Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry Pearl 8110 + Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Mijn HTC HD2 scherm is stukgevallen en kan van mijn werk een Blackberry Pearl 8110 in bruikleen nemen. Hij is al helemaal gewiped naar factory defaults, maar het lukt me maar niet om ermee op ...

Mms Op Htc Hd2 Niet Mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal,Ik heb nu een week de HTC HD2 en krijg de email en MMS instellingen neit goed. Alles staat zoals in het algemene topic beschreven, alleen ik krijg toch steeds deze foutmelding:kan door ...

Smsjes Alleen-lezen Onopgelost

mn zoon en schoondochter zijn op bonairemn vraag is hoeveel kost een smsje daar naar toe

Sms Prbleem! Alleen-lezen Onopgelost

hey,ik heb n probleem, ik heb n Samsung Omnia Pro B7330 met een abbo van €17.5ik heb in het begin van de maand zorgeloos sms blox aangevraagt (ik blij, maar niet compleet zorgeloos) maar, als ik een b...

€5 Euro Prepaid Beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

beste,Ik heb mij regegristreed bij vodafone en ik had een mail van €5 prepaid beltegoed gratis.Maar als ik op die link klik dan krijg ik oeps, pagina niet gevonden.Dus ik hoop dat jullie mij kunnen he...

Live.nl Mail Op Desire Alleen-lezen Onopgelost

Hello all!Ik heb een htc desire, en daar ontvang ik mijn gmail en mijn hotmail op. Nou is mn hotmail gehacked en wil ik n live.nl emailadres synchroniseren met mn telefoon, maar telkens geeft hij aan ...

Probleem Met Bewerken Contactpersoon Alleen-lezen Onopgelost

Mijn blackberry bold 9700 weigert een nieuwe contactpersoon toe te voegen (het juiste scherm komt niet meer in beeld) en ook het bewerken van bestaande contactpersonen kan niet meer.Vandaag bemerkte i...

Internet Alleen-lezen Onopgelost

goedenavond ik heb een LG KP500, Sinds een paar dagen als ik op internet wil gaan en ik ga dan naar browser en ik klik op startpagina of adres invoeren slaat mijn telefoon uit en start opnieuw op.voor...

Uitroepteken Sms Alleen-lezen Onopgelost

heey, ik krijg sinds kort als ik een sms ontvang een envelopje met een uitroepteken erbij, maar deze gaat niet automatisch weg. weten jullie wat dit betekent?

Tracknaam Wijzigen Desire Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Heb net een muziekalbum op mn desire gezet, maar alle tracknamen worden weergegeven als track 1 terwijl de bestandsnaam gewoon de tracknaam bevat. Superirritant, dus ik wil dit wijzigen, alleen ka...

Wel Of Geen Datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumgenoten,Ik heb in augustus een abonnement aangevraagd bij vodafone waar internet op je mobiel bij zit. Er was toen al bekend dat vodafone een datalimiet ging invoeren maar bij het bestellen...

Waarom Samsung H1/m1 Van Vodafone Website? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik keek even op de vodafone site wat mijn telefoon waard zou zijn als ik hem los zou kopen.Ik heb het over de vodafone 360 samsung h1Tot mijn verbazing zie ik ineens dat deze telefoon van de web...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen