Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Black Friday Deal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 november een nieuwe abonnement lopen bij vodafone, maar ik zie nu dat vodafone een Black Friday deal heeft, wat voor mij 5 euro minder per maand of 10GB in plaats van 3GB en een euro go...

Oguzhan58 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Reparatie in de winkel Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,mijn vraag is wat kunnen ze allemaal direct in de winkel repareren.Bij mijn telefoon (Samsung S8) blijven de oortjes niet meer goed in de telefoon zitten, ze vallen er heel snel uit.Nou ga ik volg...

YOU simkaart niet geleverd Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik heb 1,5 week geleden een gratis Vodafone YOU simkaart besteld. Ik heb nu een envelop ontvangen met een welkomstbrief waarin verwezen wordt naar de nieuwe simkaart, terwijl de simkaart zelf niet...

Smart platinum 7 Vinger afdruk scanner kapot? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb de VDF 900(smart platinum 7). En sinds 2 dagen krijg ik een melding en kan ik de vingerafdruk scanner niet meer gebruiken. Wie kan me helpen?https://1drv.ms/i/s!AgyZQSlhy2uSmmEoy_d0Kh9lmZ_...

Jojok door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Abonnement annuleren Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden, Ik zit met een vraag. Ik wil mijn abonnement mogelijk opzeggen bij Vodafone. Mijn vraag is dan ook, als ik mijn huidig contract openbreek en dan een nieuw contract krijg, is het dan ...

DisIs010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen naar Nederlandse nummers Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk zit al paar weken in Oostenrijk, maar kan niet bellen naar Nederlandse mobielen nummers. Wel sms of appen. Wel kan ik gebeld worden.Heel raar. Ik had speciaal voor de vakantie dit abonnement a...

carla910 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

account aanmaken in Mijn vodafone Alleen-lezen Opgelost

Een account aanmaken in MijnVodafone lukt niet. Na invoer van mijn 06-nummer (groen vinkje) krijg ik de boodschap dat er iets niet goed is gegaan. Graag een oplossing

Vertraagde leveringen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/mzd14Hallo,Door het slechte weer is er mogelijke vertraging in de bezorging van pakketten in het hele land. Onze pakketbezorgers doen er alles aan om alle pakketten alsnog spoedig te...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

S8 Actie Samsung Wireless + SD Card - EAN Code Alleen-lezen Onopgelost

Nu is er nog een actie gaande bij Samsung voor een Wireless charger en SD Card echter dient de EAN code dan uit Nederland te zijn. Gebruikt Vodaphone inderdaad Samsungs die 1 van de volgende EAN codes...

Sincx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

my vodafone inloggen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Inloggen my vodafone lukt niet, ook nadat ik cookies en geschiedenis gewist heb. Scherm op zwart en oneindig lang blijft cirkel ("zandloper") draaien. Wat gaat hier niet goed?

Quepasa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Visual Voicemail mogelijkheid? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik heb al eens eerder het forum afgestruind maar ik zie geen nieuwe posts en reacties meer sinds 2014, in dat bericht werd ook al verwezen naar 2012..Nu anno 2017, met de iPhone 8, 8+ en X valt ...

Vodafone YOU - veelgestelde vragen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren een simkaart aangevraagd maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe weet ik nu ofdat het allemaal goed door is gekomen etc?

BKMCV door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone next Alleen-lezen Onopgelost

ik heb in 02.2017 verlengt,mag ik gebruik maken von vodafone Next?

Erwin20 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Post stoppen van vorige bewoner Alleen-lezen Onopgelost

Graag zou ik de post van Vodafone willen stoppen op mijn huisadres. De post is bestemd voor de vorige eigenaar waar wij geen contact mee hebben. Kan een medewerker van Vodafone mij helpen? Ik ben geen...

Kasoo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

"Er is iets mis gegaan" bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik probeer een abonnement te bestellen. Wanneer ik echter kies voor nummerbehoud en vul mijn telefoonnummer in, dan krijg ik de melding "er is iets mis gegaan, check bovenstaand veld."Ik heb zo'n ...

Touchscreen doet het niet Samsung J7 2016 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een samsung j7 2016 en deze is nat geworden ik heb hem laten drogen de telefoon start gewoon op dat is geen enkel probleem, echter reageert de touchscreen niet meer iemand een idee hoe d...

BenzelB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oude sim geschikt voor 4g ? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op dit moment een s4 mini, met een oude simkaart er in, deze maakt gebruik van 3g en H+ .Nou wou ik binnekort een nieuwe s7 kopen, en ik vroeg me af of ik dan deze sim kleiner kan laten maken (...

TDuiker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VODAFONE houdt zich niet aan afspraken!! Valse info! Alleen-lezen Onopgelost

Op 3 november 2017 heb ik telefonisch een bestelling gedaan voor de iphone x. Omdat ik nog in mijn huidige contract zit tot en met 2018 zou het alleen kunnen in combinatie met de VodafoneNext. De mede...

Prestatieproblemen Alleen-lezen Opgelost

Hoiii, Sinds enkele dagen krijg ik telkens dezelfde melding in mijn s6 en ik krijg het er niet uit. De melding geeft het volgende aan; Prestatieproblemen oplossencom.google.android.gm veroorzaakt pres...

GiGi93 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet op OnePlus toestellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik kreeg vandaag een mail van paypal met daarin het goede nieuws dat je vanaf nu met een Vodafone NFC-sim, een android toestel met Android 4.4 of hoger en een PayPal account contactloo...

smidie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen