Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hoe gaan jullie deze storing copenseren?? Ik neem aan met korting op mijn abbonoments koste. Aangezien mijn contract al verlopen is en ik het dus kan opzeggen wanneer ik wil zit ik steeds harder te de...

radiohitec heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]radiohitec heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Absoluut geen internet op 2G en 3G in regio Valkenswaard...bellen wel mogelijkTopicGeplaatst door: Vodafone

M.anvelink heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]M.anvelink heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Het is een fake bericht, want ik kan nog steeds niet via 3g of 2g bellen?TopicGeplaatst door: Vodafone

Vraag Alleen-lezen Onopgelost

Dit is al de tweede keer in korte tijd dat voor langere tijd je niets kunt met je telefoon. Hier zullen klanten niet blij mee zijn

My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar Vodafone.Mijn oude abonnement eindigt vandaag, dus ik ben niet meer bereikbaar.Maar het Vodafone abonnement met eigen nummer start pas de 31e.Nu wil ik mijn simkaart activeren,...

28-10-2018 – Storing met verschillende diensten Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment zijn er problemen met een aantal interne klantenservicesystemen waardoor we je via de klantenservice niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun je hinder ondervinden met...

Marc door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen