Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nummer niet in gebruik Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb nu voor een aantal jaar een prepaid kaart van jullie. Nu kan ik alleen niet meer gebeld worden of bellen. Appen lukt nog wel. Je krijgt te horen dat het nummer niet in gebruik is. Terwijl...

Babbyy11 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik wil mijn abonnement verlengen en het liefst weer bij jullie. Nou wil ik een sim-only abonnement hebben, en heb een mooie deal gezien via Simpel. 10G internet, onbeperkt sms en bellen v...

Rick023 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Card top off not showing Alleen-lezen Opgelost

Hello,I have attempted to top off my account using my US based credit card. My card account shows the charge as pending for several days. I have spoken to my card company, and they say that they are w...

pmounce door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together: iemand toevoegen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik wil iemand toevoegen aan de red together bundel maar dat lukt niet. Al een week bezig via klantenservice, afsluiten van oude Abbott doen ze zo maar de andere activeren ho maar. En dan wel kosten kr...

Linda Pol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon Only Alleen-lezen Opgelost

Is er een manier om alleen voor een telefoon per maand te betalen of moet ik het toestel dan ook meteen kopenhetzelfde principe als bij een sym only alleen dan met een los toestel dus een bedrag per m...

Betalen voor je facturen Alleen-lezen Opgelost

Wat een prutbedrijf is dat Vodafone toch eigenlijk.Zoals vermoedelijk een grote meerderheid van de mensen doe ik 1 keer per jaar mijn belastingopgave.Alleen wanneer je de facturen Vodafone van 2017 wi...

webwolf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ik had toch verwacht dat deze meneer slimmer zou zijn. Maar opnieuw een kinderachtige reactie. Was zeker niet mijn intensie om dit uit te ...

Energieboy door Super Expert
  • 10757 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Opmerkingen niet gepast!!TopicGeplaatst door: webwolf

• 10757 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Taalgebruik niet in orde!!TopicGeplaatst door: webwolf

• 10757 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

Geen internetverbinding Buitenveldert Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Sinds afgelopen week heb ik helemaal geen internetverbinding op het werk, mijn collega's die ook een abonnement hebben bij jullie heeft hier ook last van en wij vinden dit erg vervelend.Whatsapp b...

Nessx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongebruikt e-mailadres verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik ben klant bij Vodafone en wil voor mijn MyVodafone account/contactgegevens mijn e-mailadres aanpassen. Wanneer ik dit wil doen, geeft hij bij al mijn verschillende e-mailadressen aan da...

ysmink door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Beste klantenservice vodafone,Ik heb een nieuwe simkaart van jullie ontvangen en mijn nummer wordt per de 21ste juni overgezet vanuit t-mobile vanwege nummerbehoud. Kan ik eigenlijk de nieuwe vodafone...

Remco1002 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afgelopen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement was afgelopen 3 mei afgelopen. Ik wil mijn abonnement opzeggen en naar een andere provider gaan. Als ik het op heb gezegd, kan ik dan gelijk naar een andere of heb ik een bepaald opzeg...

Alles over Blendle via Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen) Alleen bij Vodafone lees je nu één maand gratis Blendle en krijg je iedere maand korting op je Blendle Premium-abo...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Not provisioned for Vodafone Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Hi vodafone, ik wil mijn voicemail instellen maar krijg het bericht "you are not provisioned for Vodafone Voicemail" en er wordt dan opgehangen.. enig idee?NB heb deze SIM kaart niet eerder gebruikt.....

vvantets door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon aan abonnement toevoegen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een Sim only abonnement lopen bij jullie en zou graag een iPhone erbij aan willen toevoegen kan dit?

Kelsey19 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Staat klantnummer in het bericht TopicGeplaatst door: Jelmer Bogerd

• 10757 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

Netflix werkt niet meer, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement voor Netflix is beëindigd per 22 juni,Hoe kan dat?*Moderator: Titel aangepast, zodat het makkelijker vindbaar is + board aangepast naar Apps & Diensten

Jackie69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S9 Dual Sim? Alleen-lezen Opgelost

Ik dacht dat alle Samsungs S9 een Dual Sim mogelijkheid hadden. Maar in de vodafone winkel zeiden ze dat dat niet zo was en dat de modellen die je bij een vodafone abonnement krijgt geen dual sim hebb...

DannyQ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen