Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een prepaid vodafone simkaart en heb nu een nieuwe sim (met hetzelfde nummer) als abbonnement. De sim heb ik in mijn mobiel geplaatst en geprobeerd het te activeren via Mijn Vodafone.... Inprin...

10 gb gratis data Alleen-lezen Opgelost

Ik was door mijn mb’s heen. En toen ging ik kijken naar extra data bundels. En tot mijn verbazing stond er dat ik een aantal gratis bundels aan kon zetten. Onder andere van 10 gb. Dit zou dan gratis z...

simkaart geweigerd Alleen-lezen Opgelost

ik was mijn pincode kwijt en werd verwezen naar mijn puckcode. Die heb ik ingevuld en kreeg toen op scherm: vul nieuwe pincode in en herhaal nieuwe pincode. Kreeg als antwoord code-fout. Enige malen h...

Bestelformulier Alleen-lezen Onopgelost

Dit topic gaat over het plaatsen van een bestelling uit de Community Shop. Dit kun je doen door middel van een bestelformulier, deze vind je hier.Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic ...

Algemene Voorwaarden Alleen-lezen Onopgelost

Dit topic gaat over de Algemene Voorwaarden van het Vodafone Community Rewards programma.Bekijk in de bijlage de Algemene Voorwaarden. Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic feedback va...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen