Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,258Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

You-bundel wel geactiveerd, maar data uit de bundel niet beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond mede-Vodafone-ers! Ik heb een aantal dagen geleden, toen mijn You S bundel een paar dagen voordat hij zou verlopen opgeraakt was, een You M bundel erbij gekocht. De kosten zijn wel van mij...

Ultrapc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

INTERNET IS GESTOPT Alleen-lezen Onopgelost

ZOndagmorgen was mijn Samsung-Galaxy-J3-2016 uitgeschakeld, ik schakle hem weer in door de pincode in te toetsen, ik kon weer bellen, whats appen enz, behalve internettende wifi was ook aan, maar als ...

jobo48 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Samsung S6 edge plus start de hele tijd opnieuw op. Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumers! Mijn Galaxy S6 Edge plus start de hele tijd vanzelf opnieuw op. Hij loopt vast en dan blijft deze hangen en dan start deze meestal wel weer op. Soms gebeurd dit echt 10x achter elkaar ...

hayodef door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

€ 5 korting actie Alleen-lezen Onopgelost

Beste bellers,Ik kreeg vandaag een rode vodafone hanger in de bus waar vermeld werd dat op elk RED abbonement op mijn adres (i.c.m. een Ziggo abbo) er een korting van €5 gegeven werd.Zo, toe maar. Zon...

nor17 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beveilingspatch Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit met mijn beveiligingspatch nog op 1 mei 2017 terwjjl mijn vrouw op 1 augustus zit. Handmatige controle helpt bij mij niet, mijn vrouw krijgt telkens een bericht dat er een software update is. B...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Meer inzicht in verbruik pre-paid Alleen-lezen Onopgelost

Mijn problemen begonnen toen ik € 10 en een bundel activeerde. Enkele dagen later en ik had geen gegevens gebeld, gescand of gebruikt, kreeg ik een tekst met de vermelding "Je hebt niet tijdig opgedaa...

niamhoss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

duokaart en gegevens op 2 iphone,s hetzelfde Alleen-lezen Onopgelost

ik heb 1 duokaart nu zou ik graag dat wat ik op de eene telefoon doe bvb foto,s automatisch word bij gewerkt op de andere als ik die aan zet maar ik w3eet niet hoe of wat ik daarvoor moet doen of aanz...

hercky door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen nav inflatiecorrectie Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb op 18-10 mijn abonnement pas 3 maanden en krijg nu ook de inflatiecorrectie, Dit is een reden volgens jullie ook een reden om kosteloos op te .zeggen. Hoe regel ik dat? Met vrien...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

incompetence Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello. I wanted to describe how much I am not happy with Vodafone support. I ordered the phone over a month ago and still did not get it. The lady of service even does not even know when the phone wil...

rysia654 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beveiligingslek WPA2 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/i8pie Zoals je in het nieuws hebt kunnen lezen, heeft een onderzoeksteam een lek gevonden in het beveiligingsprotocol van WPA2, wat gebruikt wordt door Wifi.Het beveiligingslek in WP...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Geen 4g op one plus telefoon Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,eind augusuts ben ik overgestapt naar Vodafone. Via mijn vorige provider (T-Mobile) heb ik altijd een perfecte 4g dekking gehad op mijn gsm (ONE PLUS ONE).Helaas is de dekking na mijn over...

ivovdb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beperkingen in Instellingen uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn iPhone 6 helemaal leegmaken, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer om beperkingen in de instelling uit te zetten.

jfwagner door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met Samsung Galaxy S7 edge terugzetten naar fabrieksinstellingen Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb een probleem met de telefoon te herstellen naar fabrieksinstellingen!Nadat ik de telefoon heb terug gezet naar fabrieksinstellingen loop ik vast zodra de telefoon naar het bekende e-mailadr...

Arie-S door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vragen Mbt. overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil tijdens de lancering van Iphone X overstappen van mijn huidige provider (Kpn) naar Vodafone.Nu zit ik met een paar vraagjes mbt. de keuze om de overstap te maken. Kan ik mijn nu...

geen telefoon, lege doos Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik heb laatst mijn abonnement verlengt en toen ik dus de doos kreef aangeboden at er alleen inwikkelfolie in en geen telefoon. hoe kan ik dit oplossen? ik wil graag mijn telefoon . ik kan zo ni...

mikec25 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil smsjes van 1 bekend nummer blokkeren, ook wil ik ze niet in een mapje gebl.berichten op mijn samsung a5.Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Thieu1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik met nieuwe SIM-kaart. Alleen-lezen Opgelost

Beste leden, Sinds vorige week is mijn nieuwe abonnement bij Vodafone ingegaan, ik had hiervoor een Hybride abonnement en nu een Start M. Alleen heb ik sinds het overstappen naar dit nieuwe abonnement...

Yusunoha door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

lastig gevallen voor "lege" voicemails Alleen-lezen Opgelost

Negen van de tien bellers laten per ongeluk een "lege" voicemail achter. Maar toch belt en sms't vodafone mij dan streng, dat ik mijn voicemail moet bellen. Doe ik dat, hoor ik bijna altijd alleen een...

Verzameltopic: Abonnement omzetten van particulier naar zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb sinds lange tijd een abonnement bij jullie. Echter sta ik als particulier geregistreerd terwijl ik een bedrijf heb waarvoor de telefoon gebruikt wordt.Hoe kan ik dit zsm omzette...

Beko door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen