Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,752Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Update 21 maart 14:00 uur De storing is opgelost! Mocht je toch geen gebruik kunnen maken van My Vodafone, probeer dan de app even opnieuw te installeren of de cookies te verwijderen. Als het dan nog ...

Nog steeds geen 5G Alleen-lezen Opgelost

Sinds juli 2020 zou er landelijke 5G dekking zijn, ik heb toen ook een S20 gekocht. Vodafone liet zelfs per sms weten dat er landelijke dekking was! Maar wat blijkt nou, ik ontvang helemaal geen 5G......

Samsung S20 FE Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abonnement afgesloten bij Vodafone, heb ook een van Ziggo tv, Internet en vast bellen. Ik heb een bericht gekregen van Vodafone dat jullie mij gepresenteerd hebben te bellen. Het gaat om he...

Order status Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik zou graag de status weten van mijn order met het nummer: ********Heb tot de dag van vandaag niks ontvangen en zou via Rembours betalen! Heb nog niet ontvangen wanneer mijn telefoon bez...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik vroeg me af of het mogelijk is om de rest van mijn lening te kunnen afbetalen? Zodat ik niet meer vast zit aan een abonnement van 55 euro. Dan is mijn vraag ook hoeveel dit zou kosten dan? I...

Visual voicemail Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Ook vanuit hier de vraag wanneer visual voicemail beschikbaar wordt bij Vodafone! Toch wel een groot gemis en een dienst die al jaren beschikbaar is bij andere providers. Mvg,Dieuwertj...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen