Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vraag Over Sms Bloxx Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,wanneer ik SMS BloX aanzet, kan ik deze 1000 sms'jes dan gelijk gebruiken?En als ik deze BloX aanvraag op Bv. 12 april, krijg ik dan weer 1000 nieuwe smsjes op 1 mei?alvast bedanktMVG,Joram

Mms Legend Alleen-lezen Onopgelost

ik wil graag kunnen mmsen met mijn htc legend, maar dit krijg ik niet voor mekkaar.ik heb de volgende instellingen 10 keer naagekekenVodafone MMS (Thnx Wim)name: Vodafone MMSAPN: Live.vodafone.comProx...

Internet En Vast Bellen Alleen-lezen Onopgelost

Toen er deze week een storing was bij telfort hadden ook honderden abonnee's van vodafone geen internet en vast bellen. Op welke 2 manieren zijn deze 2 providers met elkaar verweven?

Toestel Instellingen Aanvulling Alleen-lezen Onopgelost

Als je een Samsung SGH-i600 of andere Windows Mobile telefoon hebt die niet in het lijstje voorkomt op de website van Vodafone ben je toegewezen op handmatig instellen. Het lijstje(http://www.vodafone...

[Repost] Htc Desire Alleen-lezen Onopgelost

Het vorige topic hierover is gesloten, maar aan de telefoon geven 4 verschillende medewerkers 4 verschillende antwoorden, dus het lijkt me wel belangrijk dat hier een kloppend antwoord op komt.. Wat i...

Htc Desire Alleen-lezen Onopgelost

Is er al meer bekend over levertijden en dergelijke van de HTC Desire?De desire is namelijk al volop verkrijgbaar via webshops... maar nog steeds coming soon op de vodafone shop...

Vmclite Alleen-lezen Onopgelost

Mijn laptop is soms verbonden met de dongel, maar meestal via een draadloze verbinding in het thuisnetwerk.Op dat moment probeert VMCLite een verbinding te maken (geen dongel in gebruik) en gooit IE8 ...

Huawei E220 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb problemen met mijn huawei e220 modem,ik hem nieuwe firmware erop willen zetten ,maar hij geeft een fout melding aan en nu herkent genneen computer hem meer,wie kan mij helpen de oude software e...

Black Berry Basis Hoe Zit Dat Nou Alleen-lezen Onopgelost

ik had een vraagje ik wil een blackberry storm 2 aanschaffen maar het probleem is kan ik met dit abonnement : telefoon : blackberry storm 2 abonnement : bel+sms 50 2 jaar extra's : blackberry basis ab...

Problemen H1/360 Service Alleen-lezen Onopgelost

Ik weet niet hoe het zit met de rest van de gebruikers, maar ik ben het ondertussen helemaal zat met die H1.Ik heb het toestel in november 2009 aangeschaft op aanraden van de medewerkers van de Vodafo...

Ping In Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ga binnenkort naar Egypte en vroeg mij af of ik dan nog kan pingen met mijn vrienden hier in NL. Zo ja? Kost dit extra geld? Heb nu een BIS abbo. Groetjes!

Icoon Schermvergrendeling Verdwenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik denk dat ik het icoontje per ongeluk verwijderd hebt, want ik deze helemaal niet meer terug vinden. Ben alle icoontje in geweest, om te checken of ik het icoontje verplaatst heb naar een andere map...

Nokia N900 Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft ervaring met het instellen van e-mail for exchange bij een Nokia N900, wil maar niet lukken, toestel geeft aan dat ik gebruik moet maken van een beveligde verbinding terwijl deze optie is aa...

Onbeperkt Inet Omzetten Naar Bb Inet? Alleen-lezen Onopgelost

hooi,ik heb een vodafone basis 22.50 abbo per maand en bij het contract (dus geen losse blox) onbeperkt internet. nu loopt me abbo volgend jaar mei pas af en wil ik een blackberry curve 8520 los kopen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen