Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen verbinding met blackberry internet service Alleen-lezen Onopgelost

Mijn nummer is voor een paar dagen geblokkeerd geweest. vNu heeft mijn blackberry geen verbinding meer met blackberry internet service en blackberry enterprise server.Ik heb hem al leeg gehaald en de ...

Fdevries door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foto's bekijken, bewerken etc nokia E6 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds een poosje de nokia E6. Ik ben niet laaiend enthousiast, gewoon prima.Nou heb ik kunnen uitvogelen dat mijn foto's in kantoor, bestandsbeheer, geheugenkaart staan, maar daar kan je er nik...

daphie-db door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zelf herstarten galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

IK heb sinds een maand een galaxy s2 prima toestel.Alleen sinds een paar dagen herstart hij zichzelf 1 of 2x per dag ?Zonder dat ik eraan zit .Alles is origineel apps firmware niks mee geklungeld.wie ...

Blackberry blox, geen BIS verbinding? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had een simkaart gekocht met gratis blackberry blox tot juli 2011. Toen de blox was afgelopen ben ik op vakantie gegaan en niet meer gebruikt. Nu ik terug in Nederland ben heb ik 20 euro opg...

Nor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

na opwaarderen geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb net €20,- opgewaardeerd via internet, Dit is aangekomen want ik kreeg een sms,toen heb ik blackberry aan gestuurd naar 4000maar mijn internet doet het niet en ik kan ook nogsteeds niet p...

Vodafone blox BB Alleen-lezen Onopgelost

vorig jaar heb ik een bb curve 8520 gekocht met prepaid-kaartje voor bb van vodafone.In juli is mijn telefoon stuk gegaan en heb ik mijn sim-kaartje gebruikt in een ander toestel (geen blackberry)Gist...

blackberry blox geactiveerd maar niks doet het Alleen-lezen Opgelost

ik heb dit al een keer mee gemaakt want toen stond mij netwerk niet goed bij de vodafone en nu is weer het zelfde aan de gang want ik heb vanmiddag om 2 uur geactiveerd en nu ken ik nog steeds nikswor...

Chretien door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry blox of web sms? Alleen-lezen Onopgelost

De WEB-SMS blox is voor mij voordeliger... maar is deze ook geschikt voor de blackberry?

Marsha door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help blackberry loopt vast!!! Alleen-lezen Onopgelost

gister wilde ik mijn blackberry updaten via wireless update, alles ging goed hij heeft een back-up gemaakt enz. nu krijg ik wit scherm en gebeurt het volgende: wit scherm -> scherm zegt: Os-patch uitv...

puma500 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gegevens overzetten via Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een iPhone 4 en probeer via Bluetooth gegevens van Nokia N8 over te zetten. Echter kan geen verbinding opzetten tussen beide toestellen. Weet iemand hier een oplossing voor? Gr. Peterhst

Peterhst door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Champions League Alleen-lezen Onopgelost

Zo, Laat ik deze regenachtige dag eens beginnen met wat compleet anders Er zullen vast wel voetbalfans onder ons zijn, althans dat hoop ik! Mijn vraag is simpel, wie denk je dat dit jaar de CL zal wi...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Goed initiatief van VODAFONE smartphonecrew Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Smartphone gebruikers, Ik ben zelf medewerker voor de Apple Online Store en krijgen regelmatig belletjes van klanten van Vodafone en overige providers. De klanten hiervan denken dat wij een algeme...

Update Galaxy Tab 10.1V Alleen-lezen Onopgelost

LS, Weet iemand al naar welke firmware/OS upgrade de Samsung Galaxy Tab 10.1V gaat?Is er ook al een release kalender beschikbaar voor vervolg releases?

bowlingbal door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Pre installed software verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Volgens de voorwaarden is het mogelijk om voor geinstalleerde software te verwijderen. Hoe kun je dit doen met de vodafone shop en updater?

bowlingbal door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

e-mail op Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Krijg prima mijn Ziggo email binnen op de Galaxy, maar na 1 dag is het verdwenen.weet iemand of er een instelling fout staat. Kan zelf niets verkeerd vinden.Merci

Janpeet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gadgets/Gizmo's en meer! Alleen-lezen Onopgelost

Iedereen, Gezien jullie een account hebben op het Vodafone Forum, denk ik dat jullie allemaal enige affiniteit hebben met smartphones, tablets noem het maar op.Ik ben wel eens nieuwschierig waar julli...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Samsung Galaxy S2 wordt erg heet met een spel spelen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung Galaxy S2 wordt erg heet als ik een spelletje aan het spelen ben. En vooral bij de camera wordt ie gloeiend heet. Daarna als ik hem laat afkoelen kan ik niets meer doen met die mobiel. Hi...

kiki70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Nexus Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al klant bij Vodafone en mijn abbonement loopt bijna af. Ik vroeg me af wanneer de Samsung Galaxy Nexus beschikbaar wordt bij jullie. Op de website staat namelijk 'beschikbaar vanaf week 47' en...

DionK door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry curve 8520 Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb begin deze maand een vodafone blox internet aangesloten maar hij deed het niet.ik heb de klanten lijn gebeld maar zegt dat er een landenlijke storing is..mijn vraag is :hoe kan ik mijn te...

teuniboy1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen blox voor smartphone Alleen-lezen Opgelost

mijn blox bundel was op dus de volgende dag had ik weer opgewaardeerd, kon ik geen blox meer voor smartpfone doen..... waar slaat het op ik heb niks voor niks 20 euro aan beltegoed gekocht terwijl ik ...

tolunayz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen