Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

SIM-kaart berichten Alleen-lezen Opgelost

Hoi,, Mijn SMS berichten worden nu op mijn telefoon opgeslagen maar ik wil deze naar de SIMkaart hebben.Ook krijg ik regelmatig een melding dat het SMS geheugen vol is en dat inkomende berichten gewei...

Raar probleem Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag/avond of ochtend! Ik schrijf een bericht hier vanuit Zuid-Afrika, omdat ik een vervelend probleem heb. In plaats van dat wifi/ping bij mij wel werkt, krijg ik geen smsjes binnen of kan ik ...

Facebook voor Android Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal.Heb sindskort een Samsung Galaxy S Advance i9070.Nu heb ik facebook erop gezet, nu viel mijn oog op het onderdeel: actieve sessies (instellingen-beveiliging).Daarin valt mij op dat locati...

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

hee,mijn wifi zegt dat hij verbonden is maar hij geeft het grijze icoontje aan dat deed mijn blackberry de vorige keer ook en ik kan geen contact maken met de internet service kan iemand mij helpen? g...

probleem Alleen-lezen Onopgelost

bij het upgraden van me appworld heb ik heb waarschijnlijk perongeluk verwijdert samen met blackberry messenger en whatsapp messenger iemand een idee hoe ik dit terug krijg ?Modedit: Bericht verplaats...

galaxy ace contactgegevens Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds ik in Spanje op vakantie ben geweest gaat mijn telefoon steeds vanzelf opnieuw opstarten en dan moet ik de pincode weer invoeren. Sinds dat zo is ben ik al mijn telefooncontacten kwijt. k...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen