Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

0900 nummer Alleen-lezen Opgelost

Er zit geen blokkade op 0900 nummers in mijn account maar elke keer als ik iemand probeer te bereiken hoor ik dat het nummer geblokkeerd is.ik begrijp er niks van.Help....?

Google home mini Alleen-lezen Opgelost

Ik heb eind december mijn abonnement verlengd met een Samsung s9. Ik zou hierbij een Google home ontvangen. Deze heb ik niet ontvangen. Ik heb vanmiddag een bericht gestuurd. Jullie zeggen dat ik bij ...

Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hoihoi. IK heb in een la een simkaart gevonden. Ik zou graag het nummer willen achterhalen Ik kan niet bellen & als ik *#100# Doe zegt die dat ik geen netwerk heb. Hoe kom ik nu achter het bijbehorend...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:LET OP: Klant heeft gsm nummers en klantennummers online staan... graag wissen!TopicGeplaatst door: Benidorm

Nieuw abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Op oudejaarsdag heb ik via Friend&Family een nieuw abonnement afgesloten. Ik heb bewust gekozen voor iets meer aanbetaling, zodat mijn maandkosten lager liggen. Nu staat er in mijn contract dat ik €48...

Sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet morgen me nieuwe sim kaart in me telefoon doen maar me het in pakken met het naderen van een verhuizing ben ik ban dat hij in een doos zit in de stalling en die gaat pas weer over een paar maa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen