Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wordt steeds gebeld door britse nummers(+44) Alleen-lezen Opgelost

Word sinds een paar weken regelmatig gebeld door +44 nummersAls ik het nummer blokkeer op mijn iPhone krijg ik nog steeds een sms van gemiste oproep, heel irritant.Ze bellen ook steeds met een ander n...

Itunes apps ed betalen via rekening. Alleen-lezen Opgelost

We kunnen sommige diensten, zoals netflix via de rekening betalen.Een mogelijkheid om bijvoorbeeld apps te kopen via de rekening zou heel handig zijn.Kunnen wij zo'n dienst in de nabije toekomst verwa...

Expired SIM card Alleen-lezen Onopgelost

Hello Vodafone,I have a prepaid SIM card that I didn't use for about a year as I was travelling, I am planning on coming back to the Netherlands and was wondering if it's possible to activate the card...

ripexz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanmelden Netflix lukt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Aanmelden met sms code lukt niet

Gerrit165 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geblokkeerd nummer opnieuw aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

GoedendagMijn prepaid nummer is geblokkeerd. Ik had het nummer een tijd, door ziekte , niet gebruikt en vandaag kwam ik erachter dat het nummer geblokkeerd is. Is het nu nog mogelijk dat ik ditzelfde ...

EllenJa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portering na 2 weken nog niet afgerond Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,15 januari is mijn abonnement ingegaan bij Vodafone en is mijn nummer geporteerd vanuit Simyo.Dit is vanuit Simyo correct gegaan, maar inmiddels is het 28 januari en kan ik nog steeds niet...

Rebekka78 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten prepaid gebeld worden binnenland. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik heb een vraag. Mijn man heeft een prepaid telefoon en elke keer wanneer hij gebeld wordt, wordt er geld in mindering gebracht. Variërend van 0,01 tot zelfs 7,00Zelfs wanneer hij via ...

Peppie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn levering iphone 8 plus Alleen-lezen Opgelost

ik vind het jammer dat vodafone zo afhankelijk is van Apple.ik wacht tenminste al 2 bijna 3 weken op de toestel. dit heb ik aangevraagd bij vodafone zuidplein. ik ben daar paar keer geweest en nog ste...

Overstappen met nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van een KPN prepaid naar een abonnementje van Vodafone, met nummerbehoud.Na een x aantal telefoontjes heb ik vandaag een nieuwe simkaart gekregen, omdat de eerste niet werkte. Onder...

THEbigO door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red sim only alleen voor bellen vanuit eu naar NL of ook andersom Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik wil een sim only afsluiten bij jullie, maar ik zit nog met een paar vragen:Als ik een onbeperkt bellen en 6gb data sim only (red essential) afsluit kan ik dan daar mee vanuit Spanje onbeperk...

Loodvrij door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ZIggo combi vodafone in Zeeland? Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Zeeland. Daar is Ziggo niet actief. Ik kan dus al zou ik willen nooit gebruik maken van de actie voor korting en dubbele data. Is er in de actie rekening gehouden dat er een leuk aanbod lic...

Vodafone Wallet en de Samsung J7 2017 Duos Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone,Ik zou graag de Vodafone Wallet gaan gebruiken met mij Samsung J7 2017 Duos.Maar ik zie deze niet tussen de toestellen staan die goedgekeurd zijn door Vodafone.Gaat dit nog gebeuren w...

Colibry door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Erg tevreden, maar ik zal overstappen als... Alleen-lezen Opgelost

Ik ben jaren lang erg tevreden met Vodavone als provider. Ik zou graag bij Vodafone blijven, maar momenteel loopt Vodafone nog een beetje achter. Waar heb ik het over? Unlimited bandwidth.Al een jaar ...

Agilo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De door mij, via de winkel, bestelde telefoonhoes voor mijn Huawei p10 zou vorige week vrijdag bij mij bezorgd worden. Ik heb echter nog niets ontvangen en kan met mijn ordernummer niet de stat...

voicemail van andere mobiel afluisteren Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag met mijn mobiel de voicemail van een andere vodafone mobiel afluisteren. Ik heb de pincode. Hoe nu verder?

HvN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afgewezen! Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet even mijn verhaal kwijt. En ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zoals de meesten van jullie weten is er een nieuwe wet in Nederland. Als je een lening afsluit voor een abbonement met toetsel...

Geen SMS meer met "Je rekening staat klaar"! Alleen-lezen Onopgelost

En voor de zoveelste keer moest ik mijn jas pakken en mijn telefoon eruit vissen omdat ik een SMs kreeg. Maar het was geen "echte" SMS. Het was een geautomatiseerde SMS van Vodafone met daarin "Je rek...

Uitbreiding 4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, in de MyVodafone-app is er een planning te zien voor wat betreft de uitbreiding van 4G+ op het Vodafone-netwerk. Bestaat er ook een planning die is op te vragen voor de uitbreiding van het 'sta...

D-2010 door Stamgast
  • 55 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Wat is mijn Pukcode? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een zakelijke toestel met simkaart maar weet mijn pukcode niet

Steven85 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet nakomen van een afspraak Alleen-lezen Opgelost

Met volle verwachting zou er vandaag een gsm afgeleverd worden door dynalogic. Echter deze is niet afgeven!Dit om de volgende reden: policy van dynalogic komt niet overeen met de Afsrpaak bevestiging ...

Gvdw68 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen