Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw toestel met oude simkaart. Maar krijg je dan ook bonussen Alleen-lezen Onopgelost

Voor mijn vrouw wil ik een nieuwe prepaidtelefoon bestellen. Bij de aanbiedingen staat dat je €5,- krijgt voor het registreren en €5,- extra bonus bij opwaarderen. Maar mijn vrouw heeft al een vodafon...

Mcnilis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vragen over Buurlanden Blox voor RED39 abonnees Alleen-lezen Opgelost

In het tekstje over de Buurlanden Blox staat dat ik daarmee vanuit Duitsland of België tegen hetzelfde standaard tarief bel als in Nederland. Ik heb drie vragen over wat telefoontjes mij gaan kosten a...

gvderard door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oordopjes samsung Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal,Vorig jaar heb een telefoon gehad van me vader bij vodafone met oordopjes erbij en zijn na een jaar gebruiken zomaar kapot gegaan heb ik nog garantie hierop? En anders hoe duur zijn die o...

Samsung S$ microfoon probleem Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik heb sinds vandaag dat als ik gebeld word ik diegene wel hoor, maar zij mij niet. Als ik de luidspreker functie gebruik doet hij het wel weer. Hoe kan dit? Met vriendelijke groetKevin

KevinLeen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy Telefoons starten opnieuw op / verliezen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Sinds 25-4 zien we op het forum ineens diverse vragen over verschillende types samsung telefoons die ineens rebooten (vanzelf opnieuw opstarten) of hun netwerk verliezen. Erg lastig na...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Kan geen sms ontvangen en gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

In Nederland geen problemen. Maar hier in Jakarta kan ik geen sms meer ontvangen of gebeld worden. Sms versturen of bellen is geen probleem. Omdat ik mijn bank codes (TAN) per sms ontvang, kan ik nu d...

andie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stolen phone Alleen-lezen Onopgelost

HiI had a prepaid phone which unfortunately has been stolen. Is there a way to transfer the phone number to a new phone?Thanks,CM

Mobile Prepaid Broadband for laptop Alleen-lezen Opgelost

Hi. I am staying in Amsterdam until Oct and I am looking for a mobile prepaid internet plan (preferably with dongle). I am a heavy user (lots of streaming and gaming) and I'm wondering if there are su...

gbtl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

batterijen Samsung (verschillende types) laden niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Dit is geen vraag maar wel een tip aan iedereen. Zowel de S2, S3, S4 kunnen na verloop van tijd batterij-problemen krijgen. Ik heb meermalen nieuwe batterijen besteld met slechts nauwelijks of soms ge...

kipdons door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Muziek als alarm (Xperia Z2) Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand enig idee hoe je een liedje vanaf de SD kaart als alarmtoon in kan stellen? Ringtone lukt me nog wel, maar verder kom ik ook niet. Ik weet dat ik het via de computer in de map kan zetten ...

Milkytan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simservice aanbieder openen met PIN Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht waar een prepaid simkaartje van Vodafone bij zit. Ik wil mijn andere simkaart van Vodafone (wat een abonnement is) graag in deze telefoon stoppen, maar als i...

Android Hotspot Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 en een Windows Surface Tablet Pro 2.Ik probeer de Tablet via de Android Hotspot van de Galaxy te laten werken.Ik kies op de Note 3 voor bij Instellingen voor Tet...

Jvdbrand door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contacten overzetten naar Lumia telefoon. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik probeer via Vodafone contacten backup mijn contacten overzetten, de Lumia 925 (eigenlijk geen enkele lumia) staat in de lijst. Wie heeft hier een foefje voor??? *moderator edit: onderwerp ve...

Karel67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G+ Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 1 september biedt Vodafone alle huidige en nieuwe 4G-klanten de maximaal beschikbare 4G-snelheid. Deze snelheden kunnen oplopen tot 75 Mbit/s (praktische downloadsnelheid 10-25 Mbit/s) en na de ...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Overboeken tegoed prepaid bij nemen van abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil mijn Vodafone prepaid omzetten naar een abonnement bij Vodafone. Ik wil hetzelfde nummerbehouden. Hoe krijg ik mijn tegoed terug? Met vriendelijke groet, Bram

schoa10 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

#UNPACKED Galaxy Note 4 en meer...! Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Allemaal zoals we weer verwachte van Samsung toonde zij dit jaar hun nieuwste Galaxy Note lijn aan. Alleen dit jaar bleef het niet bij alleen de Galaxy Note, nee er waren meer producten die we nie...

Nieuwe simkaart na oude gestolen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor een nieuwe simkaart, nadat mijn oude telefoon (incl. simkaart) gestolen was.Ik heb begrepen dat een nieuwe simkaart kosteloos word vergoed indien er aa.g...

roelieo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lumia 925 random reboot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb mijn lumia 925 voor de 2e maand in mijn bezit en het is een zeer fijn toestel. Echter na de 3e of 4e week merkte ik ineens dat mijn toestel opnieuw opstartte. Dit is tot nu toe een aantal k...

Dwook door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Netwerk op een boot. Alleen-lezen Onopgelost

Ik was op een boot en Vodafone heb me aangesloten op een netwerk in Norwegen! Dit cost me 50 euro for 5MB internet verkeer, ik heb mijn Data Roaming altijd aan binnen europa. Dit is ongeloofelijk dat ...

krance door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijk opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een prepaid SIM-kaart aangeschaft voor mijn onderneming. Ik vroeg mij af om het mogelijk isom zakelijk (met nota) prepaid te goed aan te schaffen. Is dit mogelijk, zoja; hoe? Mvg,Rick de...

AppOne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen