Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

verleng abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik verleng net mijn abonnement met meer GB voor €25,- en krijg in mijn mailbox dat het €30,-- p/m gaat kosten.

edwinb72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contract annuleren Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Zaterdag 14 december heb een contractverlenging gerealiseerd voor mijn Sim only abonnement, echter wil ik hier vanaf zien. Ik wil dit contract graag annuleren, omdat ik wil kijke...

Bart L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutief bezorgadres Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn bezorgadrrs aanpassen voor de bestelling van gisteren 

Eefje88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fijne feestdagen en een gelukkig 2020 gewenst! Alleen-lezen Onopgelost

Bij deze wil ik graag iedereen hele fijne feestdagen wensen en een zalig Kerstfeest. Maak er wat van en heb je geen zin meer om te eten, kijk naar een Kerst film via Netflix, Videoland of Disney+. Maa...

Energieboy door Super Expert
  • 10558 Topics
  • 3279 Oplossingen
  • 2525 Likes

Trein traject Alkmaar - Amsterdam Alleen-lezen Opgelost

Hi, Ik woon in Alkmaar en ga voor werk met de trein naar Amsterdam. Mijn internet verbinding (iPhone X icm Vodafone) schakelt tussen GPRS en 3G. Volgens mij hebben hier veel meer mensen last van. Zou ...

Jamesco door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

CGNAT subnets Alleen-lezen Opgelost

Is er een actueel overzicht beschikbaar van de subnets waarin Vodafone via CGNAT/DHCP, IP-adressen uitdeelt aan telefoons t.b.v. mobiele data? Ik kan mijn thuisserver op afstand benaderen en heb in de...

SMS API is used to connect a website or software with a texting service Alleen-lezen Onopgelost

A SMS API is used to connect a website or software with a texting service to automate and improve communication. It allows users to send messages like notifications, alerts, otps, and verification cod...

smsapi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aantal MB's nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Op 11 dec jl is mijn nieuwe contract via mobiel.nl bij vodafone geactiveerd. Doordat ik ook ziggo klant ben, zou ik o.a. dubbele data in mijn contract krijgen (10MB ipv 5MB). nu zie ik MyVodafone alle...

simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe simkaart en stap over van ben naar Vodafone maar hoe weet ik wanneer ik mijn nieuwe simkaart kan gebruiken?

bestelling geannuleerd behoud nummer gegijzeld Alleen-lezen Onopgelost

Geachte l Maandag ochtend mijn bestelling geannuleerd en tot op heden blijft de status op uitleveren staan , als ik bel kan niemand mij helpen . Zo werkt het nou éénmaal wordt er gezegd. De verwerking...

Chili71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oud telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het zijn dat als mensen naar mijn oude telefoonnummer bellen deze nog steeds over gaat? Ik ben 2 maanden geleden gewisseld van nummer!

SV123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone, Ik vroeg me af wanneer mijn abonnement in werking wordt gesteld i.v.m. het opzeggen van mijn oude abonnement. Met vriendelijke groet, Jan Jenniskens

Jennemen door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

OM Customize Alleen-lezen Opgelost

Op de een of andere manier heb ik OM Customize op mijn telefoon. Ik begreep dat dit een app is van jullie maar ik heb geen abonnement van jullie en ook niet van Ziggo! Hoe komt deze app op mijn telefo...

GeertjeV door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid sim kaar geblokkerd Alleen-lezen Opgelost

wij hebben een prepaid iphone 6 telefoon deze is nav inbraak bij ons geblokkeerd iemand heeft blijkbaar een grap uitgehaald. naast alles wat er gestolen is. deze telefoon is scherm kapot maar wij will...

Detje1404 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone app werkt niet op Samsung A50 Alleen-lezen Opgelost

Krijg de App niet werkend!. Al geprobeerd met jullie chat dienst maar ook geen succes! de app vraagt om email adres wat ik heb maar moet steeds 15 minuten wachten voor nieuwe poging. kan mijn wachtwoo...

Popline door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nalevering hoesje Alleen-lezen Onopgelost

Daar gaan we weer, heb nu eindelijk mijn nieuwe mobiel na drie weken chatten met Vodafone. Maar helaas ging er iets mis met het opnieuw bestellen… zij vergaten er een case ( lerenhoesje) bij te doen w...

van S naar M Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb gister Mijn S abo omgezet naar M. Aanbod 9,00 per maand omdat ik thuis Ziggo heb. Nu krijg ik een bevestiging van 11,50 . Hoe kan dat.?

Hermance door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geprekken opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou graag van een bepaald nummer mijn gesprekken terug horen dit ivm met een meningsverschil over een prijs . Ik weet duidelijk wat er is gezegd en nu wordt het ineens anders . Ik weet het z...

Sylvester door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen