Afgelopen abonnement Alleen-lezen Opgelost
Mijn abonnement was afgelopen 3 mei afgelopen. Ik wil mijn abonnement opzeggen en naar een andere provider gaan. Als ik het op heb gezegd, kan ik dan gelijk naar een andere of heb ik een bepaald opzeg...
Welkom op de Vodafone Community
Mijn abonnement was afgelopen 3 mei afgelopen. Ik wil mijn abonnement opzeggen en naar een andere provider gaan. Als ik het op heb gezegd, kan ik dan gelijk naar een andere of heb ik een bepaald opzeg...
Hi vodafone, ik wil mijn voicemail instellen maar krijg het bericht "you are not provisioned for Vodafone Voicemail" en er wordt dan opgehangen.. enig idee?NB heb deze SIM kaart niet eerder gebruikt.....
Hallo, ik heb een Sim only abonnement lopen bij jullie en zou graag een iPhone erbij aan willen toevoegen kan dit?
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Staat klantnummer in het bericht TopicGeplaatst door: Jelmer Bogerd
Mijn abonnement voor Netflix is beëindigd per 22 juni,Hoe kan dat?*Moderator: Titel aangepast, zodat het makkelijker vindbaar is + board aangepast naar Apps & Diensten
Ik dacht dat alle Samsungs S9 een Dual Sim mogelijkheid hadden. Maar in de vodafone winkel zeiden ze dat dat niet zo was en dat de modellen die je bij een vodafone abonnement krijgt geen dual sim hebb...
ik wil met iemand uit Schotland sms’en. Maar ik zie nergens op de website Schotland staan.
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Taalgebruik in berichtTopicGeplaatst door: mathias baines
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Misbruik van grote letter! Echt niet normaal, dat iemand dit doetTopicGeplaatst door: Martine Dietz
Goedendag,Ik krijg zojuist een sms van vodafone dat ik een abbonement heb genomen opeen een game site via vodafone en daar 5 euro per week voor moet betalen.Dit vind ik heel raar aangezien ik mij nooi...
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z,n nummer in de topic staanTopicGeplaatst door: Kobus op 113A
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z,n nummer in de topic staanTopicGeplaatst door: Kobus op 113A
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer in bericht!!TopicGeplaatst door: Kobus op 113A
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant 06 nummer staat in het berichtTopicGeplaatst door: Kobus op 113A
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant 06 nummer staat in het berichtTopicGeplaatst door: Kobus op 113A
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft haar 06 nummer geplaatst. TopicGeplaatst door: MarijeTM
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft haar 06 nummer geplaatst. TopicGeplaatst door: MarijeTM
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
56 | |
1 | |
1 |