Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,451Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

contracte Alleen-lezen Opgelost

Verificatie status contacte bij Vodafone.

na update geen internet meer op samsung a50 Alleen-lezen Opgelost

Gisteravond mijn laatste update binnengehaald. Sindsdien werkt mijn internet en mail niet of nauwelijks meer. Na opnieuw opstartten doet alles het weer voor 5 minuten ofzo en dan blijft ie weer hangen...

martinl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

schermontgrendeling krijg ik niet uit Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg mijn scherm niet ontgrendeld,ik had mijn telefoon in mijn zak gedaan en toen is hij per ongeluk op een optie gegaan,ik dacht de voice assistent. Toen heb ik mijn simkaart eruit gehaald,maar d...

Nank door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Telefoonnummer nieuwe prepaid simkaart werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik heb voor onze dochter een prepaid simkaart gekocht, zodat ze die in mijn oude telefoon kan gebruiken, alleen het telefoonnummer werkt niet. met vriendelijke groet

telefoonnummer aanpassen - wanneer gebeurt dit? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen maar ik heb gebeld met klaudia een topper trouwens. ! Mijn oude nummer zou gewijzigd worden naar een nieuw nummer maar tot op heden heb ik nog altijd mijn...

simkaart kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik wil aangifte doen want mijn telefoon is gestolen maar er stond dat ik eerst een nieuwe sim moest aanvragen want anders kwam het bericht binnen bij mijn telefoon dus ik kom hier vragen voor ee...

verwijderde contacten terughalen. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een contact verwijderd die ik terug wil. Waar kan ik de verwijderde contacten vinden. Samsung Galaxy S10+

Assie1969 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei P20 light Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Sinds vandaag kan ik niet meer 'normaal' opnemen als ik een telefoongesprek binnen krijg. Huawei 20 light Boven in het scherm krijg ik wel een melding maar niet meer het gehele scherm met...

nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo, heb een start L abonnement zonder telefoon maar de telefoon die ik nu heb werkt niet goed meer en dus wil een nieuwe met abonnement, maar Vodafone zegt dat kan niet omdat mijn contract pas op 2...

abonnement nieuw - prijzen inclusief BTW? Alleen-lezen Opgelost

wil een nieuw abonnement aan gaan , ziggo vodafone 4gb + 150 bel voor 13€ , is dit inclusief of exclusief BTW ?

Zjeng B door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

telefoon gaat niet meer aan Alleen-lezen Opgelost

ik kan mijn samsung gt19195 niet meer aanzetten  batterij is vol!

henksmit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoneren vanuit Marokko naar mijn nummer lukt niet. Alleen-lezen Opgelost

Mijn marokkaanse man kan mij niet bellen vanuit marokko.wanneer hij mijn nummer belt krijgt hij een muziekje. Hiervoor kreeg ik nog wel een telefoontje maar dan gaf mijn mobiel aan dat het een privenu...

4g valt weg Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Meestal heb ik geen problemen met 4g. Maar vaak genoeg switch mn telefoon naar het E netwerk wat gewoon *** is. Instellingen is niks mis mee, want meestal doet ie zn werk op 4g, vandaar. Maar a...

Internet - is it included in the one day pack? Alleen-lezen Opgelost

I want to recharge for internet online for one day. The pack mentioned for one day, does it cover internet as well or only calling and text? Can you send the link for that recharge?

internet in Duitsland Alleen-lezen Opgelost

goeiemorgen, ik heb sinds donderdag (dat ik weet) een zeer traag en onstabiel internet in Duitsland. Af en toe helemaal niets zelfs. Het blijft continu verspringen tussen H en 4G.

Sim card does not work Alleen-lezen Opgelost

I am changing from a prepaid to a subscription with a phone (that magically arrived the day after I asked for information and was told that no phone was coming my way-one month later than the payment)...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen