Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

BlackBerry 10 Alleen-lezen Onopgelost

Heey, zijn er al mensen die uitkijken naar de BlackBerry 10 ? Ben erg benieuwd naar de reacties hier op het forum. Zijn ze er nog ? De BlackBerry users die na al het Android geweld van de laatste tijd...

Web Crew Weekhit 4: Where's my Perry? Alleen-lezen Onopgelost

Hey Iedereen!Iedere week duiken leden van de Web Crew leuke apps op die we veel spelen of die we gewoon erg gaaf vinden. Zo krijgen jullie een kijkje in wat een team dat iedere dag met mobiele telefoo...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn telefoon, Samsung Galaxy S2. Als ik de telefoon aan doe, hoef ik geen pincode in te voeren. De telefoon gaat gelijk aan. De telefoon maakt dus geen contact met de sim. Ik ...

promo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,vorig week heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Met de promo actie 50% op de gehele looptijd. Ik heb de red abonnement. Zojuist kreeg ik een rekening van €105,-.Ik heb het gevoel dat de promo...

Korting? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Ik wil mijn abonnement verlengen met een samsung galaxy s4. Nu zie ik dat er een prijskaartje aan hangt van €59 euro (vodafone red D 1 GB internet en onbeperkt b+s) Maar wat is hier de...

Maastricht west Alleen-lezen Onopgelost

Het netwerk in maastricht lijkt steeds slechter te worden. 6215 eo.Op 6211 is de 3g erg wisselvallig.Als ik naar sittard rijd heb ik regelmatig in sittard nog proximus als provider. Als ik netwerk op ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen