Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,322Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij vertellen hoe ik in een keer alle sms wis op de samsung GT-i8320?

Wat Kost Dat Nou? Alleen-lezen Onopgelost

Een vriend van mij vertelde dat als je een internet abonnement had dat je onbeperkt kon mmsen (fair use policy) Heeft dit enige kern van waarheid of mag ik gewoon geloven dat vodafone dikke flappen vr...

Sms Op Omnia Ii Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Kan iemnand mij helpen? Als ik een sms verstuur vanaf mijn omnia II dan krijg ik elke keer een bevestiging dat deze verstuurd is. Nu ben ik aan het zoeken geweest in het toestel maar kan niks v...

Vraag Blackberry Vodafone Blox Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone-medewerk(st)er,Ik heb in Juni 2010 een Blackberry Bold 9700 aangeschaft. Ik heb ook een sim-only abonnement bij ACN Mobile (KPN-netwerk). Ik heb afgelopen zaterdag heb ik bij Mediamark ...

Htc 1244 Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik kon altijd normaal 1244 bellen om me abbo te checken, maar als ik nu 1244 bel dan krijg ik na 1 seconden oproep beëindigt. en toen ik thuis kwam van me stage/werk keek ik op me telefoon zag ik dat ...

Apple Iphone 4G 32Gb Wit Of Zwarte Kleur Alleen-lezen Onopgelost

Onze producten zijn gloednieuw (Mobiles zijn Unlocked) compleet met toebehoren en hij wordt geleverd met 12 maanden internationale garantie en 3 maanden terugkeerbeleid. Wij maken met behulp van betro...

Prepaid Blox Wordt Pas Geactiveerd In Oktober Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...

Prepaid Blox Wordt Pas Geactiveerd In Oktober Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...

Update 2.1 Android Alleen-lezen Onopgelost

waar blijft toch die update mijn neef met zijn htc en andere provider heeft al twee keer een update gehad heeft nu dus al 2.2 en wij met vodafone pas 1.6

Mobiel Internet Voor 1 Maand ? Alleen-lezen Onopgelost

Hee mensen,ik vroeg me af of er mobiel internet voor één maand bestaat? Niet dat je meteen een abbonement hebt voor 1 of 2 jaar maar gewoon een maand uitproberen. Bestaat dat? En hoe duur is het dan? ...

Streaming Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik was benieuwd naar het volgende: zijn er bij Vodafone kosten verbonden aan het gebruik van streaming, zoals luisteren naar internetradio of kijken naar YouTube filmpjes?Groetjes,henk Aardse

Geen 3G In Tiel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week geen 3G ontvangst meer in een groot gedeelte van Tiel. Zou er een zender stuk zijn? Hebben meer mensen hier last van?

Hoe Een Blackberry Internet Service Aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net mijn blackberry 9700 binnengekregen!Ik heb alleen een probleem. Ik heb een normaal vodafone abbonement, met een blox zorgeloos internet.Ik kan wel gewoon met de browser op internet, maar al...

Prepaid Blackberry Simkaart Niet Ontvangen! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb maandag een vodafone sim blackberry prepaid besteld. ik heb hem al betaald alles maar ik heb nog niks ontvangen. Er is ook nergens een universeel telefoonnummmer waarop je een medewerker a...

Vodafone Blackberry Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey, ik zat zo te kijken naar die blox van blackberry maar hoe groot is je internet bundel dan? onbeperkt of tot een aantal MB?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen