Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,689Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Doorschakelen instellen vanaf vodafone site, niet vanaf telefoon Alleen-lezen Opgelost

Beste, Is het mogelijk om doorschakelen in te stellen vanaf vodafone site of door naar een telefoonummer te bellen, ipv vanaf telefoon zelf? Het gebeurt wel eens dat ik mijn telefoon vergeet .. Het zo...

acethatch door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G3 uitvalproblemen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een LG G3 telefoon, 2 jaar oud. Sinds gisteren wordt hij na korte tijd behoorlijk warm. Ook valt het beeld regelmatig weg, de telefoon start zich dan uit zichzelf weer op, Ook loopt het scherm ...

Lobke1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Welke chip zit in de Samsung S9? Alleen-lezen Opgelost

hallo, welke versie van de s9 wordt bij vodafone aangeboden? de exynos of snapdragon? dit ivm de snelheid van het toestel wat voor mij van toepassing is. dit kan niet vanuit amerika gehaald worden nee...

jeffeeers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer gaat een verlenging in? Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik wil mijn abonnement verlengen (nu met toestel, maar wil naar Sim only)ik ben alleen even benieuwd of dat nieuwe Sim only abonnement dan ook gelijk in gaat. Dit aangezien ik elke maand data te k...

Geluidsoverlast Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Sinds een paar weken horen wij een harde bromtoon in onze binnentuin en in huis. Het geluid is dusdanig hard dat wij hier niet van kunnen slapen. Na uitvoerig onderzoek zijn we er achter gekomen...

SaraM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Red Together Alleen-lezen Onopgelost

NIET TOGETHER VodafoneWat een top punt weer bij vodafone, wat nou TOGETHER. ben anderhalf uur aan het bellen (op dit moment in de wacht) sommige mensen weten niet eens dat het bij Vodafone er is ander...

Wizkitt door Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gebeld door Pools nummer Alleen-lezen Opgelost

Beste medeforummers,Er is veel te lezen de laatste tijd over buitenlandse nummers.Deze morgen om 07:30 werd ik gebeld door een Pools nummer. +48 784 983 297Ik neem dit soort nummer normaal gesproken n...

Johnbob door Gedreven Liefhebber
  • 130 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 25 Likes

Zijn er nog acties met verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag verlengen maar wilde weten of ik er nog een extra voordeel uit kon halen

Robskings door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pukcode waar vind ik deze? Alleen-lezen Opgelost

Dus nadat Ik 3 keer mijn pincode van mijn telefoon nummer had ingevoerd is mijn sim kaart geblokkeerd,. De puk code op mijn sim kaart doet het niet. Op My Vodafoon krijg ik de zelfde nutteloze code. O...

My Vodafone Account Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer in mijn vodafone te komen/een nieuw vodafone acount te maken maar ik krijg maar geen email binnen. Ik wil graag op de my vodafone app kunnen inloggen maar zo lukt dat natuurlijk nooit.

Gelockte sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo lieve lezers...Ik heb een probleem met mijn sim kaart. Ik heb deze nu in een oude mobiel, omdat mijn nieuwe verzopen is, maar kan nu de sim niet ontgrendelen. Ik heb mijn sim nooit opnieuw inges...

qwibes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

voicemail Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal dagen staat mijn voicemail uit, en kan ik deze ook niet meer inschakelen via 12331 of via myvodafone. ook telefonische helpdesk heeft geprobeerd deze aan te zetten, maar dit lukte nie...

paul75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kunnen jullie mij een aanbieding doen? Alleen-lezen Opgelost

Wat kunnen jullie mij meer bieden dan wat ik nu heb en wat is de prijs daarvan.

2889noor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlies toestel en sim nog voor activatie van het nummer Alleen-lezen Opgelost

Goededag, begin deze maand het ik een abonnement (essential red 3gb onb. minuten)bij jullie aangesloten, alleen ben ik het toestel en de simkaart kwijtgeraakt (het toestel is verzekerd) voordat ik het...

samsung naar iPhone Alleen-lezen Opgelost

ik ben overgestapt van samsung note 3 naar iPhone 8plus. Nu heb ik de simkaart moeten aanpassen om in de iPhone te kunnen zetten. Nu krijg ik de simkaart niet meer eruit. Maar de iPhone herkent de sim...

Wat zijn de prijzen van een sim only? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb 10 GB data per maand wil graag dubbele wat zijn de kosten hiervan?

Prem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds gister een abonnement bij Vodafone en heb dus ook een nieuwe simkaart gekregen. Alleen kan ik deze niet activeren en mijn abonnement verschijnt ook niet in mijn Vodafone. Mijn klantnummer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen