Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dubbele bestelling?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 30 december via de website een telefoon met abonnement besteld - met een family & friends code - en ook een e-mail ontvangen met een bevestiging en dat ik binnen 1-4 werkdagen meer zou horen. V...

Marlous_r door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

van vodafone prepaid naar een hollandse nieuwe abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter stapt over van een prepaid van vodafone naar een hollandse nieuwe abonnement. Nu begreep ik als je bij vodafone blijft je beltegoed verrekend wordt, geld dat ook voor hollandse nieuwe? Di...

scholten door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6s of IPhone 7? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abonnement verlengen, heb nu een iPhone 6s en denk dat een 7 heel onhandig is ivm t ontbreken van een hoofdtelefoonaansluiting. Ik gebruik mijn 'oortjes' om te bellen en vaak ivm accu ook ...

Swieli door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geldigheid Prepaid nummer? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al jaren hetzelfde nummer en heb (naar het schijnt) mijn nummer te lang niet meer opgewaardeerd. Is het mogelijk om mijn nummer te herstellen? Mocht dit niet mogelijk zijn, is het dan mogelijk ...

Shabba door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Ziggo korting Alleen-lezen Onopgelost

Wij overwegen om naast ons vaste internet van Ziggo, ook met de mobiele nummers over te stappen naar Vodafone. De bedrijfsnaam en het KVK nummer waarop de aansluitingen komen te staan zijn wel gelijk,...

svvliet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling gedaan, geen bevestiging of wat dan ook Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Ik heb vrijdag een bestelling gedaan met nummerbehoud. Netjes via iDeal betaald, maar heb tot op heden helemaal niets ontvangen. Niet eens een bevestiging of wat dan ook. Nu had ik via de chat ve...

Johan_82 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Een nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een nieuw abbo afgesloten en heb een mail gehad van Vodafone met contract.Is hiermee alles rond. Of kan die nog veranderen

Roger1979 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Napster opzeggen werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik wil graag mijn Naptster abbonement stopzetten. Als ik dit probeer via: https://offers.vodafone.com/nl zoals in de handleiding staat krijg ik een foutmelding op de website: Er is een fout opget...

west63 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen informatie naar verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond allen, Al langere tijd zat ik te twijfelen hoe en met welke telefoon ik mijn abonnement ging verlengen. Het originele abonnement liep tot 29 december dus besloot ik afgelopen donderdag (28...

Email bevestiging Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik heb gisteren een telefoon met abonnement besteld. Ik kan online de status zien (in behandeling), maar ik heb geen enkele bevestiging ontvangen via de mail van de bestelling. Is dat normaal?

priesje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MB's ingetrokken? Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Recent kreeg ik een SMS dat er mb's zouden verdwijnen omdat ik geen Ziggo abonnement meer zou hebben. De afgelopen anderhalf jaar heb ik KPN, daarvoor Online... Maar geen Ziggo. Ik dacht d...

Ramona1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kosten abbonement verlenging Alleen-lezen Onopgelost

vorig jaar april toen ik via friends en family mijn abbonement met een jaar verlengt hebt ging ik meteen de nieuwe abbonements ( in mijn geval lagere)kosten betalen, is dit nog steeds zo? kan hier nie...

eentje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

How do I switch to Nano SIM card?? Alleen-lezen Onopgelost

I would like to know how I switch my current pre-paid sim card to a nano card? It doesn't fit my new smartphone, and I need a nano sim card. Is it possible to order a nano card, keeping the current Vo...

LaetiCio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone neemt klanten niet serieus Alleen-lezen Opgelost

Ik werd waker op 8 dec 2017, en ik pakte mijn tellefoon en geen service! erg vervelend denk dat zou wel eventjes zijn na 4 uur nog geen service. dus ik richting utrecht hey! berijk! meteen vodafone be...

Lost SimCard, need help Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I have forgot my simcard at my hometown but I want to use the same number. Is that possible ? Regards

kagan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaalde sms- of internetdiensten Alleen-lezen Onopgelost

Ben al geruime tijd bezig om een betaalde Premiumdienst 36(69) van Eweka die ik per ongeluk STOP heb gezet weer te activeren. Hierbij kreeg ik de melding dat mijn gegevens verwijderd waren en geen ber...

Wick door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rode iPhone 7/ 7 Plus Alleen-lezen Opgelost

Is er al bekend of en wanneer Vodafone de rode iPhone 7 plus weer gaat leveren ?

App's op een SD-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Kun je elke app opslaan op een SD-kaart? Ik heb een Android-toestel (Samsung). Dit om het geheugen van de smartphone te ontlasten.

woutbouma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

Serkan Hoe zit het me de levering van de Iphone x SG 64gb?Ik heb vernomen dat dit eigenlijk vorige week zou moeten gebeuren, maar nog steeds geen telefoontje gehad van de VF winkel. Bestel datum 14/11...

Chetje12 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krijg een melding dat Touch id niet geactiveerd kan worden Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik niet rechtstreeks via homebutton mijn toestel kan activeren. Kan alleen via de aan/uit knop en bij opstarten krijg ik de melding dat Touch id niet geactiveerd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen