Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

sms instellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ben in bezit van een Galaxy s plus. en wil een bericht via sms versturen. Maar dat mislukt elke keer.Kan iemand mij de instellingen geven hoe je dat doen moet en waar op de telefoon ik dat moet ...

Noud door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Blackberry Internet Service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abonnement op Vodafone wat afloopt op 30 augustus volgend jaar. Ik heb op dit moment een Nokia 6700 classic, maar wil graag een Blackberry (9780 of 9900) simlockvrij kopen. Kan ik nu nog zo...

bargra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huisregels Vodafone Nieuwe Diensten Alleen-lezen Onopgelost

Huisregels Het Vodafone Nieuwe Diensten is een onderdeel van het forum dat nog groeiende is. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet mag, maar ook over hoe je jezelf gedraagt, hoe ...

gerdehaas door Raadgever
  • 87 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 13 Likes

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Alweer kan ik sinds enkele dagen niet bellen.Dit was eerder het geval en toen heb ik van Vodafone een nieuwe simkaart ontvangen wegens het slechte bereik.Nu heb ik zojuist een medewerker gesproken en ...

Estroyer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sms en blackberry service Alleen-lezen Onopgelost

hee, ik heb een blackberry en wil steeds smsen maar dat lukt me niet omdat er steeds komt te staan ongeïndentificeerde abonnementhouders ik kan alleen heel soms een smsje sturen als ik hem uit en dan ...

rketelaars door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Flets beeld HTC Sensation Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben nu sinds 3 maanden in bezit van me HTC Sensation. Prima telefoon. Nu heb ik de telefoon vergeleken met andere toestellen, onder andere nieuwe Sony en ander toestel van HTC. Nu is het me ...

Ipad en Vodafone... Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,, Sinds kort heb ik een Ipad abonnement inclusief een Ipad!Leuk zou je denken?!Ik ben er ook erg blij mee, maar de eerste dag begonnen de problemen al.Omdat ik me van te voren goed gein...

Groot1992 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s 2 met vodafone rom Alleen-lezen Onopgelost

Zit er op de samsung galaxy s2 die ik in de vodafone winkel ga kopen een vodafone rom een/of is het toestel branded?Zit er ook een simlock op dit toestel?

zefke door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

overstap van sim only naar sim voor blackberry Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb op dit moment een sim only abonnement, en heb nu een blacberry 8520 gekocht.Wat heb ik nu nodig/of wat moet ik omzetten om van alle diensten op mijn blacberry gebruik te kunnen maken.(ik...

Coolwoman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

bb curve ofzo Alleen-lezen Onopgelost

:8 ik had denk ik vorige jaar zo een bb curve gekregen vorige maand had ik bb blox erop eerste 2 weken ofzo ging t prima  daarna kwam zo een rode logo daarna had ik geen internet geen ping whatsapp m...

Hanifi71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over het Tegoed en verbruik dat niet wordt weergegeven. Alleen-lezen Opgelost

Hallo allen, ik had gezocht of er anderen waren met hetzelfde probleem als mij, maar daar lijkt het vreemd genoeg niet op.Mogelijk is er een heel logische verklaring voor, maar ik meen te herinneren d...

JelgerS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bijgeluiden sterk te verstaan met samsung galaxy s 1 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung galaxy s 1 en werk met grote lawaaierige machinesHet probleem is dat degene die ik bel of hij mij me niet meer verstaat en alleen maar het lawaai hoortIk heb hem al eens een keer ge...

Chris67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mail verdwijnt spontaan van mijn galaxy sII Alleen-lezen Opgelost

Sinds enkele weken in het bezit van n Samsung Gal sII. Ik heb 2 e-mails accounts.Hoofdaccount via KPNplanet.nlDe mail die hierop binnenkomt verdwijnt volledig willekeurig. geen idee waarom, waarheen.H...

RoCo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

iphone 4S tril functie maakt vreemd geluid (rattle sound) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een iphone 4s, maar het viel me op dat de tril functie geluid maakt op iphone 4 was dit niet het geval, ik heb de tril functie vergeleken met verschillende iphone 4s versies en daar ...

jibbs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn ping verzen elke avond niet help ! Alleen-lezen Onopgelost

Lieve mensenik heb een blackberry curve 5280 volgens mijik heb een prepaid kaartjeten eerst:ik heb genoeg MB'sik heb hem laatste geupload Hier komt het probleem :sins 2 weken doet mijn pings nniet vez...

Ben niet te verstaan tijdens bellen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag kan ik wel bellen maar de ander kan mij niet verstaan.Ik ben sinds 2 weken (geabonneerd) lid van vodafone en gebruik een Sony Ericcson Experia ArcWat zou er aan de hand kunnen zijn?? Gr ...

beltegoed ineens op Alleen-lezen Onopgelost

ik had s'avonds 10 euro opgewaardeerd vervolgens heb ik mijn telefoon uitgezet. s'ochtends had ik ineens 1,09 euro over. Ik heb mijn mobiel niet gebruikt dus hoe kan dit, want dit vind ik wel zonde.

fatih024 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitleg over verbruik graag Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand me uitleggen wat over het verbruik van mijn abonnement want voor me is niet zo duidelijk wat op de foto staat.ik heb nog 40,42 maat toch heb ik 9,58 buitend mandelijks tegoed opgedaan, dus ...

jmfvecu door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Vodafone pakket? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik heb vandaag de verlenging van mijn abo aangevraagd, en heb vandaag ook gelijk al een mail gehad dat het pakket verzonden wordt, echter is mij aan de telefoon verteld dat het 5-10 werkdagen g...

Verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag over verlenging van mijn abonnement. Ik heb een 2-jarig abonnement, hij loopt 7 maart 2012 af. Nu heb ik via MyVodafone al de mogelijkheid om een nieuwe mobiel uit te zoeken. O...

Uwi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen