Nokie N97 Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost
Sinds 2 weken is de Blue Tooth van mijn Nokia N97 uitgevallen. Als ik de Bluetooth aan wil zetten komt de melding "Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren". Hierdoor is handsfree bellen in de auto en s...
Welkom op de Vodafone Community
Sinds 2 weken is de Blue Tooth van mijn Nokia N97 uitgevallen. Als ik de Bluetooth aan wil zetten komt de melding "Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren". Hierdoor is handsfree bellen in de auto en s...
ik heb sinds 2 dagen een Nokia N97 met internet.internet lukt zonder problemen maar ik wil ook mailen.. email ontvangen lukt ook maar als ik een mail wilt versturen geeft hij foutmeldingen zelfs na ge...
Gezien er geen topic is voor online features op de Vodafone site, zet ik deze topic maar onder het gedeelte van mijn toestel.Ik probeer via de site een gratis welcome tune te bestellen, echter krijg i...
Hi, sorry for writing this in english, but I am a student on exchange and my dutch is very poor.I have the prepaid card and carefree internet BloX on my iPhone. It was fine for 2 weeks until last nigh...
dit punt word niet besproken
Ik heb een Sony Vaio Windows 7 pro, mijn connectie programma ziet de sim en ik kan ook sms'en.Maar als ik een verbinding wil maken voor het internet dan krijg de foutmelding error=0.De software die ik...
Wie kan mij vertellen hoe ik in een keer alle sms wis op de samsung GT-i8320?
Hi,Weet iemand hoe ik het 06-nummer achterhaal van mijn mobile connect sim?staat dat ergens?thnx!fets
Een vriend van mij vertelde dat als je een internet abonnement had dat je onbeperkt kon mmsen (fair use policy) Heeft dit enige kern van waarheid of mag ik gewoon geloven dat vodafone dikke flappen vr...
Hallo, Kan iemnand mij helpen? Als ik een sms verstuur vanaf mijn omnia II dan krijg ik elke keer een bevestiging dat deze verstuurd is. Nu ben ik aan het zoeken geweest in het toestel maar kan niks v...
Beste Vodafone-medewerk(st)er,Ik heb in Juni 2010 een Blackberry Bold 9700 aangeschaft. Ik heb ook een sim-only abonnement bij ACN Mobile (KPN-netwerk). Ik heb afgelopen zaterdag heb ik bij Mediamark ...
Ik kon altijd normaal 1244 bellen om me abbo te checken, maar als ik nu 1244 bel dan krijg ik na 1 seconden oproep beëindigt. en toen ik thuis kwam van me stage/werk keek ik op me telefoon zag ik dat ...
Onze producten zijn gloednieuw (Mobiles zijn Unlocked) compleet met toebehoren en hij wordt geleverd met 12 maanden internationale garantie en 3 maanden terugkeerbeleid. Wij maken met behulp van betro...
Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...
Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...
waar blijft toch die update mijn neef met zijn htc en andere provider heeft al twee keer een update gehad heeft nu dus al 2.2 en wij met vodafone pas 1.6
Hee mensen,ik vroeg me af of er mobiel internet voor één maand bestaat? Niet dat je meteen een abbonement hebt voor 1 of 2 jaar maar gewoon een maand uitproberen. Bestaat dat? En hoe duur is het dan? ...
Waarom staat de nieuwe sony ericsson aspen niet bij de mijn toestel-instellingen van de my vodafone site? EHJ
All,Ik heb voor mijn laptop mobiel internet van vodafone aangeschaft. Na het wachten van een maand was het eindelijk zover. Aan de gang ermee.Maar wat blijkt. Tijdens het gebruik ervan merk ik dat dat...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
85 | |
19 | |
10 |