Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Oneplus 3T geeft H+ aan, geen 4G. Alleen-lezen Opgelost

Oneplus 3T geeft H+ aan, geen 4G. Dit veranderde na overstappen van Ziggo naar Vodafone. Hoe krijg ik de telefoon op 4G ?

Rekening betaald Alleen-lezen Onopgelost

Replenished the account, but the money did not come. Why? What to do? Hoe lang moet ik wachten?

Evgenia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g doet het niet binnen eu Alleen-lezen Opgelost

Als k mijn 4g aan zet, zie je normaal een icoon linksboven “4G” en krijg je meldingen binnen , maar hier op de canarische eilanden doet mijn 4g het niet

Jamiesf_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon retouneren binnen zichttermijn Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 15 juli een abbonoment afgesloten en de telefoon van huawei gekozen maar nu ben ik er niet zo blij mee. Kan ik die nog ruilen voor een andere telefoon?

Aanbod Sony telefoons Alleen-lezen Opgelost

Ik wil overstappen naar Vodafone en zit te kijken naar abbo met telefoon. Ik zie online alleen dat jullie geen sony telefoons hebben, klopt dat? Samsung/apple/huawei/nokia/fairphone/alcatel/motorola z...

eitje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer krijg ik de extra's ivm de Ziggo actie? Alleen-lezen Opgelost

Ik had mijn abonnement verlengt met de Ziggo actie, nu heb ik alleen het gewone abonnement hoe lan dit?

Melowsy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet verbinding met RUT580 (Teltonika) Alleen-lezen Onopgelost

Het betreft hier een extern modem welke in de auto is ingebouwd. Alle logging geeft aan dat ik verbonden ben met Vodafone en ik zie bij de WAN instellingen dat ik ook een ip adres heb ontvangen, maar ...

You bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb halfverweg de maand juli een you bundel geactiveerd met 1gb, 10 belminuten en onbeperkt smsen (10 euro). Nu is de maand afgelopen en zag ik ergens staan dat als je aan het einde van de maand 10...

Jantine b door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together Alleen-lezen Opgelost

hoi,na alle ellende die al eerder uitgebreid beschreven is ben ik goed geholpen door vodafonewinkel maar ook daar twee uur wachten op telefonische omzetting klantnummers. Vervolgens dag later twee uur...

Mids door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android os's en micro SD-kaart manipulatie Alleen-lezen Opgelost

Android os's en micro SD-kaart manipulatie.Ik heb een nieuwe telefoon die de noga OS heeft. Ive ' stichten welk ziedaar zit niet zin voor manueel manipuleren naar de systematiek archief voor alow een ...

Tijd op lockscreen is onjuist Alleen-lezen Opgelost

De tijd op mijn lockscreen loopt een uur achter op de werkelijke tijd. Hoe fiks ik dit?

MMarleen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onjuiste factuur ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn contractvrije abonnement opgezegd op 6 juni 2018. Tot mijn stomme verbazing zie ik dat Vodafone op eigen houtje het abonnement beeinfigt op 7 juni zodat ik de rest van de maand geen gebrui...

marin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Facebook werkt niet, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

ik heb op mijn telefoon facebook maat die kan ik niet openen vraagt om wachtwoord en noodoproep?

Hoe kan ik sms-dienst van 5577 blokkeren? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,I krijg al een tijdje smsen van de sms-dienst 5577 waarin staat dat ik 12€ per week moet betalen om het te kunnen gebruiken terwijl ik mij hier nooit voor heb aangemeld, kan iemand deze dienst b...

Kelly Bos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Can't activate my account Alleen-lezen Opgelost

Hi there, I've created a new account on My Vodafone app and I'm at a stage of activation. I've received an email to confirm my email address, but when I click on it, it brings me to the inloggen scree...

Inna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge kosten buiten bundel gebruik Zimbabwe Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik ben in april/mei een paar weken op vakantie geweest in het zuiden van Afrika. In o.a. Zuid-Afrika, Swaziland en Zambia kreeg ik telkens keurig een SMS met daarin de mededeling...

Copier92 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding met netwerk Alleen-lezen Opgelost

Mijn iPhone 6s uit 2016 maakt sinds gisteren (29 juli) geen verbinding meer met het Vodafone 4G-netwerk. Wel werkt thuis bellen via wifi, waarbij het toestel weet dat er een Vodafone simkaart in zit (...

Stefan23 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

No activation e-mail was received Alleen-lezen Opgelost

Hi!I'm trying to create an account and activate my SIMs.I've got to the point where I should receive an activation mail to my e-mail address. But it's been more than 36 hours and I still got nothing.T...

NastyaLab door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

App geeft beltegoed niet juist aan. Alleen-lezen Opgelost

In de my vodafone app wordt het tegoed niet juist weer gegeven van mijn prepaid sim kaarten.Er staat bij elke sim kaart het zelfde bedrag.Als ik op mijn pc inlog is het wel goed.Hoe krijg ik dit opgel...

jaxob door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen SMS ontvangen iPhone 7plus iOS 11 Alleen-lezen Opgelost

Ik kom er net achter dat ik geen sms'jes ontvang. Ik heb een testbericht aan mezelf verstuurd. Deze kwam wel binnen. Ik heb het toestel al opnieuw opgestart zonder resultaat.groet

Rene662 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen