Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,324Oplossingen
  • 1,796Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone Ierland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga binnenkort naar ierland, en ik wil dan ff een ierse vodafone simkaart kopen voor internet. Maar kan dat in mijn Vodafone gesimlockde telefoon?

Upgrade Vodafone Stick Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren heb ik een Vodafone Mobile Connect lite voor internet op mijn laptop gekocht. In eerst instantie het goedkoopste abonnement van 400 MB maar 's-middags nog omgeruild voor het standaard abonnem...

Mail Ontvangen Op Bv. Nokia 97 Mini Alleen-lezen Onopgelost

11 juli 2010Hallo,Als ik een abonnement neem bellen, sms en internet, hoe dan te handelen.Mijn vraag over het ontvangen via de mail op b.v. nokia 97 mini met als een bijlage een PPS bestand (power poi...

Mijn Iphone 3G 8Gb Zwart Is Gestolen. Alleen-lezen Onopgelost

Woensdag 7 juli 2010, omstreeks 14:00 uur op mijn werk, na een toilet bezoek mijn iPhone 3G zwart 8Gb laten liggen, na 3 kwartier kwam ik er achter dat het toestel niet meer in mijn bezit was en was t...

Kan Htc Sync Niet Vinden Alleen-lezen Onopgelost

Als ik probeer mijn HTC Desire te synchronisren met Outlook krijg ik slechts "soms" verbinding, meestal niet. Als het dan eens lukt wordt de synchronisatie halverwege afgebroken vanwege een "time out"...

Os. 5.0 Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand me aub helpen? Allemaal vrienden en kennissen van mij hebben de nieuwe software al kunnen installeren op hun 9000, maar op de een of andere manier wil dat bij mij maar niet lukken. Ik heb d...

Blackberry 9800 Slider Alleen-lezen Onopgelost

Hey daar, Ik ben al een geruime tijd een grote blackberry fan. Heb zelf een getweakte storm 1 - 9500. Nu wordt er op het internet al lange tijd gespeculeerd over de lancering van de nieuwe Blackberry ...

360 Internet Tijdens Vakantie Uitschakelen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik wil mijn zorgeloos internet uitschakelen tijdens mijn vakantie in het buitenland. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik kan via de Vodafone site mijn Blox niet uitschakelen, aangezien ...

Internet Ingesteld, Geen Verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Zaterdag is mijn nieuwe simkaart binnengekomen.Mijn abonnement was op donderdag al ingegaan dus alles zou moeten werken.APN live.vodafone.comgebruikersnaam en wachtwoord: vodafoneIk heb een BEL+SMS+WE...

Internet Met Samsung Sgh P960 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb van de week een Samsung SGH P960 gekocht, en deze ondersteunt internet volledig Maar ik kan niet de instellingen vinden voor internet op de vodafone site, ik heb internet naar 1300 gesms...

Omnia Pro B7330 Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij aan de instellingen voor internet end. helpen voor Windows Mobile 6.5? Alles werkt wel maar kan veel beter volgens mij. Op de website van Vodafone kan ik geen specifieke instellingen vinde...

Htc Hd2 Mms Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal ben al paar dagen bezig met me hd2 te instellen heb al wat probleemen ontdekt zoals hier te vinden op de forum maar kan nu geen mms instelling veranderen volgen vodafone moet ik naar st...

Email Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, email verzenden lukt niet, ontvangen wel. Even wat info, ik heb na aanschaf van een nieuw toestel, Nokia X6, mijn abo aan laten passen in bellen, sms en web. Volgens opgave van Vodafone moet je...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen