Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik heb een abonnement bij Vodafone maar ik heb een leuke telefoon via een site gezien bij t-mobile.Mijn huidig abonnement loopt tot 26december à.s. Maar ik heb gelezen dat je 4 maanden van te vore...

abonnement ipad Alleen-lezen Onopgelost

ik zou graag een los abonnement willen kopen voor me ipad, nou weet ik wel welke ik wil maar heb een een vraag, tijdens het bestellen kom je langs nummerbehoud,of je dat wel of niet wil? nou heb ik va...

Blackberry simkaart activeren lukt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij mij blackberry curve 8520 een simkaart gekregen die ik moet activeren via internet. Als ik mijn nummer intyp ontvang ik het smsje met de code niet. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al lange...

3G Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing ofzo in de omgeving van Helvoirt, ik heb internet blox afgesloten gisteren, maar mijn telefoon geeft geen 3G aan. Erg balen, want ik sluit natuurlijk niet voor niets zo'n Blox aan.

verzekeren Alleen-lezen Opgelost

hallo,ik heb sinds een week een i phone 4s aangeschaft, en ik wou deze laten verzekeren. ik heb via vodafone de verzekeringsbrief ingevuld en verstuurd via mail, moet ik verder nog wat gaan doen? En h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen