Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Overstapservice is verkeerd gegaan. Alleen-lezen Opgelost

Op 28-4-2020 ben ik in de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn geholpen en heb hier aan gegeven over te willen stappen van KPN televisie en mobiel naar Vodafone en Ziggo. Vanaf vandaag is mijn Vodaf...

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb via de email mijn contract gekregen en dit zou 2-5-2020 ingaan maar helaas is dit niet gebeurt! Graag wil ik de reden weten. Mvgr Sylvia

telefoon - wat voor abonnement heb ik? Alleen-lezen Opgelost

goedemiddag ik heb al een heel lang een abonnement bij jullie maar ik heb werkelijk geen idee hoe mijn abonnement is heb ik bv internet ? is het mogelijk om een senioren smartphone bij jullie af te ne...

nieuwe telefoon - mag iemand die aannemen? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag wordt mijn nieuwe telefoon gebracht. De geplande aflevertijd is nu ne gewijzigd heel vervelend want op het tijdstip dat hij nu komt ben ik niet thuis en kan dit ook niet veranderen mijn man is...

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil graag een nieuwe telefoon, maar volgens mij staat mijn abonnement nog steeds op naam van mijn man. Voor mijn gegevens zie factuur 315100377949. Kun je mij helpen?

app geeft geen mb's meer aan Alleen-lezen Opgelost

na de app storing heb ik geen mb's meer, heb de app ook opnieuw geïnstalleerd

Vodafone App geeft nog steeds verbruik niet weer. Alleen-lezen Opgelost

Sinds ik eind januari/begin februari dit jaar ben overgestapt van Red Essential naar Red Together worden de verbruiksgegevens niet meer bijgehouden in de app. Naast soms foutieve bundelgegevens geeft ...

Voicemail werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn voicemail wil bellen of aanzetten krijg ik alleen maar de melding “ Welcome to Vodafone, you are not provisioned to vodafone voicemail” en wordt de verbinding verbroken.

Bellen naar het buitenland buiten EU Alleen-lezen Opgelost

Ik belde naar een nummer van een zakenpartner in in India (+91XXXXXXXXX) De verbinding kwam niet tot stand en ik kreeg ik de gesproken boodschap in het Nederlands van Vodafone dat het nummer op dit mo...

Cancel My Subscription Alleen-lezen Opgelost

Hi there, I left the Netherlands in February this year, and after I left, I realized that my vodafone contract ends in October. (Actually when I left, I went to the vodafone shop in Leeuwarden and the...

Vodafone 5g en X50 modem nu en in de toekomst Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om de huidige Vodafone 5G functies te gebruiken met het Qualcomm x50 modem? En werkt dat ook in de toekomst met de 700Mhz frequenties die geveild gaan worden? Is het daarom interessant...

geen 5G ondanks dekking Alleen-lezen Opgelost

hoi ik heb afgelopen week een Samsung s20 ultra 5G aangeschaft omdat ik via de Vodafone app zag dat dit dekking geeft. Alleen nu ondanks alle juiste instellingen en abonnement red pro elite geen 5G op...

Ik kan niet gebeld worden, en geen SMS ontvangen. Alleen-lezen Opgelost

Dag beste Vodafone, Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart (met nummerbehoud) in gebruik genomen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen SMS of belletjes kan ontvangen. Wel kan ik anderen SMSen en...

Wanneer wordt mijn abonnement actief? Alleen-lezen Opgelost

Hi, begin februari heb ik een Vodafone abo (Red Essential) aangevraagd, inclusief nummerbehoud van T-Mobile. Ik heb op 5 feb netjes mijn nieuwe telefoon gekregen plus mijn nieuwe simkaart en contracte...

Verlenging contract annuleren binnen 14 dagen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een uur geleden nogal impulsief mijn abonnement verlengd, maar heb me bedacht en wil de verlenging annuleren. Hoe doe ik dat?

Eénmalig kopen van data? Alleen-lezen Opgelost

Momenteel zit ik over mijn bundel van 20Gb heen en wordt mijn snelheid geknepen. Het is nog maar 2 dagen tot de nieuwe maand, maar ik moet vandaag nog aardig wat data mobiel binnenhalen. Hoe kan ik pr...

Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn telefoon is in het water gevallen en konden we niet meer terug vinden. Nou heb ik een nieuwe telefoon besteld en wil graag weer een nieuwe simkaart erin met mijn eigen nummer hoe doe ik dat?

Koptelefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung s20 plus afgesloten met een koptelefoon. Waar kan ik deze aanvragen?

simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag nieuwe Sim en telefoon ontvangen maar simkaartnummer staat er niet tussen om te activeren. Via het telefoonnummer en 1000 keuzemenu’s krijg ik alsnog niemand aan de telefoon. De vriende...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen