Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,458Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gebroken scherm Huawei Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de telefoon gekocht bij wehkamp min telefoon heeft nu een baarst maar 1 zou julli kunne fixi en voor hoe veel

nr geblokkeerd na niet betalen rekening abonnement. Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik was ietsjes te laat met rekening betalen van mijn abonnement, en mijn nummer werd geblokkeer, onder my vodafone zag ik dat de rekening 2 juli betaald is. maar mijn nummer is nog steeds geblo...

lottchen door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Sim-kaart omzetten naar Sim-lock vrij toestel Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn abonnement sim-kaart zonder problemen overzetten in een sim-lock vrij toestel?

SanneD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer krijg ik de extra's op mijn abonnement? Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik ga binnenkort op mezelf wonen. Volgende maand verloopt mijn telefoon abonnement bij Tele2Als ik een abonnement bij vodafone afsluit en ik wordt enkel maanden daarna ook klant bij Ziggo....

Sander01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk buitenland. Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Waarom heb ik met mijn I phone 6 en vodafone abonnement in de meeste gebieden van Schotland amper tot geen netwerk en mijn vrouw met haar KPN abonnement wel. In Duitsland juist andersom heb ik n...

CasperT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Need my puk code abroad ! Alleen-lezen Opgelost

Hi. My phone just crashed on me and it didn’t accept my pin. Anyway. Now ı need my puk code urgently and I am abroad. What to do ? Thanks

SSMNG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

activeren simkaart en account aanmaken in mijn Vodafone lukt niet. Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, ik heb 5-7-2018 mijn simkaart ontvangen, maar ik kan die niet activeren. Een account aanmaken lukt ook niet. Als ik een code aanvraag krijg ik wel een code op mijn telefoon. Als ik de cod...

CornevP door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom opeens verhoging in kosten abonnement? Alleen-lezen Opgelost

ben woest ! zo verschrikkelijk te woord gestaan door Vodafone ! ene selma heeft mijn abbonement verhoogd en verlengd ! ik was zo blij met Ziggo mobiel en nu opeens terug bij af de ellende van Vodafone...

s b door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo wi-fi Roserije Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoor van vrienden dat ze op openbare ruimtes zoals bv "de Roserije " via Ziggo met het invullen van een gebruikersnaam en ww op veel plekken gratis wi-fi hebben.Hoe kan ik dat ook doen

ARichard door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Wat gaat er precies van je beltegoed af? Alleen-lezen Opgelost

Ik lees graag boeken en speel graag muziekalbums af. Nu wil ik iets weten, omdat ik niet elke week 1000 Euro aan beltegoed kan kopen. Als je een boek leest of een album afspeelt, gaat dit dan van je b...

Aansluitkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en ondanks dat ik ook Ziggo klant ben zijn €25,- in rekening gebracht voor aansluitkosten.

Tiny78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, wil overstappen naar Ziggo en dan mijn mobiel abonnement bij jullie doen, kan dit, mij kpn abonnement is nog niet afgelopen.

Anna-2507 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummer loskoppelen van ander account Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit dus sinds een dag of 2 met dit probleem, heb laatst mijn contract laten overdragen naar mijn moeder, dit contract stond eerst op m'n vader's naam. Ik kreeg een mail binnen of ik gelijk een acco...

Vodafone app en te hoge rekening niet juiste contract gekregen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone (community),Ik ga hier kort proberen uitleggen wat er aan de hand is. Ik heb telefonisch om het grootste pakket gevraagd en kreeg het Red pakket. Ik dacht eerst dat ik verkeerd gekeken ...

Sony Xperia XZ2 compact verkrijgbaar bij Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag weten of de Sony Xperia XZ2 Compact weer verkrijgbaar zal zijn bij Vodafone en zo ja wanneer dat gaat zijn?groeten,Calendriel

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Een aantal weken terug heb ik een nieuw abonnement willen afsluiten. Hiervoor moest ik 54,- overmaken als aanbetaling. Heb me later bedacht en wou mijn geld terug. Niks bij Vodafone bekend en moest ee...

Langer dan 9 maanden niet opgewaadeerd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mn nr meer dan 9 maanden niet opgewaadeerd kan ik mn nr op een manier nog gebruiken? Want ik heb mn nr nodig vandaar

Netwerkprobleem Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand meer hij geeft aan netwerkproblemen bij mij

Peter D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen