Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,319Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Huisregels HTC Alleen-lezen Onopgelost

Huisregels Het Vodafone Forum is een forum dat nog groeiende is. Een nog relatief rustig forum heeft echter ook zo zijn regels en afspraken. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet...

[Samsung Algemeen] Huisregels Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Huisregels Het Vodafone Forum is een forum dat nog groeiende is. Een nog relatief rustig forum heeft echter ook zo zijn regels en afspraken. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet...

Huisregels Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Huisregels Apple Alleen-lezen Onopgelost

Contact blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hey iedereen, Ik ben opzoek naar een contact nummer of e-mail adres waar ik nl kan spreken richting de blackberry service om mijn onvreden over de storing daar neer te leggen. momenteel probeer ik het...

iPhone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de iPhone 4s zaterdag om 18:15 besteld maar heb nog steeds geen order bevestiging gekregen ik heb Vodafone maandag gebelden de vrouw wist mij te vertellen dat ik hem pas op 11 november zou krij...

[Samsung Algemeen] Samsung info Alleen-lezen Onopgelost

Samsung liefhebbers, Net als bij het SE en Nokia Topic zal ik beginnen met wat aanvullende informatie over Samsung.De pagina van Samsung kun je hier vinden. Het is een mooie overzichtelijke site waarb...

Nokia Info Alleen-lezen Onopgelost

Nokia users, Ik ben jullie bij iedere toestelfabrikant wat extra info aan het toestoppen. Ik heb al een begin gemaakt bij de users van SE toestellen maar daar houdt het niet op natuurlijk! De site der...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen