Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

het netwerk van mij zusje haar blackberry Alleen-lezen Onopgelost

goedeavond heb een vraagje bij zusje ken nog steeds niet pingen na de brand gebeurenwil graag dat jullie dat voor mij na kijken of ze wel goed sta bij jullie in het netwerk ik hoor het snel

Emira door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet via 3G op mijn Iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week heb ik weer problemen met mijn internet als ik niet op Wifi zit. Hij probeert te laden en uiteindelijk krijg ik een melding dat er geen internetverbinding te verkrijgen is.Heb mijn tele...

Dana86 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

smsen om te stemmen Alleen-lezen Opgelost

we kunnen gratis sms tot zaterdag, kan je dan ook gratis sms om te stemmen voor bijvoorbeeld hollands got talent? of word dit nog wel in rekening gebracht?

RollingG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel bereik maar kan niet bellen en smsen ook niet ontvagen Alleen-lezen Onopgelost

hi ik heb donderdag een nieuwe iphone 3gs gekregen omdat m'n andere stuk was.. maar sinds die tijd kan ik niet meer bellen en smsen.. terwijl er bovenin wel gewoon bereik is.. moet ik iets aan de inst...

manon224 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim Only omzetten Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag betreft het omzetten van sim only is als volgt. Afgelopen januaria is mijn Sim Only abonnement stilzwijgend met 1 jaar verlengd, echter wil ikeen nieuw abonnement met telefoon, ook bij voda...

tim1988 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone naar blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Beste smartphone crew en anderen, Gister is mijn iphone 4 gestolen : (, mijn abonnement loopt nog wel even en ik heb nog een blackberry dus vroeg ik me af ik mijn abonnement om kan zetten in een black...

Mimi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet browser werkt niet maar ping en whatsapp wel Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaal, ik heb een blackberry curve 8250. ik zit met het volgende probleem ik kan al mijn apps gebruiken behalve internet browser zodra ik naar een site toe ga gaat die wel laden maar op het mom...

Huawei R201 Alleen-lezen Onopgelost

Ik begrijp van Vodafone dat de Huawei R201 simlock vrij is, dit is door de klantenservice als wel in de winkel aan mijbevestigd, Simkaarten van andere providers worden wel geaccepteerd, er kan ook gew...

geen e-mail meer op BlackBerry Alleen-lezen Onopgelost

Sinds mijn bezoek aan het buitenland ontvang ik geen email meer op mijn BB. Ik kreeg wel een mail van Vodafone met het verzoek mijn wachtwoord te verifiëren. Maar als ik de handleiding volg via Instal...

Diana_V door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile Connection not Possible Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg elke keer als ik tracht in te loggen de volgende melding (en wordt daar heel kwaad over). "Mobile Connection not Possible. Ensure that no other applications are using your selected device, an...

Samsung galaxy S II Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een samsung galaxy s II en ik loop hellemaal vast. Ik krijg nu continu de melding logsProvider is onverwachts gestopt. gefoceerd sluiten. Als ik daar weer op klik dan krijg ik dezelfde m...

Google/Samsung Galaxy Nexus Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Is de Galaxy Nexus verkrijgbaar bij Vodafone? Ik kan hem op de website nergens vinden, en heb met klantenservice gebeld (afdeling verkoop) en die zeiden me niet verder te kunnen helpen. Ik heb 2 v...

Appl123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontgrendelingscode voor mijn simkaart? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraagje.Ik heb mijn sim kaart in een BB gedaan en nu vraagt het toestel om de ontgrendelingscode van mijn simkaart.. wat betekent dit? Dat het toestel gelocked is op een simkaart?

sms van t-mobile??? duitsland // polen? Alleen-lezen Onopgelost

HeyIk ben al lang vodafone klant maar gisteren kreeg ik ineens een bericht Welkom bij Tmobile!!!!Ik dacht in eerste instantie kan mischien foutje. Ik heb wel mn netwerk instellingen gecheckt en zag ni...

louis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Release data upgrades Sony Ericsson naar ICS Alleen-lezen Onopgelost

Planning releases Android 4.0 updates Sony EricssonSony Ericsson Xperia Arc S (eind maart/begin april)Sony Ericsson Xperia Neo V (eind maart/begin april)Sony Ericsson Xperia Ray (eind maart/begin apri...

bowlingbal door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Sony Ericsson xperia neo V Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraag mijn sony ericsson neo V doet een beetje raar als ik hem lock en daarna weer unlock dan moet ik opnieuw de pin invoeren terwijl ik dat uit heb staan:@als je weet wat de oorzaak is zeg...

pepijnvde door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BB en geen toegang tot emailaccounts Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg deze week een mail dat ik het wachtwoord van mijn emailaccount weer moest verifeeren.Nu is het probleem dat ze zeggen dat ik dat via mijn emailaccount (Blackberry Internet Services) moet doen...

Nieuwe75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mediaprocessor is bezig?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blackberry curve 8520 iets korter dan een maand. En ik heb nu dus dat als ik een video, liedje of opname op wil starten ik een venster te zien krijg met de tekst: "mediaprocessor van toeste...

bblover door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wordfeud Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Kan ik op mijn nokia E6 ook word feud downloaden.Ik ben opzoek naar update's voor mijn telefoon en voor wathapp? Gr Lamina

Lamina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen