Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Prepaid bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid bundel. Voor €4,-- 100 bel minuten/sms per maand. Waar kan ik tussentijds zien wat ik verbruikt heb/nog over heb. Grtjs Marino

Lening zonder eenmalige bijbetaling Alleen-lezen Opgelost

Is er ook een abonnement verlening met toestel zonder eenmalig bijbetaling

Echt prepaid internet buiten EU ipv Blox? Alleen-lezen Opgelost

Ik mis bij Vodafone een echte prepaid internet mogelijkheid voor buiten de EU, welke ik bij andere providers wel zie. Vodafone heeft alleen Blox en die vervallen na het einde van de dag . Even 1 keer ...

ElROlo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoii ik heb mijn abo laten wijzigen van Red naar Red Togheter , kreeg vandaag na 5x te hebben gebeld eindelijk een bevestingingsmail dat het abonnement is omgezet , alleen zie ik dit niet terug in de ...

Aworld en H5Game Alleen-lezen Opgelost

Hoe is het mogelijk dat een minderjarig kind zomaar ongevraagd een duur betaalde dienst kan aflsuiten zonder dat hij op de hoogte is van wat hij heeft gedaan. Per toeval kom ik er achter dat er deze m...

Wettelijke garantie iPhone Alleen-lezen Opgelost

Dag, Ik heb een iPhone SE van nog geen 2 jaar oud. Volgens mij valt die nog onder de wettelijke garantie; je hebt recht op een deugdelijk product dat het bij normaal gebruik ten minste twee jaar goed ...

Jan1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik had problemen met mijn Ziggo aansluiting. Via de klantenservice daar werd dit probleem opgelost. Wel bood de medewerker mij aan om een simkaartje van Vodafone te bestellen voor 9 euro 1 jaar waarbi...

Harrie5100 door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Sim kaart in nieuwe Iphone 11 werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een nieuwe Sim kaart nodig, de oude Iphone 7 Plus heb ik de Simkaart uitgehaald en en met moeite in de nieuwe Iphone 11 ingedaan, heel vaak heb ik geen verbinding of vindt geen kaart mel...

nummers blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Deze nummers heb ik geblokkeerd ivm vermeende fraude. (De rood doorgehaalde is alleen een vervelende beller)

Paul29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wat is ims service Alleen-lezen Opgelost

Wat is ims service? Iets met bellen via de wifi. Betekend dat het dan via mijn internet abonnement gaat die ik thuis heb of via het internet abonnement heb van mijn mobiele telefoon?

Roely door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing bellen en internet Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een storing m.b.t. bellen en internet. Verkorte link: www.vodafone.nl/act/c/storing1422

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Storing bellen en gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment ervaren wij helaas een storing met bellen en gebeld worden. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is volgt er een update. Om een e-mail te ontv...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Contentdiensten afgeschreven Alleen-lezen Opgelost

Er is € 5,00 afgeschreven van mijn mobiele abonnement Voor Aworld. Dit bedrag zou ik graag zien dat dit door vodafone wordt teruggestort. Ik heb mij nergens voor aangemeld. en het blijkt dat dit allee...

Data verdelen Teambundel? Alleen-lezen Opgelost

En dat voor een zakelijk abonnement met 5 gebruikers / red connect Nu heb ik er al wat over gelezen maar toch…. toch nog even vragen,… Onlangs is de Teambundel aangezet en zag dus mijn 5GB veranderen ...

Yaroon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

automatische incasso aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Zojuist wordt er voor de 2e maand aan mij gevraagd een 'eenmalig bedrag' van 4,57 te betalen. Erachter gekomen dat dit 'administratie kosten' zijn omdat ik geen automatische incasso heb. Zie alleen ho...

Colinoo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Hulp bij afsluiten Red Together Extra Alleen-lezen Opgelost

Wens is 1 nieuwe Red Together koppelen met 2 Red Together Extra’s. Status is als volgt: - 2 contractovernames zijn gedaan, helaas net voor - 1 Red Together is afgesloten Ik probeer sinds begin januari...

asjemenau door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Betalings achterstand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een betalings achter stand bij jullie via preventel alleen hoe kan ik het bedrag over maken en hoeveel moet ik over maken? M. V. G chazz vermeulen windsant

Werkvakantie Gambia Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een Red together abonnement en nu is mijn vraag: Mijn zoon gaat op werkvakantie met school naar Gambia. Nu zie ik dat Gambia onder uitzonderingen valt. Zone 1 is EU, zone 2 is wereld en ...

Dubbeltje door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

iPhone Xr 64 GB geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Het wil wel eens voorkomen dat je je [6 cijferige] pincode ontschoten is om het toestel te ontgrendelen. Normaal gesproken zit dat gewoon in je hoofd. Helaas vanmorgen dus niet. Om FaceId te ontgrende...

Meete125 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen