Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,307Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

storing en/of probleem Alleen-lezen Opgelost

Goede middag, Onze dat van Red Together is een ene keer naar 0GB toegegaan. Hoe is dit mogelijk. Inloggen via de App is ook niet mogelijk. Hebben jullie een storing?

BartW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tegoed zou allemaal weg zijn Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg net een sms dat al mijn data tegoed op zou zijn...

snobel door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Red together buiten bundel kosten Alleen-lezen Opgelost

Ook mijn Red Together tegoed wordt niet meer goed weer gegeven. Wel zie ik kosten voor data gebruik buiten de bundel? Hoe kan dit? Ik zie nu behoorlijk verontrustende bedragen. Dit kan zeker ook niet ...

Red toghter Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een red toghter abonnement en ik krijg nu al een SMS dat mijn bundel op is en ik heb extra kosten omdat ik buiten me bundel ben gegaan met internet en dat kan niet eens ik heb 200gb?

Samir door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together Alleen-lezen Opgelost

ik krijg zojuist een sms dat onze red together voor deze maand is opgebruikt. Klopt niet: er moet nog 150 Gb staan.

wal10a door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Geachte Ik ben 4 februari t/m 10 februari in Oostenrijk geweest met het vliegtuig en bij terugkomst in Nederland kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Mijn toestel is een galaxy s8 met alle update...

Rikco door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi spot Alleen-lezen Opgelost

ik heb bij een Ziggo klant wifi spot ingesteld en bij mij, hoe kan ik zien dat ik daar gebruik van maak als ik er ben

Janh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer na nummeroverdracht niet te zien in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Sinds gisteren is mijn nummer overgedragen naar ons zakelijke account. Echter is dit nummer niet toegevoegd in de omgeving van My Vodafone. Hoe kan dit?

PauldJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verbruik databundel bij 2G Alleen-lezen Opgelost

Ik ben steeds binnen 4 dagen door mn 2G heen terwijl mijn tel op wifi staat. Hoe kan dit. Dataverbruik geeft na 1 dag 40 mb aan, vodafone 880 mb

E M W 12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

korting beloven die je niet geeft? Waar is de service gebleven? Alleen-lezen Opgelost

Via een brief belooft Vodafone €4,13 korting bij het combineren van een start M abonnement… Leuke aanbieding denk je dan, dus via een telefonisch gesprek maak je het in orde.. vervolgens komt de korti...

tessa287 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Frustratie om zoekgeraakte levering, wie heeft daar ervaring mee? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Zoals het onderwerp al aangeeft….. Mijn pakket met mijn S20 Ultra is zoek en ik baal daar ontzettend van. Ik begrijp ook wel dat er in deze tijd veel belangrijkere zaken zijn, maar als trouwe k...

Bellow90 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms krijg ik steeds binnen over rekening betalen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, waarom krijg ik steeds sms dat ik mijn rekening niet betaald heb? Ik ben geen klant bij jullie. vind dit heel storend.

Elly-May door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten doorschakelen Alleen-lezen Opgelost

wat zijn de gesprekskosten van het doorschakelen van mijn vaste tel naar mijn mobiel

telefoon afhalen ipv bezorgen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een abonnement afsluiten maar is het mogelijk om de telefoon op te halen ipv bezorgen

fraude Alleen-lezen Opgelost

Mensen uit mijn telefoonbestand krijgen een rare what' s app met een bericht dat mijn telefoon in bad gevallen zou zijn en dat ze mijn nieuwe nummer moeten bellen. Iemand een idee wat dit is?

Abonnement zonder bijbetaling Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een abonnement met smart phone aansluiten zonder bij betaling? 

Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik kreeg onlangs een sms om voor 9-4-2020 op te waarderen. Beetje vergeten, maar nu 8-4-2020 dacht ik toch nog op tijd te zijn. Helaas nu de melding: “Het mobiele nummer is niet geschikt voor opw...

PeterD11 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Phising mail ? Alleen-lezen Opgelost

Ik ontvang een mail met als subject: '’Onze Red abonnementen zijn vernieuwd.'’ In de mail wordt mij gevraagd om om 2x op een button te drukken. '’ik wil gratis extra data'’ '’doe de upgrade'’ Ik vind ...

bosaap door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren zonder SMS Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Graag zou ik mijn Simkaart activeren maar omdat mijn oude Sim niet meer werkt kan ik geen SMS ontvangen. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

NoelleB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen