Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,404Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

klant 702530863 Alleen-lezen Opgelost

Graag bericht vanaf welke datum dit Klant.Nr. 702530863 geregistreed staat.

milagros door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ios 13 bug geen meldingstonen. Alleen-lezen Opgelost

Mensen die na de ios 13 update geen meldingstonen meer hebben op de Iphone 7 de volgende oplossing. Ga naar instellingen Horen Voelen onderaan optie toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid aan zetten,...

dubbele data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 Vodafone abonnementen lopen en een ziggo tv aansluiting maar ik krijg geen dubbele data op mijn nieuwe tweede Vodafone abonnement?? Waarom niet ?

MiloN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De vernieuwde Vodafone Community! Alleen-lezen Onopgelost

Welkom op de vernieuwde Vodafone Community!De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met de overstap naar een geheel nieuw platform en design. Tegelijkertijd hebben we een aantal vernieuwingen en v...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Red Essential voor bestaande klanten Alleen-lezen Opgelost

Mijn man heeft in juni een mail gekregen dat zijn Data gratis werd ge-upgrade naar 5+5.Ik heb gelijk gebeld, gemaild en gechat dat ik hetzelfde abonnement heb en dat ik dat ook graag wil.Nu is het sep...

Kibri door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuw abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik stap van een abonnement over naar sim only, wel binnen Vodafone, behoudt ik dan sowieso het zelfde nummer?Bedankt

na update kan ik sim niet ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vrijdagnacht de update iOS gedaan en daarna kon ik mijn Sim niet meer ontgrendelen.er werd gevraagd naar mijn puckcode en die was niet correct.wat nu ?

Vodafone levert inderdaad vaak een beter signaal... Alleen-lezen Onopgelost

Hi community,Ik ben inmiddels sinds enige dagen klant bij Vodafone en om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen heb ik beide sim kaarten in mijn telefoon (ik wil ook mijn prepaid saldo opmak...

ShelLuser door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

blokkeren telefoonnummers Alleen-lezen Opgelost

Kan ik bepaalde telefoonnummers blokkeren, ik heb een simpele telefoon van Nokia. Dus geen smartfoon. Ik word lastig gevallen door een 2 tal mensen die mij wel hebben geblokkeerd en het lukt mij helaa...

John614 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw toestel kapot Alleen-lezen Opgelost

Heb een nieuw toestel ontvangen en viel me na 3 dagen kapot. Abonnement is nog niet eens ingegaan. Wat zijn mijn opties? En kan ik een vervangend toestel krijgen zolang?

Daisy1983 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongevraagd abonnnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een ongevraagd abonnement gekregen eerst van Phone Medic (24 augustus) daarna van Vplaynow (14 september) beide voor € 5 per week. In de Ziggo winkel geven ze aan dat ik wel op een knopje zal h...

Pieter J door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur Alleen-lezen Opgelost

Mijn rekeningen kloppen niet met mijn factuur. Zo moet ik 2 keer mijn nieuwe telefoon afbetalen en zijn mijn oude abonnementskosten (50 euro vs nieuwe 25 euro) ook nog steeds geldend.

Blox dubbel in rekening gebracht Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb opeens een hoge rekening. Blox over augustus zijn dubbel in rekening gebracht. Nadat ik heb gechat, werd het gecorrigeerd. Ik krijg 22,50 euro terug. Hoop ik. Want dat moet nog blijken.Op 22/9 ...

Flipflip door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hollands Nieuwe omzetten in Red Together! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mobiel abonnement, 1 van mijn kinderen heeft een Vodafone sim only en mijn vrouw een abonnement bij Hollands Nieuwe.Is het mogelijk om deze 3 om te zetten in een Red Together abonnement?Mvg...

Beloofde wijziging door Vodafone Ziggo nog steeds niet doorgevoerd. Alleen-lezen Opgelost

Na enkele maanden geleden een zenderpakket en enkele wijzigingen op de website van ziggo beloofd te zijn (zie: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/extra-tv-pakket-ziggo-vodafone-299226#post31530...

Vreemd bedrag Bel&SMS maandbundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb voor € 4,00 een bundel van 100 min aangezet, echter zie ik ipv 100 minuten een bedrag van € 1500 staan op My Vodafone. Bellen kost me nu € 15,00 per minuut. Op zich geen probleem aangezien ik t...

jv65 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Duits bericht dat ik niet bereikbaar ben. Alleen-lezen Opgelost

Mijn voicemail staat uit, echter als ik in duitsland ben en ik heb geen bereik krijgen mensen die mij bellen duits te horen dat ik niet bereikbaar ben. Ik had tot augustus tmobile en daar had ik dit n...

kral3872 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifi en internet werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

De WiFi en het internet liggen plat, we hebben een router van Vodafone (HG695). Bovendien kunnen we nergens contact met jullie opnemen.

Moto en 4G Alleen-lezen Onopgelost

Diverse mensen in mijn omgeving hebben sinds een week last van uitval van mobiel internet op een Moto telefoon (diverse types) op het Vodafone netwerk.Afgelopen weekend had ik hier zelf ook last van é...

Het is tijd dat Vodafone esim in NL lanceert! Alleen-lezen Opgelost

Apple heeft gisteren weer mooie producten gelanceerd. Tijd dat Vodafone nu eindelijk met esim komt! T-mobile heeft nu het product gelanceerd maar geen gevolg door Vodafone. Kom steeds meer in de verle...

Haarlem72 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen