Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung galaxy s9 Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vriend en ik hebben 1 of 2 weken geleden een abbonoment afgesloten met de telefoon Samsung galaxy S9maar wanneer kunnen we deze ongeveer verwachten ?

Shamira96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelheid Prepaid lager dan abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Wij zitten er aan te denken om straks alles in 1 te nemen en dan bedoel ik dus Ziggo en Vodafone. Ziggo is TOP, daar zijn we heel tevreden over. Maar nu is de vraag, willen we overstappen naar Vodafon...

Energieboy door Super Expert
  • 10468 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2479 Likes

PUK code Alleen-lezen Opgelost

Ik heb helaas te vaak een verkeerde pincode ingevoerd en mijn Sim is op dit moment geblokkeerd. Zou graag mijn PUK code willen aanvragen. Ik heb nog geen Vodafone account en deze kan ik alleen aanvrag...

Mo-ud door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart naar het buitenland laten opsturen Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon buiten de EU maar kom ongeveer eens per jaar in Nederland. Is het mogelijk om een pre-paid simkaart naar het buitenland te laten opsturen, zodat ik zodra ik aankom in Nederland direct de diens...

Belteijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone en P2P verbindingen. Alleen-lezen Onopgelost

Is er iets bekend over P2P verbindingen die worden geblokkeerd door Vodafone als je een iPhone gebruikt?Ik heb een proffesioneel camerasysteem aan laten leggen, maar mijn installateur krijg de app. ni...

Beutje77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek lukt niet meer met iphone X Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag werkt wissel gesprek bij mij niet meer. Ik heb deze functie heel erg nodig voor mijn werk Ik heb het onder Instellingen-> Telefoon -> Wisselgesprek gewoon aanstaan al geprobeerd en niets...

Geldigheid Prepaid tegoed en nummer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, vandaag een SMS gekregen op mijn pre-paid . Als of ik een cadeautje kreeg . "Goed nieuws ! vanaf 19 maart is het niet meer nodig om 1x per jaar je pre paid een opwaardering te doen!! Ik denk mo...

Anneke4 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing bellen en gebeld worden via 4G Alleen-lezen Opgelost

Alles weergevenHallo allemaal,We ervaren momenteel problemen met bellen en gebeld worden via ons 4G netwerk. Het gebruik van data is wel mogelijk. Ons advies is om tijdelijk het 3G netwerk te gebruike...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Beveiligingsupdate SG S7 Vodafone branded Alleen-lezen Opgelost

Iemand de beveiligingsupdate november voor de SG S7 Vodafone branded al binnen ?

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

SignaalPlus werkzaamheden Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/rgsr2Beste klant,In verband met werkzaamheden kan een deel van onze SignaalPlus gebruikers problemen ervaren met de werking van hun SignaalPlus apparaat.Het eerste deel van deze werk...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Phishing voorbeelden Alleen-lezen Onopgelost

Op deze pagina kun je de recente voorbeelden van frauduleuze phishing/spam berichten vinden. Wil je zelf een melding van phishing of spam maken? Dan kun je dit in een reactie op dit topic doorgeven.Om...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Wat is Phishing? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/vzpfvWe horen regelmatig dat klanten verdachte e-mailberichten ontvangen. Daarbij lijkt het alsof Vodafone de afzender is. In de bijlage zit vaak een schadelijk virus. Spammers en in...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Verzameltopic: het opzeggen van een abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezer/ Vodafone, Tot mijn grote verbazing en schrik las ik met toeval op de vodafonesite (ingelogd), dat je 1 maand opzegtermijn hebt voor een abonnement die na 2 jaar toch automatisch opgezeg...

Storing telefonische klantenservice Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/5a7ntOp dit moment ervaren we problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische Klantenservice en verkoopkanalen. Onze website, de webshop en de My Vodafone (app) omgeving zijn w...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

onbeperkt internet Alleen-lezen Onopgelost

Toen ik vorig jaar een nieuwe telefoon uitzocht bij Vodafone (Samsung S9+) kreeg ik daar 3 maanden onbeperkt internet bij cadeau.Nu wil ik voor een aantal maanden wegens varen met de boot wederom hier...

Rudolph50 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

voicemail instellen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

hallo, het lukt maar niet om de voicemail van mijn samsung galaxy in te stellen. als ik 12331 bel dan krijg ik "Goodbye". Alle handleidingen inmiddels gelezen en geprobeerd.

ammvalks door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Changing the direct debit collection date Alleen-lezen Onopgelost

hello, is it possible to change the date of the debit collection date? Would be better for me to pay my bill on another date/day. Alvast bedankt!

lks635 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port out naar prepaid goed gegaan? Alleen-lezen Opgelost

LS, ik ben per 1 maart van werkgever verwisseld en had mijn zakelijke nummer bijna 12,5 jaar bij mijn oude werkgever. Dit nummer wilde ik dus graag behouden en dus heb ik via dit bedrijf een port out ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen