Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Databundel verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik krijg 16 november 15:22 een bericht dat me 2de bundel van 10gb van Ziggo ingaat Later 30 minuten later krijg ik dat ik over 80 procent ben maar op die tijden zit ik op kantoor ik heb die beri...

Werkzaamheden Prepaid systemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Op vrijdag 26 oktober vinden er werkzaamheden plaats aan onze Prepaid systemen. Deze werkzaamheden zullen plaatsvinden van 01:00 tot 04:00 uur.Tijdens deze werkzaamheden is het niet mog...

Werkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Komende nacht vinden er werkzaamheden plaats aan de My Vodafone app en My Vodafone webpagina. Deze werkzaamheden zullen plaatsvinden van 00:00 tot 02:00 uur.Tijdens deze werkzaamheden i...

waarschuwing Phishing Alleen-lezen Onopgelost

goedemorgenik heb voor de 2e mail onderstaand bericht ontvangen via SMS van nummer 06 39 41 39 63. Volgens mij klopt dat niet en is dit een phishing bericht. Het ziet er alleen betrouwbaar uit en voor...

Simkaart besteld Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik heb een gratis simkaart besteld met een maandbundel erop. Van Vodafone heb ik een mail gekregen dat mijn simkaart verzonden is maar ik heb nog steeds niks gekregen en mijn track en tracé code d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen