Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wanneer gaat mijn Sim only abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Goede avond kunnen jullie mijn vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn Sim only abonnement kangebruiken heb hem op 26 april afgesloten maar nu is het 15 mei en nog niks gehoord

Ellie2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

'Kan bericht niet verzenden' bericht uitzetten? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort de Samsung A8. Nadat ik aan een foutief nummer een sms bericht heb geprobeerd te sturen, krijg ik nu herhaaldelijk de melding: "kan uw sms bericht nu niet verzenden. Het wordt verzon...

wb1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overgestapt met nummerbehoud is niet in gegaan Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren ben ik door mijn oude provider afgesloten en zou worden aangesloten bij Vodafone. Vanaf 12 uur gisteren middag ben ik echter niet meer bereikbaar. Vodafone heeft een tijd terug al een sms ges...

Kim78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering bij valschade? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar weken geleden een iPhone 6S aangeschaft. Ik ben een heel onhandige persoon en laat mijn telefoon vaak vallen (heb al mijn best geprobeerd, maar ben gewoon onhandig). Wat ik me afvraag:...

door Niet van toepassing

Bedankt Alleen-lezen Onopgelost

Bedankt maar ik heb niets met racen, bovendien ben ik voorzien in mijn telefoonabonnement. Ik vind overigens wel dat reageren erg omslachtig is, ik hoop dat u niet nog meer voorstellen doet via Youtub...

hvholst door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestelcode aanpassen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Forum,Sinds kort heb ik een andere Iphone. In dit toestel zit nu mij "kaart".Hoe pas ik binnen mijn gegevens van Vodafone aan met de nieuwe gegevens van het toestel?Graag zie ik de tips tegemoet...

Japan Alleen-lezen Onopgelost

Werkt mijn iPhone 5s model A1457 in Japan?

Rudy1955 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Databundel van 6GB en toch nog niet genoeg Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb een nieuw abbonoment bij vodafone afgesloten samen met de ziggo combinatie dubbele mb.nou dat lijkt mooi. dat dacht ik ook, maar jammer genoeg niet zo want nu ben ik paar keer voor het e...

Hotspot in NL oké, maar niet in EU Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in staat om gebruik te maken van hotspot in Nederlandmaar in het buitenland, zoals Belgie en Duitsland lukt het niet met hotspot.Vreemd eraan is dat internetten op het GSM-toestel zelf wel werk...

15217710 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datalimiet verlagen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Is het mogelijk om de datalimiet Nederland van maximaal € 100,00 te verlagen?Mijn zoon van 15 heeft een Vodafone abonnement en ik vind een maximale overschrijding van € 100,00 wel erg vee...

swuijts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC u12 plus beschikbaar bij Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen, weet iemand of de HTC u12 plus beschikbaar komt bij Vodavoon met een abonnement en zo ja, in welke kleuren is deze dan beschikbaar en wanneer??Ik ben al enige tijd aan het wachten op de ...

inge81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Leden van het forum Alleen-lezen Onopgelost

Op het Vodafone Forum zitten Moderators, Vodafone medewerkers en Leden. Mocht je de verhalen van de Moderators en Vodafone medewerkers rustig willen doorlezen? Kijk dan in dit topic. Ook het forum hee...

Prepaid sim gedeactiveerd zonder sim-only sim Alleen-lezen Onopgelost

Een afspraak om de nieuwe sim te ontvangen heb ik moeten afzeggen, dus ik zit nog steeds met mijn oude prepaid-sim. Echter heb ik geen toegang meer tot het Vodafone-netwerk, watvreemd is aangezien er ...

Anarchy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek Alleen-lezen Onopgelost

Wisselgesprek werkt niet meer, vorige week nog wel. Er is niets gewijzigd aan mijn abbonnemtent graag hulp

deetman1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dynafix reparatie iphone 8 plus Alleen-lezen Onopgelost

Een tijdje geleden mijn iphone 8 plus opgestuurd ivm problemen. Deze is de deur uit gegaan zonder beschadiging.Vervolgens krijg ik een voorstel voor omruiling van het toestel als ik evne + 400 euro wi...

DwayneN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone weigert nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Na vele telefonades en chats lukt het maar niet om over te stappen met nummerbehoud.Mijn vrouw en ik zijn verhuisd naar een white spot.Onze zakelijke nummers werken daar niet.Op 1 mei verocht de nieuw...

Prepaid prijzen door het dak? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik heb al jaren naar volle tevredenheid Vodafone prepaid. Sinds deze week wordt er ineens voor een telefoontje van 2 seconden (ongeveer, als je de voicemail aan de lijn krijgt) 1 euro gesprekskost...

KvdZ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing interne systemen Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/km8bi Update: de problemen zijn inmiddels opgelost! Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor de volgende diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Prepaid tegoed opwaarderen tijdelijk niet mogelijk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/zh43v Hallo allemaal,Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor prepaid gebruikers tijdelijk geen tegoed kunnen opwaarderen. Ook kun je hierdoor tijdelij...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Abonnement annuleren (Bedenktijd) Alleen-lezen Onopgelost

17-05-2018 Hi, als ik vorige week woensdag een abbonement verlengde bij jullie, maar bij de concurent een betere deal zag, werd mij altijd vertelt dat ik “14 dagen de bedenktijd” had bij vodafone om m...

Mckytgr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen