Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Inloggen Alleen-lezen Onopgelost

hoi, ik kan niet inloggen op de Vodafone app. Telkens als ik wil inloggen staat er even een Time-out! En dat ik de komende 15 minuten niet kan inloggen. En als ik dan 15 minuten of langer wacht zegt h...

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een smartfone abonnement bij jullie voor twee jaar. Nu ben ik in india en wil mijn abonnement tijdelijk stop zetten totdat ik weer terug ben. Tot maasrt 2019. Kunnen jullie dat voor me regelen?...

Bel tarief Suriname Alleen-lezen Opgelost

Ik ben benieuwd of Vodafone me dit kan toelichten. Na een weekje Suriname, zie ik net me overzicht in. En aangezien ik 1 minuut een traxi heb gebeld in Suriname. Was ik benieuwd naar de kosten. Toen i...

Gestolen mobile Alleen-lezen Opgelost

Mijn telefoon is gestolen. Ik heb via KS mijn simkaart laten blokkeren en aangifte gedaan. Dit gebeurt mijn voor de 1ste keer. Kan ik via Vodafone een simkaart vragen met mijn oude nummer.?

Overstappen Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal ff een vraag ik zit nu bij kpn maar wil graag de black friday aanbieding van vodafoon ik kan verlengen bij kpn in januari mijn abbo loopt af in mei kan ik nu al overstappen naar vodafoo...

Kan niet e-mailen Alleen-lezen Opgelost

alle instelling staan zoals bij mij vorige samsung s7ik blijf fouten krijgen dat verzenden niet luktik moet dan mijn wachtwoord opnieuw opgevendat doe ik en het lukt nietvia de website lukt het welhel...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen