Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

storing Alleen-lezen Onopgelost

ik lees dat jullie de storing inmiddels hebben opgelost, toch kan ik nog steeds niets met mijn telefoon omdat er zogenoemd geen netwerk beschikbaar is... meerdere keren telefoon uitgezet en later weer...

Opgelost?? Alleen-lezen Onopgelost

Vind het echt niet kunnen hoor om 2 uur geleden te melden storing opgelost..... Staat mooi in de media Vodafone lost super snel storing op..... Nou ik kan nog steeds helemaal niets...... kakzooi

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Snap niet dat jullie deze meneer nog online behouden... Oproer meneer!Lijkt wel beetje op een meneer van een paar weken geleden, die ook z...

Storing? Alleen-lezen Onopgelost

SerkanModerator3542 reactiesHallo allemaal,We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mo...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Wat is dit voor een raar mannetje... Snap best dat mensen het niet zien zitten dat ze niet kunnen bellen of zo, maar om zo te reageren. NO...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen