Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Waarom opeens verhoging in kosten abonnement? Alleen-lezen Opgelost

ben woest ! zo verschrikkelijk te woord gestaan door Vodafone ! ene selma heeft mijn abbonement verhoogd en verlengd ! ik was zo blij met Ziggo mobiel en nu opeens terug bij af de ellende van Vodafone...

s b door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo wi-fi Roserije Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoor van vrienden dat ze op openbare ruimtes zoals bv "de Roserije " via Ziggo met het invullen van een gebruikersnaam en ww op veel plekken gratis wi-fi hebben.Hoe kan ik dat ook doen

ARichard door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Wat gaat er precies van je beltegoed af? Alleen-lezen Opgelost

Ik lees graag boeken en speel graag muziekalbums af. Nu wil ik iets weten, omdat ik niet elke week 1000 Euro aan beltegoed kan kopen. Als je een boek leest of een album afspeelt, gaat dit dan van je b...

Aansluitkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en ondanks dat ik ook Ziggo klant ben zijn €25,- in rekening gebracht voor aansluitkosten.

Tiny78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, wil overstappen naar Ziggo en dan mijn mobiel abonnement bij jullie doen, kan dit, mij kpn abonnement is nog niet afgelopen.

Anna-2507 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummer loskoppelen van ander account Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit dus sinds een dag of 2 met dit probleem, heb laatst mijn contract laten overdragen naar mijn moeder, dit contract stond eerst op m'n vader's naam. Ik kreeg een mail binnen of ik gelijk een acco...

Vodafone app en te hoge rekening niet juiste contract gekregen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone (community),Ik ga hier kort proberen uitleggen wat er aan de hand is. Ik heb telefonisch om het grootste pakket gevraagd en kreeg het Red pakket. Ik dacht eerst dat ik verkeerd gekeken ...

Sony Xperia XZ2 compact verkrijgbaar bij Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag weten of de Sony Xperia XZ2 Compact weer verkrijgbaar zal zijn bij Vodafone en zo ja wanneer dat gaat zijn?groeten,Calendriel

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Een aantal weken terug heb ik een nieuw abonnement willen afsluiten. Hiervoor moest ik 54,- overmaken als aanbetaling. Heb me later bedacht en wou mijn geld terug. Niks bij Vodafone bekend en moest ee...

Langer dan 9 maanden niet opgewaadeerd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mn nr meer dan 9 maanden niet opgewaadeerd kan ik mn nr op een manier nog gebruiken? Want ik heb mn nr nodig vandaar

Netwerkprobleem Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand meer hij geeft aan netwerkproblemen bij mij

Peter D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartwatch Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik krijg binnenkort een Smartwatch waar een nano simkaart in geplaatst kan worden.Nu wil ik graag een 2e simkaart echter weet ik niet goed welke ik moet hebben.bij een duo sim moet 1 toestel uit...

astreja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Resterende data waar gaat dat heen Alleen-lezen Opgelost

Waarom gaat mijn resterende data niet mee naar de volgende maand. Daar betaal ik toch voor?

Jedimarv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opladen van telefoon niet meer mogelij, wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn telefoon op een of andere manier niet meer opladen na die regen bui en een andere accu helpt niet helpppp

Bryan585 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Valt England nu in de EU bundel of niet meer? Alleen-lezen Opgelost

Ik ga in augustus naar England op vakantie. Kan ik daar van mijn EU-bundel gebruik maken zoals in Duitsland, België, etc...Of moet ik daar een bundel kopen?

ariedj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vowifi op Samsung Galaxy S7 Edge Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Mijn vrouw en ik hebben onlangs beiden een Samsung Galaxy S7 Edge aangeschaft i.c.m. een Vodafone abonnement omdat wij thuis geen mobiel bereik hebben (nieuwbouw woning).Onze Vodafone simkaarten...

Henry S door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone X Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal!Zoals verwacht heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone 8, iPhone 8 Plus en het topmodel de iPhone X.In dit topic belichten we de nieuwe iPhone X. Wil je meer info o...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

nieuwe s9 met actie harman cardon speaker niet meer vindbaar Alleen-lezen Opgelost

ik heb een nieuwe s9 ontvangen afgelopen zaterdag.toen ik hem vrijdag bestelde stond er een link voor een harmon cardon speaker twv 229 euro. Deze link is nu we en staat er 150 euro retour.Wat is dit ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen