Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mms Op Xperia X1 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik krijg het niet voor elkaar om mmsjes te versturen met mijn SE Xperia X1.Ik heb het geprobeerd met automatische instellingen (ontvangen na invoeren tel.nr. op site Vodafone) maar ook met de han...

Iphone Als Modem Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een simlockvrije iPhone gekocht, maar tethering staat niet bij de network settings. Blijkbaar is het niet toegestaan of gaat er iets anders fout. En dit terwijl ik een databundel heb, ga ik...

Vodafone Proxy Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn bezig met de ontwikkeling van een mobiele website. Nu ervaren wij dat de website via Vodafone simkaarten anders wordt weergegeven dan bij andere aanbieders. Het lijkt erop alsof er een proxy ...

Os Upgrade Alleen-lezen Onopgelost

HELPIk heb online mijn OS geupgrade naar 4.7.0.181. Deze was afgelopen week beschikbaar en verder gewoon goed geinstalleerd.Nu heb ik ineens problemen met mijn inboxen.- Als ik op mijn BB mail wis, me...

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Iphone 3GS 32GB en een supersim abonnement. Ik heb voicemail aangezet door 12331 te kiezen en op bel te drukken zoals beschreven in de handleiding van Vodafone. Bellers krijgen wel de uitno...

Admin Topics Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag dat admin bjorn een topic gestart is over I-phone settings.Waarom is deze locked, dat is toch een ideaal topic om mee door te gaan als mensen hier probleme mee hebben?Zelfde geld voor andere ad...

Registreren Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Om je BlackBerry optimaal te gebruiken voor e-mail en internet kun je op www.mobileemail.vodafone.nl je BlackBerry registreren.Klik hier om je BlackBerry te registreren Klik op "Nieuwe account m...

I-Phone Updating Troubleshoot Alleen-lezen Onopgelost

Bovenstaande vraag komt wel vaker voor, dus vandaar toch even sticky'ed.Een I-Phone die updates binnen haalt gaat als het ware "terug naar fabrieksinstellingen" oftewel, ingevulde APN en Gebruikersnaa...

Iphone En Tethering Alleen-lezen Onopgelost

Hela, Ongeveer een jaar geleden kocht ik de iPhone3G via 2call.nl met een Vodafone abonnement. Alles goed en wel sindsdien. Met de komst van firmware 3.x kwam ook tethering om de hoek kijken. Met de k...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen