Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft nummer online geplaatstTopicGeplaatst door: attyvandelden
Welkom op de Vodafone Community
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft nummer online geplaatstTopicGeplaatst door: attyvandelden
Ik bezit een Huawei 4G USB dongle type E3276 en heb een Vodafone Prepaid card. Kan ik deze in combinatie met mijn Multimedia/GPS systeem van Parrot, Asteroid Smart, gebruiken? Dit systeem is voorzien ...
Hallo,Als ik via internet een Sim Only abonnement verleng met een jaar heb ik dan 14 dagen bedenktijd en de mogelijkheid om deze verlenging te annuleren?Alvast bedankt voor de reactie.
Om de MyVodafoonapp te activeren moet je een account aanmaken. Wanneer je dit gedaan hebt krijg je een mail met een link om te bevestigen. De link in de mail werkt niet, meerdere keren geprobeerd. Wee...
hallo ik ga binnenkort voor 3 weken naar australia ik heb een abonnement met gratis bellen en 10 gb internet hoe zit het als ik mijn tel meeneem wat gaat er van mijn bundel af en kan ik deze gewoon ge...
Ik was al die callcenters zó zat dat ik besloot hen te blokkeren. Daarna gingen zij over op "privenummers"!Na 2 x er in getraot te zijn besloot ik die "privenummers" te blokkeren! Tot overmaat van ram...
Ik ben mijn opties aan het bekijken wat betreft het verlengen van mijn Vodafone abonnement. Omdat ik recent een nieuw toestel heb gekocht heb ik aan een sim-only abonnement meer dan voldoende. Wat mij...
Goedemorgen ik kan op dit moment niks meer met mijn telefoon niet bellen en heb geen internet mijn nummer is ******* zou er voor mij gekeken kunnen worden ?Moderator edit: 06-nummer verwijderd ivm pri...
Goedenavond,Ik ben in het bezit van een prepaid card van Vodafone. Ik ga vrijdag voor 1 dag naar Frankrijk en daarvoor zou ik graag een bundel willen. Ik had al gekeken bij de bundels en daar leek die...
we hebben 2 vodafone abonnementen op 1 adres + ziggo alles in 1de 1 prive de ander zakelijkkomen we nou allebei in aanmerking voor de korting op de onze vodafone abonnement??Moderator edit: Topic verp...
Ik heb zojuist een SMS ontvangen over optimaal gebruik van internet in het buitenland. Ik heb hiervoor nog een SMS ontvangen om dit op mijn telefoon te installeren. Voordat ik dit wil doen wil ik meer...
Goededag,in augustus ben ik gebeld door vodafone over dat ik een fiets heb gewonnen door dat ik mb's heb gedoneerd,op het forum staat ook dat ik heb gewonnen maar tot op de dag van nu heb ik niks meer...
Helaas beantwoord dit nog steeds mijn vraag niet!Zal ik de vraag dan anders stellen:Als dit inflatie correctie betreft, waarom zijn dan niet alle facturen met dit bedrag verhoogt?Wat is het verschil t...
De cirkel grafiek van het verbruik/tegoed datagebruik klopt niet.Het aangegeven verbruik is ongeveer twee-maal zoveel als het werkelijke verbruik.Het tabblad detail dataverbruik klopt wel.Ook de helpd...
Vodafone heeft aangekondigd dat op 1 januari 2020 3G zal worden uitgeschakeld en dat toestellen die geen 4G ondersteunen geen data verbinding meer kunnen maken: https://www.vodafone.nl/van3gnaar4g/Ech...
Hello,I tried to use network camera and data logging device with IoT gateway and mobile router with vodafone data SIM card.I couldn't remotely control the camera and data logging device.Could someone ...
Waarom zijn er geen Sony telefoons meer?????
Sinds paar weken wordt ik elke dag, avond gebeld door 020, 085 en buitenlandse nummers gebeld,Uiteraard zo'n formulier ingevuld, maar nog niets gehoord,Gisteravond en Vanochtend werd ik constant gebel...
Ik klant bij Simpel wil particulier een iPhone 8plus overnemen, deze heeft hem los gekocht via Vodafone.het toestel is fevr 2018 aam hem geleverd en verkoopt de iPhone met aankoopbon waarop de verkoop...
Bij diverse e-mails wordt de tekst niet weergegeven. Is di te verhelpen???
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |