Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Prepaid, geen verbinding met netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag Vodafone prepaid+ simkaart gekocht met 10 euro aan bel tegoed.Ik krijg hem niet geregistreerd op het netwerk.Heb nu inmiddels alles wat ik maar kan vinden op het internet geporbeerd.Telefoon v...

CharNo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik wacht al 6 maanden op mijn geld - zeer teleurgesteld in Vodafone service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik heb herhaaldelijk problemen gehad met de service van Vodafone tot zoverre dat ik dit bericht achterlaat op het forum zodat er, hopelijk, meer aandacht aan wordt besteed door de medew...

TJ1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google service slurpt data na update Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 week heb ik op mijn S6 android 7.Tot mijn grote schrik gebruikt google services sinds die tijd enorm veel mobiele data. Ik heb in 1 week 2 GB gebruikt.Synchroniseren, backup, automatische upda...

AV7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inbelprobleem wanneer verbonden met wifi Samsung S7 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een heel irritant probleem. Wanneer mijn S7 verbonden is met Wifi, dan worden alle inkomende gesprekken onmiddellijk met voicemail verbonden. De telefoon gaat dan niet over, ik zie ook geen gem...

OudeHeer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over Hotspot abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Wij wonen in een gebied waar alleen via ADSL het internet gebruikt kan worden. Op dit moment komt er over de ADSL lijn 5 mb binnen, op zich prima mee te werken, het grote probleem is dat deze snelheid...

AH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Behandelen van nieuwe klanten. (dan toch maar weer naar KPN) Alleen-lezen Onopgelost

Op 27 oktober heb ik om 9:12 heb ik de IPhone X besteld. Site was wat sloom maar dat is natuurlijk te verwachten, nou bestelling gelukt mooi op tijd dacht ik.Kreeg ik rond 15:40 een sms bericht dat er...

immink94 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Waar is Mobile protect ? Alleen-lezen Opgelost

Als mijn telefoon zoek raakt moet ik mobile protect kunnen gebruiken om hem te blokkeren.Sinds de website "verbeterd" is, is die dienst niet meer te vinden, ik word daar niet blij van.Heb weken gelede...

My Vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een nieuwe klant bij Vodafone. Ik heb gisteren een bestelling (Sim Only) bij Vodafone geannuleerd en meteen een nieuwe bestelling (mét toestel) geplaatst. Daardoor heb ik ook een nieuw klantnum...

Gratis simcard met €5,-beltegoed. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb voor mijn dochter een gratis simkaart met €5.- beltegoed besteld. De simkaart is binnen en ik heb een opwaardering gedaan en geregistreerd, maar de €5.- staat er niet bij op. Wanneer wordt dit ...

Eerste abbonement met nieuw toestel Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Binnekort ga ik een nieuwe telefoon bestellen. En sinds ik 15 ben en dus niet in het geld zwem vroeg ik me af als ik mijn telefoon betaal (720 euro) moet ik da...

-Martijn- door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanbieding Alleen-lezen Opgelost

Goede avond .Ik heb een klacht .Ik was een maand voor ik kon verlengen aan het kijken op de site wat er allemaal aangeboden werd . Ik zag de note 8 ,die ik ontzettend graag wilde , met als aanbieding ...

[Tip!] Uploaden via mobiel internet uitschakelen voor iCloud-fotobibliotheek Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/zvnzk Hallo allemaal,Elke foto en video die je maakt, wordt automatisch bewaard in iCloud-fotobibliotheek en gesynchroniseerd met al je apparaten. Hierdoor heb je op elk gewenst mome...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Bestelling kwijt? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraagje over de status van mijn bestelling.Ik heb2 weken geleden een Samsung S8 besteld, deze vervolgens opgehaald bij een PostNL ophaal punt en ik ben vervolgens blij naar huis gegaan. Thu...

TomSch door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone X pre-order blijven hangen of toch niet? Alleen-lezen Onopgelost

Hier ook zo'n wazige situatie. Ik ben een overstapper van die groene naar vodafone. Vrijdag ochtend gepreorderd en 9:05 bevestiging (met ordernummer!) ontvangen. Later ook het contract en lening overe...

04011988 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Inruildeals geen geld ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Een paar weken geleden heb ik via friends & family een abonnement afgesloten met de samsung S8. Daar was een inruilactie bij waarbij ik 100 euro extra inruilkorting zou krijgen als ik ...

Lou877 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dit nummer is niet in gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een vaste lijn nummer bel met mijn vodafone mobiele telefoon krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik en wordt de verbinding verbroken. Als ik een mobiel nummer bel dan gaat het wel goe...

ingmar71 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement overgedragen ineens de telefoon rekening per post Alleen-lezen Onopgelost

Met veel moeite mijn telefoon abonnement van mijn zoon overgedragen op zijn naam wat een gedoe maar het is gelukt. Krijgen we zijn telefoonrekening ineens per post denk je als Vodafone dat leuk vind d...

Bart65 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone (app) tijdelijk niet beschikbaar Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/qn49uOp dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app) omgeving waardoor My Vodafone tijdelijk niet of beperkt beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd nie...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Eerder overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen,Ik heb een vraag die denk ik niet zo heel vaak voorbij komt. Op 20/01, verloopt mijn contract bij KPN. In principe zou dit dus betekenen dat ik vanaf 20/11 bij een andere provider een a...

bohdib door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Er is in mijn toestel een nieuwe simkaart gezet maar heb de pukcode van niet. Des gevraagd werd ik naar Mijn Vodafone gestuurd, maar daar zie ik geen optie om het aan te vragen. Hoe kom ik er aan?

15John44 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen