Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Galaxy S problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vanmorgen opgestaan met een groot probleem met mijn Galaxy S. Batterij was vol toen ik ging slapen. VOlgende ochtend zag ik dat me telefoon uit was. Batterij was leeg, wat al heel raar was. Verv...

[Samsung Galaxy Txt] E-Mail Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, bij mijn Samsung Galaxy TxT (GT-B5510) heb ik er staan dat ik mijn Gebruikersnaam (Email) en wachtwoord in moet voeren, alleen is het probleem dat ik die vergeten ben, ik heb alles al ...

teleurgesteld Alleen-lezen Onopgelost

hallo mensen / vodafone medewerkersik zal mijn verhaal even uitleggen ik heb een abonnement van vodafone op 21 augustus kon ik mijn abbonoment verlengen een week voor deze datum heb ik een mail gestuu...

e-mail en sms Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg op mijn Blackberry bij het openen van e-mail of sms de melding Uncaught exception: DSSMA: invalid state (5): 9Wat is de betekenis hiervan? Ik kan op deze manier geen enkel bericht meer openen...

verzekeren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb laast contact opgenomen met vodafone klantenservice over vodafone garant verzekering op mijn i phone 4s, het zou pas eind september geactiveerd worden, stel in die tussen tijd gaat mijn m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen