Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,070Oplossingen
  • 1,452Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaart activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds gister een abonnement bij Vodafone en heb dus ook een nieuwe simkaart gekregen. Alleen kan ik deze niet activeren en mijn abonnement verschijnt ook niet in mijn Vodafone. Mijn klantnummer...

Kortings actie voor Zeeland Alleen-lezen Opgelost

ik ben momenteel aan het kijken om mijn abonnement wellicht te verlengen. Nu zie ik dat ik icm. ziggo 9 euro goedkoper per maand uit ben voor het zelfde aantal MB's (RED met 20GB vs RED SUPER met 20GB...

skippie door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Ik kan bepaalde personen niet bereiken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, maar ik kan bepaalde contacten niet meer bereiken. Als ik deze contacten bel dan gaat hij gelijk door naar de voicemail, ik heb in dit geval niet het verkeerde n...

Femkejc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo verlengen, hebben jullie een aanbieding? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil graag over 1.5 maand mijn abbonnement verlengen. Echter wil ik de iphone 8 plus, en zie ik dat ik dan het toestel moet betalen. Bij de concurrent T-Mobile is dit niet het geval. Vo...

Mogelijkheid om SMS bericht voor rekening uit te zetten Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg iedere maand een SMS berichtje van Vodafone dat de rekening voor die maand klaar staat. Eerlijk gezegd zou ik dat veel liever op de mail ontvangen en helemaal niet per SMS. Ik ben daarom op z...

mmhaven door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing My Vodafone en klantsystemen Alleen-lezen Onopgelost

Update: de problemen zijn inmiddels opgelost!Op dit moment ervaren we problemen met ons klantensysteem. Hierdoor zijn onze website, de webshop en de My Vodafone (app) omgeving niet of beperkt beschikb...

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1741 Oplossingen
  • 2156 Likes

Telefonische overlast door telemarketingbureau Alleen-lezen Opgelost

hallo,Ik word elke werkdag sins januari lastig gevallen door een telemarketing buro dat blijkt een zuster onderneming te zijn van vodafone, en ben hier niet van gediend!! daar ik een app heb op de tel...

aukje m door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik kosten buiten mijn bundel gemaakt hebben? Alleen-lezen Opgelost

Op de mijn vodafone app staat dat ik 13 euro buiten mijn bundel zit vanwege bellen naar het buitenland.Ik heb gister rond de 20 minuten staan bellen met iemand uit Engeland. In mijn abonnement staat d...

YannickGD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik wil geen aanbiedingen meer van Vodafone. Hoe zet ik dit uit? Alleen-lezen Opgelost

Zolang jullie kinderachtig blijven doen stel ik geen prijs op welke aanbieding van Vodafone ook. Ga een ander lastig vallen. Waar is de knop voor ik wil geen info ontvangen?*moderator edit: capslock u...

Waarschuwing instellen betreft gebruik mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Kan ik ergens instellen dat ik een waarschuwing krijg wanneer ik 50%, 75% en bijna mijn volledige bundel heb gebruikt?

Alles in 1 Wereld Alleen-lezen Opgelost

Onlangs 3 weken naar Amerika geweest. Vóór vertrek roaming uitgezet en de Alles in 1 Wereld bundel aangezet. Hiervoor kun je per dag 30 minuten bellen en gebeld worden, 30 smsjes of 30MB. Dit kost 5 e...

Home Screen na herstart terug naar default Alleen-lezen Opgelost

Sinds de recente Oreo update op mijn branded toestel is na iedere herstart de indeling van mijn homescreen en het appscreen weer terug naar default. Oftewel, ik heb weer de Google search balk in beeld...

marselaar door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Family pakket mobiel bellen met onbeperkt wifi Alleen-lezen Opgelost

Voor ons gezin 5 pers ben ik opzoek naar een mobiel abonnement met onbeperkt wifi.Wij zijn ziggo klantWat raden jullie aanMvg Ron

Niet kunnen bellen, wanneer wordt dit opgelost Alleen-lezen Onopgelost

HalloSinds gisteren al het probleem dat we niet kunnen bellen. Gaat wel over maar zogauw iemand opneemt gaat het weg en zegt die netwerk bezet. Niet bellen en niet gebeld kunnen worden. Navraag gedaan...

Osseworst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik met Vodafone thuis Alleen-lezen Opgelost

hallo allemaal. Simds gister op het Vodafone netwerk na 2 akelige jaren van tele 2. Vodafoon ziggo normaal een uitstekende combinatie wat mij betreft. Alleen wil het volgende. Ik heb thuis bijna geen ...

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren klant van vodafone. Had graag mijn abonnement verlengt. Eenmalige toestelkosten absurd, vergeleken met andere providers waarbij EN de pakketten goedkoper zijn EN je geen eenmalige toestelkost...

Patricklj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fairphone bij mijn abbonement Alleen-lezen Onopgelost

KPN biedt de mogelijkheid om de Fairphone te kopen: een telefoon met een stuk minder mensenrechtenschendingen in het productieproces dan andere telefoons. Waarom kan ik die niet bij Vodafone bij mijn ...

TomFranse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung A3 bluetooth Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung a3 en net een Sennheiser HD 4.40BT koptelefoon gekocht. Telefoon ziet koptelefoon, maar kan niet pairen. Hebben jullie een idee?

rdernison door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Voorheen had ik mijn whatsapp zo ingesteld dat op mijn vergrendelscherm niet was te zien wie mij een bericht hadden gestuurd. Vandaag laat mijn whatsapp dit opeens wel zien. Ik heb de inst...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen