Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,164Oplossingen
  • 1,566Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

oproepen komen allemaal anoniem binnen Alleen-lezen Opgelost

sinds kort komen 95% van de inkomende oproepen als 'anoniem' binnen, zelfs als het bekende contacten zijn en waarvan ik zeker weet dat ze hun nummer niet geblokkeerd hebben.Zo kan ik niet terugzien wi...

BVlasblom door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bel afspraak niet na gekomen Alleen-lezen Onopgelost

twee uur geleden hadden jullie aan de telefoon verteld dat jullie ons een uur geleden zouden terug bellen waneer gaan jullie bellen ?!?

Sms via de computer bekijken Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer/mevrouw,Ik heb mijn mobiel in de wc laten vallen, hierdoor kan ik deze mobiel niet meer gebruiken. Ik heb nog een oude mobiel, maar die pakt mijn simkaart niet. Zou ik mijn sms online kun...

Romi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Er gaat vanalles mis met het abonnement Alleen-lezen Opgelost

Twee keer moeten bellen vanavond. De eerste keer 14 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. Die moest me doorverbinden naar de afdeling migratie. Ook dat duurde natuurlijk een minuut of 5. Toen kwam...

kbloem door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

Oproepblokkering Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Dette77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betwisting Alleen-lezen Opgelost

1 Juni jl heeft VODAFONE zelf aangeboden een betwisting voor mij te starten. De uitslag zou enkele werkdagen op zich laten wachten. Terugbel verzoek niet gehonoreerd. Sindsdien niets meer vernomen.Heb...

Bellen en internet tegelijk mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Sinds dat ik een nieuwe I Phone 7 plus vanuit de verzekering heb ontvangen kan ik niet meer bellen en internetten tegelijk,Graag wil ik weten hoe ik dit weer kan activeren.Gr,

lo0wiie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement verlengd Alleen-lezen Opgelost

Telefonisch mobiel abb verlengd maar ik heb geen bevestiging in mijn mail gehad?

LeonideG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorkeursnetwerk: geen service Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoon heeft toestel Huawei Y6 met prepaid kaart van vodafoneSinds enige tijd kan ik geen netwerk meer selecteren.Hij kan gewoon internetten bij wifi spot maar hij kan niet bellen en kan niet gebel...

vvis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd met toestel Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Omdat ik bericht kreeg dat ik kon verlengen omdat mijn contract binnen 4 maanden afloopt, heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Nu kan ik mij uit het verleden herinneren ...

Veranderen van abbo Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om te veranderen van abonnement? Ik had daar namelijk iets over gehoord, maar kan het nergens terugvinden. Ik heb nu 3GB maar ik ga er steeds overheen. Nu wil ik graag overstappen, maa...

Geen korting ondanks VodafoneZiggo combinatie? Alleen-lezen Opgelost

Hi!Ik hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag.In december 2016 heb ik een abonnement afgesloten voor €46 per maand; ook heb ik een Friends and Family code gebruikt voor korting gedurende de geh...

Panic door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Welkom sms buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik ben nieuwe klant van Vodafone; woon aan de grens naar België en Duitsland en bevind me dus snel in een van deze landen. Gevolg: ik ontvang een welkom sms van Vodafone voor het betreffende land. Dat...

Tikketak door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummer niet in gebruik Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb nu voor een aantal jaar een prepaid kaart van jullie. Nu kan ik alleen niet meer gebeld worden of bellen. Appen lukt nog wel. Je krijgt te horen dat het nummer niet in gebruik is. Terwijl...

Babbyy11 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik wil mijn abonnement verlengen en het liefst weer bij jullie. Nou wil ik een sim-only abonnement hebben, en heb een mooie deal gezien via Simpel. 10G internet, onbeperkt sms en bellen v...

Rick023 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Card top off not showing Alleen-lezen Opgelost

Hello,I have attempted to top off my account using my US based credit card. My card account shows the charge as pending for several days. I have spoken to my card company, and they say that they are w...

pmounce door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together: iemand toevoegen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik wil iemand toevoegen aan de red together bundel maar dat lukt niet. Al een week bezig via klantenservice, afsluiten van oude Abbott doen ze zo maar de andere activeren ho maar. En dan wel kosten kr...

Linda Pol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon Only Alleen-lezen Opgelost

Is er een manier om alleen voor een telefoon per maand te betalen of moet ik het toestel dan ook meteen kopenhetzelfde principe als bij een sym only alleen dan met een los toestel dus een bedrag per m...

Betalen voor je facturen Alleen-lezen Opgelost

Wat een prutbedrijf is dat Vodafone toch eigenlijk.Zoals vermoedelijk een grote meerderheid van de mensen doe ik 1 keer per jaar mijn belastingopgave.Alleen wanneer je de facturen Vodafone van 2017 wi...

webwolf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen