Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,760Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Levertijd Galaxy Note Alleen-lezen Onopgelost

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb dit weekend (5 februari) de galaxy note besteld en kreeg helaas een mailtje dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en dat ik op de hoogte word gehoude...

Wifi werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb wifi op mijn samsung galaxy S maar kan niet op het wifi netwerk van mijn werk komen. Ik heb het wachtwoord hiervan. Wanneer ik aanmeldt geeft mijn telefoon even het wifi teken aan, maar ...

samsung galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung galaxy s2. valt regelmatig spontaan uit.Dat gebeurde ook vanavond en nu wou ik hem weer aanzetten, dit lukt nog maar toen kwam ik bij het wachtwoord gedeelte. Ik kon de cijfers op het tou...

Samsung GIO Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een vraag over de samsung gio, Kun je op de een of andere manier de Apps als je ze mooi geselecteerd hebt vast zetten? Ik zet b.v. de spelletjes bij de spelletjes en de nieuws en weer en f...

ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

goede dag, ik ben nu al twee dagen bezig om mijn samsung galary B5510 te ontgrendelen.Ik heb per ongeluk 5x mijn schermpatoon verkeert gedaan.Nu vraagt mijn mobiel steeds om mijn gebruikersnaam/emaiad...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen