Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan belverbruik niet inzien, wel data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal. Ik heb een abonnement. Kan bij mijn my vodafone wel de voortgang van mijn dataverbruik zien, maar niet van het bellen. Dat is best irritant. Ik zit in Griekenland en heb van hieruit na...

Nea door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Cannot create My vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Hello, my name is Kate. I want to create My vodafone account. I received SMS code and entered it. Then I entered all information and my e-mail and waited for a link to activate my Account. But when I ...

Opzeggen bij wanprestatie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben een zakelijke klant van vodafone. sinds enkele maanden heb ik red together van Vodafone en ook al sinds deze tijd een klacht bij vodafone. Ik vind het schandalig dat een groot bedrijf al...

Giuseppe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen bereik buitenland Alleen-lezen Opgelost

Als mijn man en ik naar België gaan hebben we geen bereik, terwijl wij wel abonnement 4G hebben. Wij kunnen geen app ontvangen of versturen. Hoe kan dit ??? Onze instellingen misschien niet goed ???

Pifran door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geblokkeerd prepaid nummer na te lang niet opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een prepaid simkaart van jullie. Dat nummer is inmiddels al geblokkeerd omdat ik het niet opwaardeerde. Ik heb het nummer wel nodig omdat ik met een bevestegingscode die naar het nummer gestuur...

Wel aanbieding of niet bij verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone mijn abonnement is aan zijn einde. Ik heb gekeken naar verlengmogelijkheden. Jullie geven een verlengadvies met red essential met een korting = 21€echter als ik dit probeer af te sluite...

Ozozec door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together 4 personen vanuit 2 Red Essentials en 2 Simyo Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een Red Together afsluiten voor 4 personen. We hebben nu 2 Red Essentials en 2 Simyo.We hebben ook Ziggo.Ik lees nogal wat 'klachten'/ 'teleurstellingen' op het forum, dus even een paar v...

EJ4 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Mijn vodafone laatst bijgewerkt? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, als ik in log op mijn Vodafone staat er bijgewerkt tot "tijd". Maar vaak correspondeert die tijd niet met het moment waar op in in log. Is het zo dat de tijd bijgewerkt word naar de tijd dat je v...

Vodafone verbruik inzien Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, als ik in log op mijn Vodafone appstaat er bijgewerkt tot "tijd". Maar vaak correspondeert die tijd niet met het moment waar op in in log. Is het zo dat de tijd bijgewerkt word naar de tijd dat j...

Geen Simkaart ontvangen binnen 5 dagen! Alleen-lezen Onopgelost

Geen Simkaart ontvangen binnen 5 dagen!Ik heb vorige week een aanvraag gedaan voor een gratis simkaart.Op jullie website.Gratis simVul je gegevens in en ontvang je gratis YOU simkaart binnen 5 dagen t...

Niels1991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in de EU limiet? Alleen-lezen Opgelost

Hoihoi,Ik heb een vraag. Ik ben overgestapt naar Vodafone Red All together. Ik heb op dit moment nog een unlimited abonnement van Tele2. Daar was het zo dat ik een limiet van 8gb had in het buitenland...

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik wil binnenkort mijn abbonement verlengen. Nou zie ik overal aanbiedingen in combinatie met ziggo. Je krijgt dan een extra korting. Nu ben ik bijna 6 jaar klant, 3 telefoons verder maar het i...

R4ckie5 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij helpen ik ben in Spanje maar kan niet bellen of gebeld worden. Heb al met Vodafone contact gehad via de chat. Ze zeiden dat mijn bellen in buitenland geblokkeerd stond en dat het proble...

Hélène door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement niet stopgezet? Alleen-lezen Onopgelost

Ee aantal maanden geleden ben ik overgestapt op T Mobile (althans het toestel alvast) . Mijn contract bij Vodafone liep tot 12 september 2018. Er is mij verteld dat mijn contract bij Vodafone beeindig...

stefson door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenlands nummer opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

vanuit de site is het mogelijk om je eigen prepaid nummer en een ander telefoonnummer op te waarderenis het mogelijk om ook niet nederlandse telefoonnummers op te waarderen?

Fritzzke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele data Ziggo en Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Sinds deze week is mijn Vodafone red Essentials abbo actief. Echter krijg ik maar 3Gb IPV 6Gb. Ik had 6 GB verwacht daar ik ook lid ben van Ziggo. Hoe zit dit?

Prepaid SIM doesn't work in Germany Alleen-lezen Onopgelost

Hi, my father is visiting me in Europe and bought a prepaid SIM in from Vodafone in Amsterdam. The salesperson told him it would continue to work when he traveled to Germany, but as soon as he crossed...

clh door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Voornamelijk door een voor mij nare ervaring met customer service en doordat andere providers een unlinited abonnement heeft ga ik overstappen en wil mijn abonnement annuleren. Nou heb ik gesproken ne...

jeharting door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen mobiel internet in het buitenland met Oneplus One Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben vorig jaar overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Met Ziggo had ik met mijn toestel (Oneplus One) nooit problemen met internet in het buitenland, maar met Vodafone krijg ik het niet aan de pra...

Marion01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Veranderen naar prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Een paar maanden geleden heb ik mijn Vodafone abonnement opgezegd, dit was een RED 2 abonnement (volgens mij) met een HTC One A9. Nu vroeg ik mij af, nu mijn abonnement volledig verlopen is en ik dus ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen