubbele data. Ik heb al meerdere keren de helpdesk gebeld en een week geleden een e...

komserbey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra bundel toevoegen buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in buitenland en probeer via sms extra bundel toe te voegen.(Zit op 80% verbruikt)Via sms krijg ik een link. Daar staan keuzes van bundels. Deze werken niet. De klantenservice bellen lukt ook n...

Driel24 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een dag in Duitsland geweest . Ongeveer 3 seconden gebruik kunnen maken van internet . Daarna geen internet meer ... Alle instellingen staan goed . Hoe kan het dat internet is gestopt? Of is d...

eric7312 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contacten overzetten Android Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen! Eergisteren heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe HTC U11 erbij genomen. Hiervoor heb ik 3 jaar gebruik gemaakt van een HTC One M9.Nu blijkt echter dat vrijwel elk contact dat ik ...

renwan86 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling Alleen-lezen Onopgelost

22 mei m'n abonnemnt vanuit ziggo laten omzetten, Bestelstatus is nog steeds dat het in behandeling is en Ziggo heeft ondertussen m'n abonnement al stopgezet, ben dus onbereikbaar. Ik wil het eigenlij...

tijskramer door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vervroegd verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik zit met het volgende: mijn abonnement loopt op 2 december 2017 af. Dat betekent dus dat ik op 5 augustus 2017 mag verlengen. Ik wil dit keer een Samsung Galaxy S8 nemen.Wat mij opviel ...

Joeyc92 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone bewuste oplichters of is het gewoon een administratieve puinhoop? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben daar nog niet uit. Op dit forum heb ik nog maar even geleden mijn ervaringen met het abonnement Vodafone van mijn dochter weergegeven. Die berichten zie ik niet meer hier en ook niet in mijn pr...

Pluisje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Change of Abonnement from Business to Personal Alleen-lezen Onopgelost

My current 2 year abonnement finishes in September; I have 12 days to extend the abonnement. I wish to change the abonnement from business to personal but keep my same mobile number. How do I manage t...

garantie consumentenrecht Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafone, Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een abonnement met een iphone 6 bij jullie afgesloten.Nu heb ik problemen aan mijn batterij en heb ik hiervoor contact opgenomen met apple. Deze gaf aa...

Nourab16 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen