Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,310Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Hulp abbonement Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik verlengen of het al kan?

Samsung j4 + Alleen-lezen Onopgelost

Heb een nieuw toestel nodig omdat de huidige (oud) de nieuwebapp van de ing bank niet accepteerd.Is de Samsung J 4 + leverbaar, en in voorraad in uw vestiging Hoogstraat Purmerend?Gaarne uw feedback s...

Romitech door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mensen kunnen voicemail niet inspreken Alleen-lezen Opgelost

Een vrouw zegt na mijn zelf ingesproken boodschap en piep dat je geen bericht achter kunt laten! Terwijl mijn voicemail aan staat en zo ook deze functie lijkt mij!

Issue internet Vodafone mobiel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vreemde issue, het is sinds deze week al 3 keer voorgekomen. Ik heb gewoon 4G+ op straat/binnen en opeens kan ik niks meer op internet doen.Ik heb gewoon verbinding maar kan dus niks opzoek...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Website blocked transavia. Alleen-lezen Opgelost

Een vraag waarom is de website van transavia. com geblokkeerd. Ook via de app geen verbinding. Als ik mijn mobiel op wifi set dan heb ik geen probleem. ??? Dus via vodafoon netwerk geen verbinding.

vodafone mobile protect Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Na het opstarten van een mobiele telefoon (oude sony z3) geeft hij aan dat het toestel is geblokkeerd.Ik wil het toestel weggeven maar kom er niet in. Het programma is van vodagfone mobile prote...

heineken door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klantenservice waardeloos behandeld Alleen-lezen Onopgelost

al 20 jaar klant en vandaag voor het eerst echt uitermate slecht behandeld. Vorige week na aanraden van de klantenservice via telefonisch contact naar de winkel gegaan om een red together af te sluite...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft een wel zeer vreemde naam!TopicGeplaatst door: Spijtigdezeverzekeraarvanvoda

Energieboy door Super Expert
  • 9448 Topics
  • 2996 Oplossingen
  • 2107 Likes

Gebeld worden vanuit het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Sinds 2 dagen ben ik al meer dan 10 keer gebeld door nummers vanuit het buitenland. Het nummer blokkeren lukt niet omdat dit elke keer een ander nummer is waarmee gebeld wordt. De nummers ...

Mariiell door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

voicemail Alleen-lezen Opgelost

Als iemand mij belt, gaat mijn telefoon niet over.En krijgt de beller gelijk mijn voicemail.Dit is niet bij iedereen, die mijn belt.Volgens mij krijg ik wel mensen gelijk aan de telefoon.Die in mijn c...

Apala door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een zakelijk pakket besteld maar moet ik mijn id tonen het staat nergens vermeld

Erikson12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verhogen Alleen-lezen Opgelost

Heb nu red 15 wil 20

Dries wk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Heb red 15gb wil red 20 gb

Dries wk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teleurgesteld Alleen-lezen Opgelost

Service bij Vodafone Amstelveen

Jan2000 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

App loopt vast Alleen-lezen Opgelost

Na de laatste Vodafone app update loopt deze vast op mijn iphone6. De app symbolen staan bij mij ingezoomd. Als ik de instelling verander naar standaard app symbolen, werkt de app wel. Ditzelfde euvel...

Facturen per email / UBL Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik zie er behoorlijk wat oude topics voorbij komen met de vraag of facturen (vodafone en ziggo) als PDF naar mijn email gestuurd kunnen worden. Liever nog, maak een koppeling met Stack, dropbox ...

Jochems door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

4g doet het niet en vaak geen service Alleen-lezen Opgelost

Dag,ik heb wat vreemds. Thuis kan ik gebeld worden en geeft de telefoon aan dat ie verbonden in met Vodafone NL Wi-FiKom ik buiten dan geeft ie aan ‘geen service’ en schakelt ook niet over op 4gHet is...

Batsbass door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Reparatie telefoon duurt lang Alleen-lezen Opgelost

ik heb 7 mei mijn i phone 6 ter reparatie afgegeven bij de Vodafone winkel. Nu 23 mei heb ik nog steeds niks gehoord en als ik online kijk naar de vordering van de reparatie staat er alleen dat hij bi...

Extra kosten na afbetalen toestel Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben ons toestel afbetaald. Nu zien we op de rekening onder toestellen en accessoires bij elke nummer nog een bedrag van 70 eurocent staan. Volgens ons moeten we nu alleen nog maar het abonnemen...

twee my vodafoneaccounts op één naam Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Is het mogelijk om 2 my vodafoneaccounts op 1 naam onder te brengen? Dus 1 e-mail adres en gebruikersnaam, maar 2 mobiele telefoonnummers?Met vriendelijke groet,Luuf Beumer

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen