Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contact Alleen-lezen Opgelost

Graag zou ik met Vodafone in contact komen als wellicht nieuwe aanstaande klant maar jullie telefoonnummer werkt niet. Krijg geen verbinding, buiten bereik (terwijl ik wel bereik heb..) is er bij jull...

Samsung S9 cashback Alleen-lezen Opgelost

Ik lees op diverse sites dat de cashback actie van Samsung verlengd is tot half september 2018. Geldt dit ook bij Vodafone? Op de Vodafone site is de actie tot 5 augustus (gisteren...)

Neves door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Meerdere abonnementen in te zien via my Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om in het overzicht van My Vodafone ipv klantnummers mobiele nummers te tonen.Ik heb meerdere abonnementen en ik ken wel de mobiele nummers, maar weet niet welk klantnummer daar bij ho...

Pukcode Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag mijn pukcode ontvangen.Ik kan deze niet telefonisch opvragen.Kan deze mij naar mijn email account verstuurd worden?MvgJasper Krijger

Sim for traveler Alleen-lezen Onopgelost

good evening. if I buy a sim card in Holland, I'm in Holland for 10 days and then I'm on Iashin in Belgium and Germany, will my SIM card work in these countries or do I need to buy new sim cards in ea...

Liliya door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesprek wordt na 2 uur beëindigd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone en leden. ik merk zinds kort dat als ik een gesprek van precies 2 uur heb, deze dan direct verbroken wordt. Maakt niet uit welke provider en welk nummer. dit was eerder nooit zo, wat is e...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Duitsland. Kan geen ander netwerk kiezen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag. Ik ben in Duitsland en Vodafone.de heeft hier geen/slecht bereik, E of R als ik geluk heb. Mijn vriendin zit op het Telekom.de netwerk (via t-mobile) en heeft gewoon 4g. Ik kan echter nie...

woutw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen KPN naar Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Momenteel ben ik klant bij Ziggo (zakelijk), destijds had ik begrepen dat mobiel bij Vodafone interessant kan zijn als Ziggo klant. Graag wil ik de overstap van KPN naar Vodafone maken,...

LNPTR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluitkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik overweeg om na ruim 18 jaar van KPN over te stappen naar Vodafone, maar 25,- aansluitkosten is toch wel absurd. Het levert mij dan qua overstap weinig op. Wat zouden de argumenten zijn om mij te ov...

jannegie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Overlast door onbekend nummer van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik word regelmatig in de nacht wakker gebeld door een Vodafone nummer van iemand die ik niet ken. Als ik opneem hoor ik niks en het is zeer irritant omdat het afstijg om 12 uur in de nacht plaat...

Vervanging voor de Vodafone Wallet? Alleen-lezen Opgelost

Ik maakte elke maand wel gebruik van de Vodafone Wallet Service, dat ik met paypal kan betalen, nu de dienst er niet meer is kan ik niet meer met paypal in een fysieke winkel betalen.Iemand die een ve...

Danio92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together data verdelen ** KAN NIET ** Alleen-lezen Opgelost

L.S.Ik heb al mijn gezins abo's omgezet naar Red Together. Tot mijn verbazing kan ik helemaal niet de databundel verdelen, ondanks het feit dat dit wel gesuggereerd wordt in de reclames.Ik heb met de ...

MvdH1969 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verschil afsluiten abonnement via Vodafone of Mobiel.nl? Alleen-lezen Opgelost

Is er een verschil in abonnement bij Vodafone zelf en een Vodafone abonnement via Mobiel.nl?Bij Mobiel.nl is het namelijk ruim €80,- GOEDKOPER dan via vodafone zelf!?Ter vergelijk: iPhone X 64Gb, 2-ja...

Roevra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik in Schotland Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat ik op sommige plaatsen in Schotland geen bereik heb en mijn man met Telfort wel?Hij kan via Telfort een andere provider kiezen en ik kan dat niet met Vodafone. Ik blijf juist bij Vodaf...

Joos P door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Compliment voor collega's Alleen-lezen Onopgelost

Hai Vodafone.Vandaag een nieuwe telefoon gekocht. Ben een beetje stomverbaasd over de enorm goede service en het compleet copieeren van de oude zodat ik al dat gedonder niet meer heb.Het herinnerde me...

Ron1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Jouw app top 3. Alleen-lezen Onopgelost

Jullie kennen het allemaal wel. Je hebt apps op je telefoon staan die je ronduit geweldig vind. Dit mogen zowel games als functionele apps zijn. Geef hier je top 3, en waarom je deze app zo geweldig v...

Oplichting derde partij Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend kreeg ik ineens een sms van Vodafone dat ik mijzelf geabonneerd had op een service dienst genaamd Fingergames... Ik heb mijzelf nergens voor aangemeld, dit is pure oplichting... €5,- per we...

Twinsel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet gebeld worden in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

iPhone steeds uitgezet en weer aan aan. Dan gaat het een paar keer goed, daarna weer een probleem voor anderen die mij willen bellen, zij krijgen te horen dat ik niet bereikbaar ben. Dit gaat al weken...

Thoss door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Melding registratie simkaart mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg de melding registratie simkaart mislukt op mijn telefoon en kan nu niet meer bellen. Ik kan inloggen op myvodafone maar daar staat deze melding; Op dit moment kunnen we geen informatie tonen ...

Marcvoda door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onbeperkt data Alleen-lezen Opgelost

Mijn abbonement zal over een aantal maanden aflopen. Ik waarschuw Vodafone bij deze er nog even voor dat ik genoodzaakt ben om over te stappen als Vodafone niet met een onbeperkt data abbonement komt ...

Agilo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen