Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Samsung Galaxy S Vs Contacten / 360 / Gmail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort in het blije bezit van een Samsung Galaxy S; wat een super apparaat!Ik heb alleen 1 ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag aan een contact een persoonlijke ringtone toekennen, maar dat lukt...

Samsung Galaxy S Vs Contacten / 360 / Gmail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort in het blije bezit van een Samsung Galaxy S; wat een super apparaat!Ik heb alleen 1 ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag aan een contact een persoonlijke ringtone toekennen, maar dat lukt...

Nexus One Besteld Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de Nexus one besteld. alleen na dat ik betaald had werd ik weer terug gestuurd naar de betaal pagina. ik heb nu dus 47,95 betaald voor niets, hierdoor heb ik geen bevestiging gehad. ik he...

Htc Wildfire niet In lijst Application Manager Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan de application manager van vodafone niet activeren doordat de HTC Wildfire niet in de lijst staat op http://www.vodafone....el/applicatie De pagina achter: Weet je niet precies wat voor model t...

'blauw Scherm' Windows7 + Dongel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Mijn buren hebben sinds enige tijd een laptop met Vodafone USB dongel. Vanaf het begin is het dramatisch gesteld met de snelheid maar dat is nog tot daar aan toe. Sinds afgelopen week echter kn...

Foto's Verzenden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb op mijn telefoon gmail als standaard email client.Ik kan geen bijlagen(foto's) mailen, gewone mail lukt prima......Heeft iemand een idee wat het kan zijn??

Twee Mb Aanbieding Gekregen, Hoe Nu Verder? Alleen-lezen Onopgelost

Via SMS ontving ik van Vodafone twee dagen geleden een aanbieding voor drie maanden gratis internet op mijn mobiel. Ik heb het geactiveerd en wilde de regels nalezen maar kan ze nergens vinden. Weet i...

Live Chat Alleen-lezen Onopgelost

op de catogerie fun staat live chat ben aangemeld maar kan niet meer inloggen wie kan mij verder helpen

Abbo Omzetten Naar Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg binnenkort van mijn werk een iphone. Ik heb in julie mijn contract verlengd en heb nu een sim only abonnement. Is het mogelijk om deze nu alweer te verlengen als ik overstap naar een iphone a...

Update Desire 2.10.405.2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,vandaag zijn er berichten verschenen over een nieuwe update van HTC voor de Desire.Ik krijg geen melding van de update, ook niet als ik handmatig zoek.Ik heb een aantal vragen:-Is deze ...

Afrekenen Per Minuut Alleen-lezen Onopgelost

De Consumentenbond wil desnoods de wet aanpassen om ervoor te zorgen mobiele providers hun klanten niet per minuut mogen afrekenen.Dat vertelt de bond maandag aan de NOS.Zaterdag maakte tv-programma K...

Http 504 Error / Foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een webserver die benaderbaar is via het internet, maar niet via mijn vodafone verbinding:dit levert een http 504 foutmelding op. Ik heb vanalles geprobeerd, maar krijg het niet opgelost...

Live Chat Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mij vertellen hoe ik live chat vodafone weer kan gebruiken

Teveel Patroon Pogingen Se X10 Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien dit probleem vaak voorkomt en ze je bij vodafone niet kunnen/willen/mogen helpen met dit probleem, hier heb ik de oplossing die je gewoon thuis zélf kan uitvoeren en hem niet op hoeft te stu...

Blackberry Curve 8310 Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand me vertellen waarom Vodafone deze Blackberry niet meer ondersteund? Nog geen 8 maanden in bezit (en moet nog tot juli 2011!), en ik vind niets meer op vodafone web - bv instellingen voor in...

Voicemail Notificatie Op Toestel Blijft Aanwezig Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 4 maanden gebruik ik de Samsung B7610,Er blijft echter nadat er een voicemailbericht is ingesproken een melding op het toestel achter.Deze melding blijft aanwezig ondanks dat de voicemailbericht...

Sony Ericsson Hazel J20I Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand voor mij de instellingen (MMS en internet) voor mijn Sony Ericsson Hazel J20i??Ik kan deze instellingen nergens vinden.alvast bedankt

Blackberry Pingen Met Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blackberry gekregen van me ouders, maar dan prepaid. Hoe kun je er dan mee pingen , want ik las dat alleen kon met abbo? bedankt alvast

Sms Diensten Alleen-lezen Onopgelost

Goeie middag,Ik zat me even af te vragen, stel ik wil voor een spel credits kopen en ik moet daarvoor een SMS sturen. Wat ik me dan afvroeg is of er dan gewoon een euro van je tegoed af gaat, of dat e...

25Mb Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

We waren 14 dagen in Tsjechië, en ik dacht: dan sluit ik 2x een 25mb op reis af. De info zegt dat die een week geldig is. De eerste week ging prima, volgens plan. Op de laatste dag kreeg ik een berich...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen