Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Lg Gu230 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi,Hier een klein vraagje om geluid in te stellen.Ik wil graag mijn ringtone geluid harder hebben staan, maar kan het niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Iemand een idee hoe dat moet??

Levering Iphone 4 Prepaid Duurt Lang... Alleen-lezen Onopgelost

Zijn er meer mensen die ook al weken wachten op hun Prepaid 32GB iPhone 4? Ik heb hem 7 december besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Als je de klantenservice belt kom je ook niks verder.

Blackberry Curve Internet Doet Het Niet Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal,ik heb zaterdag met kerst een blackberry curve prepaid gekregen maar ik kan geen verbinding met het internet krijgen.ik heb al een bericht gestuurd naar een nummer dat de juiste instell...

Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb al enige tijd met veel plezier een prepaid blackberry simkaart maar de problemen onstaan na nummerbehoud.Ik heb direct na het onstaan van dit probleem de klantenservice gebelt van de prepai...

Blackberry Basis Alleen-lezen Onopgelost

Hee,Ik zit erover te denken om Blackberry Basis bij mijn abonnement te nemen.maar is dat onbeperkt internet?En hoe zit dat bij Blackberry Plus?Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.mvg

Blackberry Curve Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb sinds paar dagen nu een blackberry curve prepaid, van vodafone me sim kaartje had ik al, en heb elke maand me vodafone blox internet, en smsjesmaar nu is het volgende probleem, ik kan me ...

B7610 Omnia Qwerty Start Niet Op Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs is mijn Omnia QWERTY gevallen. Na de val werkte de software wel nog, ik zag alleen niets meer omdat het scherm stuk was. Dit is inmiddels vervangen. Alleen nu doet zich een nieuwe probleem voo...

Kan Niet In De Samsung H1 Shop Alleen-lezen Onopgelost

hallo,Ik heb een probleem met mijn Samsung H1, dat is namelijk dat ik de shop niet in kan. En dan komt er te staan alleen telefoon-stand. ??Kan iemand mij helpen!Met vriendelijke groet,Maick.P

Strepen Op Scherm Alleen-lezen Onopgelost

Heey Mensen,Sinds gister heb ik gekleurde strepen op mijn beeldscherm. Ik heb een Samsung Star.Ik heb gister ook de hele dag buiten rondgelopen en toen zag ik het! Ik heb de hele nacht mijn telefoon u...

Blackberry Blox Prepaid, Hoe Op Te Waarderen? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik had een vraagje.. Je moest dus voor 20 december 20 euro opwaarderen om je internet te behouden.Moet je daarvoor iets gaa bestellen of word het er dan gewoon afgeschreven?Het gaat dus om de blac...

Tvoh App Alleen-lezen Onopgelost

Hoe moet je de nieuwe app voor tvoh activeren

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen