Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal!De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001. Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Terugstorting aanbetaling telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil aangeven dat het systeem voor de aanvraag voor een nieuw abonnement met telefoon niet deugd! ik wacht nu al 2 weken op het retourneren van de aanbetaling van het toestel ik vind het belachelijk...

Jilly2505 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Statusbalk verdwijnt en schermachtergrond wordt zwart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in septemnber 2016 bij Vodafone een Huawei Y5 gekocht (met Android 5.1.1). Daar is nu een probleem mee. Regelmatig verdwijnt de statusbalk geheel, en wordt de bureaublad-achtergrond zwart. De a...

Vodafone en vaste klanten een echte grap Alleen-lezen Onopgelost

Goededag forum lezers, Na een jaar over 14 klant te zijn bij Vodafone mag ik denk wel zegen dat ik een vaste klant ben bij vodafone, en tja mijn vrouw heb ik in mijn mooie jaren bij Vodafone ook overt...

Wizkitt door Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mijn leveringen iphone 8 plus Alleen-lezen Onopgelost

op 4 januari heb ik een abbonement afgesloten in de vodafone winkel.ik ging voor de iphone 8 plus 64 gold.de telefoon zelf is niet op voorraad maar ik weet natuurlijk niet hoelang het gaat duren.volge...

Krijg maar geen bevestiging mail Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb via de website een abonnement afgesloten met iPhone X maar ik krijg maar geen bevestiging mail of contract. Nu vertelde een medewerker dat er via de webshop een vertraging is van 5 tot 10...

Jilly2505 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over procedures rondom levering toestel Alleen-lezen Onopgelost

Op 06-12 heb ik mijn contract verlengd en een bestelling gedaan voor de Samsung S8 (zwart) Hierbijwerd aangegeven dat er een langere levertijd op het toestel zat.Op 07-12 kreeg ik van jullie de meldin...

HJ1964 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Account Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb even een vraag over het my Vodafone account als ik probeer in te loggen word er gezegd dat het e-mail adres en het wachtwoord niet klopt ik heb al heel Lang het zelfde e- mail adres dus w...

wimbos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone brengt vanaf begin contract teveel in rekening Alleen-lezen Opgelost

Beste, Mijn boekhouder attendeerde mij erop dat u mij maandelijks al een jaar teveel geld in rekening brengt.Ik zou 28 euro per maand moeten betalen maar u schrijft al een jaar 44 euro af. Zie de emai...

Ron77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar is de 5GB abbo? Alleen-lezen Onopgelost

Hey, Vorig jaar heb ik een Red abonnement afgenomen met 5GB data en onbeperkt bellen/sms'en. Die staat er nu niet tussen, wel een 3GB voor €25 en een 10GB voor €29 met friends and family korting.Allee...

JanDeMan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BMW ConnectedDrive 3G - van 3G naar 4G voor 2020 Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone heeft aangekondigd dat op 1 januari 2020 3G zal worden uitgeschakeld en dat toestellen die geen 4G ondersteunen geen data verbinding meer kunnen maken: https://www.vodafone.nl/van3gnaar4g/ Ec...

bmns door Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gebruikskosten na orkaan Irma op Sint Maarten Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/2ii44 Hallo allemaal,Naar aanleiding van de rampzalige orkaan Irma op Sint Maarten, hebben we besloten onze klanten tegemoet te komen voor de gebruikskosten die er in september zijn ...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Vodafone Wallet niet te installeren op LG Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb even een vraagje vanuit de Ziggo Community.Iemand geeft aan dat hij een probleem heeft met Vodafone Wallet, deze installeert niet op een LG. Kan iemand hier antwoord op geven van Vodafone...

Energieboy door Super Expert
  • 10558 Topics
  • 3278 Oplossingen
  • 2525 Likes

Vodafone Ziggo korting Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoorde van collega's over een eindejaarskorting van 5 euro p/mnd.Is deze korting nog geldig? Ik heb vanwege een vakantie niet kunnen profiteren van deze korting en wil er wel erg graag gebruik van ...

Slecht netwerk is dat aan te passen Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag een abonnement bij Vodafone willen afsluiten maar ik heb een test gedaan met een Vodafone prepaid kaartje en daar blijkt dat ik maar 1 streepje ontvangst heb bij mij thuis met mijn iPhone...

Thmw66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte netwerkdekking Alleen-lezen Onopgelost

Beste, sinds het afgelopen jaar kan ik binnenshuis amper meer bellen of gebeld worden. Dit heb ik niet alleen maar ook mijn zoon en iedereen die hier met een Vodafone abbo over de vloer komt. Ik woon ...

kouwie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe beschermt Vodafone mij tegen onverwachte kosten? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb al vaker er over gebeldDat ik steeds onverwachts word aangemeld voor games en nu hoge rekeningen krijg die ik niet kan betalen. Ik blijf blokkeren maar het irriteerd me zo erg. Nu heb ik ...

Lisanne1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

JBL Ambassador actie bij s8 Alleen-lezen Opgelost

hallo,Ik heb onlangs iemand aangemeld via vodafone friends & family, ik heb de galaxy s8 geadviseerd, dan zou ik als ambassador ook een jbl playlist krijgen, deze actie liep tot en met 31 december 201...

s-s door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb gekozen voor een abbonement bij Vodafone met nummer behoud. De 10e deze maand zou ik mijn simkaart kunnen gebruiken, helaas doet mijn simkaart het niet, ik kan niets registreren hiervoor...

Esmee307 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim niet meer gratis bij RedSuper Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Al een paar keer ben ik gebeld met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen.U kunt veel goedkoper meneer...Dat hoor ik steeds. Als ik dan navraag of mijn Multisim kaarten of Multi Data simka...

HenkdeW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen