Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

kosten Babebay Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanochtend 2 sms berichten gekregen van een abonnement van Babebay a 5 euro per week. Via het forum begrepen dat ik mij moet afmelden via payinfo, dat heb ik gedaan. Maar ik heb mij nooit aange...

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Sinds gisteravond hebben we last van een landelijke 4G storing. De storing betreft alleen het 4G netwerk. We doen er op dit moment alles aan om dit op te lossen. Zodra we een update he...

Kosten databundels Alleen-lezen Onopgelost

Dit jaar was ik in Montenegro en daar kocht ik een 200GB prepaid SIM datakaart met 10 dagen geldigheid voor 9,95 Euro. 5ct per GB dus.Waarom is data in Nederland (en rest EU) zo exhorbitant duur? 20 E...

Ongewenst een betaalde dienst Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mij zou hebben aangemeld voor een abbonement van 5 euro per week, zonder dat ik mijzelf uberhaupt heb aangemeld hiervoor. Direct (lees: binnen ee...

Vast op mobiel niet meer in te stellen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik al jaren vast op mobiel, als zakelijk klant. nu is de doorschakeling eruit door een fout blijkbaar en wil ik het weer doorschakelen naar kantoor .... nergens meer te vinden hoe dat aangepas...

e-sim embedded sim Alleen-lezen Opgelost

Wanneer komt Vodafone met de nieuwe esim, welk in Duitsland al actief is, esim word onder andere gebruikt om mobiele apparaten zoal smartwatches zoals die van Apple en Samsung met het internet te verb...

Dekking in Engeland Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen.Ik ga van 22 december tot 29 december 1 week naar Engeland. Is de dekking goed in Engeland, wij verblijven in de buurt van Deal.Groetjes Robert kaim.

Verlenging abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gister mijn abbonement verlengd. Ik heb ziggo dus ik kon voor 43 euro een samsung galaxy s9 krijgen. per maand26 euro voor red essential25 euro voor het afbetaling s9-3 euro maandelijkse factuu...

4g bellen met de Google pixel 2 XL Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds vandaag om naar vodafone.De klantenservice meld dat 4g bellen voor alle telefoons aan zou moeten staan, maar ik krijg de optie hiervoor op mijn pixel 2 xl niet te zien.Ik zit op de meest ...

Ziggo vodafone deals Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal.Ik heb een vraag over het Ziggo Vodafone de extra deals.Ik krijg maar niet de extra tv pakket movie en series L geïnstalleerd op me laptop.Krijg nu al dagen de zelfde : De gegevens kond...

Sms Alleen-lezen Opgelost

Ik heb hier on zuid spanje/Carmoli wi-fi en Vodafone Espanje(met 2puntjes) en had al hierover een vraag gesteld(bellen:prima maar mijn sms,jes komen weer niet aan). Met een domme Samsung klep (alleen ...

Nummerbehoud na afloop abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nummerbehoud aangevraagd per 14-10. Op deze datum loopt mijn oude abonnement af en ik ben niet van plan om de oude provider vanaf dat moment nog 1 cent te betalen. Vodafone geeft aan dat het ov...

Prepaid uitgeschakeld, abonnement niet aan gezet. Alleen-lezen Onopgelost

In december 2017 werd ik gebeld door een medewerker van Vodafone die op grond van mijn aanschafgedrag van prepaid beltegoed meende dat een abonnement van 11 euro per maand voor mij een goed alternatie...

geen 4g bereik bepaalde wijk hoofddorp Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen,ik heb iets heel vreemd samen met nog meer dan 10 andere mensen heb ik in een bepaalde wijk helemaal geen bereik tot slecht 4g. 3g werkt wel. ik ben dus niet de enigste. het is super prut...

Iphone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sim-only abonnement bij Vodafone. Ik wil mijn mobiel overdoen aan iemand anders en een nieuwe iPhone met voortzetting abonnement bij u afnemen. Kan dat?

Opwaardering Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Gisteren (zondag 30 september) heb ik voor mijn zusje prepaid betaald (10 euro) echter heb ik wel betaald, alleen gaf jullie site na betaling aan dat er een storing was bij Ideal en dus de...

Wel bellen maar geen Internetverbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik moet regelmatig in het buitenland pakketten bezorgen met mijn koeriers dienst. Dus ook handtekening van de klant kunnen verzenden. Maar ondanks de roaming die aan staat verdwijnt me 4G ook geen 3G ...

Abonnement openbreken Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb nu in november ongeveer een jaar een sim only abbo.alleen wil ik hem graag omzetten in een abonnement met telefoon erbij is dit mogelijk?

Blox in Amerika Alleen-lezen Opgelost

Onze dochter heeft een abonnement bij Vodafone. ze gaat ruim 2 weken naar Amerika.daar heeft ze naar verwachting op school uiteraard Wifi.is het verstandig om een reisbundel aan te zetten ?ik dacht da...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen