Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,196Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone simkaart gebruiken in afrika (Ghana om specifiek te zijn) Alleen-lezen Opgelost

Nou, binnenkort ga ik op vakantie naar Ghana en ik vraag me af als ik mijn vodafone simkaart kan gebruiken. Nou in Ghana is er ook vodafone maar ik weet niet of die samen werkt met die van Nederland. ...

gabeT door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Verlenging Vodafone essential iPhone 11 Alleen-lezen Onopgelost

Hi! 19 Dec '19 loopt mijn abbo essential red af. Betaalde in totaal 50 eur per maand. Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was dat jullie de iphone 11 ook al hebben. Dan verleng ik mijn abbo graag me...

Verzekeraar maakt het fixen van mijn mobiel niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Bellen met vodafone heeft geen zin want mijn toestel is stuk en vodafone wil sinds kort een smsje kunnen sturen om te verifieren of ik daadwerkelijk de klant ben.bellen met verzekeraar houdt in dat ik...

Censura door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SamsungA50 uit2019 start niet meer op? Alleen-lezen Opgelost

De net nog maar 1 maand oude Samsung Galaxy A50 NFC Blue start zonder enige reden niet meer op. Hij was net volledig opgeladen en deed het gewoon. Ik pak hem op en hij geeft geen enkel teken van leven...

Sim only met laptop bij Ritel Alleen-lezen Opgelost

Hoi allen, Ik heb een vraag: mijn broer en zijn vrouw gaan scheiden. Zijn toekomstige ex vrouw heeft op haar naam bij ritel een sim only afgesloten waar ze een laptop bij hebben gekregen. Mijn broer h...

Jojok door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Huawei P20 Lite & Android Pie Alleen-lezen Opgelost

Wanneer komt de Android Pie update naar Huawei P20 Lite? Vanaf April zou de Huawei P20 Lite al deze update krijgen. Maar mij is verteld door Huawei support dat de provider de updates test en verspreid...

dwaltheer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Start abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Onze zoon heeft een abbonement gestart bij Vodafone. Hij komt van een ptepaid van Vodafone.Hij heeft alles in huis, maar het abbonement is nog niet actief. Hoe kan dit?

Geen app met iphone 6s Alleen-lezen Opgelost

Mijn app blijft hangen bij het zoeken naar de laatste berichten. Ja alles heeft de laatste update. Ook bij anderen? Wat kan ik nog doen om wel mijn app te gebruiken?graag reactie,gr

Huntel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 14 mei mijn Vodafone bedrag teruggeboekt. Per abuis heb ik de betaling 21 mei overgemaakt naar het rekeningnummer waarvan ik het heb teruggeboekt nl NL83DEUT0265121817 in plaats van het rekenin...

Miesfri door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,mijn vraag is het volgende: ik heb een iPhone x en heb het scherm kapot/gebarsten. nu ben ik goed verzekerd hoef maar een minimaal bedrag eigen risico te betalen. Maar de verzekering vraag...

Betalen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik zou graag mijn rekeningen willen betalen via mijn telefoon, hoe doe ik dat?

Data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg bericht dat data gebruik zijn .maar tegoed geeft 2.7 gb data te goed aan.Lekker diidelijk

Phone medic Alleen-lezen Opgelost

Waarom heb ik ineens kosten phone medic zonder dat ik dat wil ?Heb niet eens een abonnement met een telefoon er bij

Jk1980 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenlands nummer blokeren Alleen-lezen Opgelost

ik krijg ongewenste telefoontjes uit het buitenland, kan ik dit nummer blokkeren

nummer blokkeren buitenland Alleen-lezen Opgelost

hoe kan ik een buitenlands nummer blokkeren

Lte ipv 4g Alleen-lezen Opgelost

Hoi.Ik heb een nieuwe bundel gekozen via mijn vodafone.Nu krijg ik boven in mijn scherm geen 4g ( zoals voorheen) maar lte te Zien.His kan ditGroetjes

Joske1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Hulp abbonement Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik verlengen of het al kan?

Samsung j4 + Alleen-lezen Onopgelost

Heb een nieuw toestel nodig omdat de huidige (oud) de nieuwebapp van de ing bank niet accepteerd.Is de Samsung J 4 + leverbaar, en in voorraad in uw vestiging Hoogstraat Purmerend?Gaarne uw feedback s...

Romitech door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mensen kunnen voicemail niet inspreken Alleen-lezen Opgelost

Een vrouw zegt na mijn zelf ingesproken boodschap en piep dat je geen bericht achter kunt laten! Terwijl mijn voicemail aan staat en zo ook deze functie lijkt mij!

Issue internet Vodafone mobiel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vreemde issue, het is sinds deze week al 3 keer voorgekomen. Ik heb gewoon 4G+ op straat/binnen en opeens kan ik niks meer op internet doen.Ik heb gewoon verbinding maar kan dus niks opzoek...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen