Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

soms geen sms ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb een vaag probleem, heel soms ontvang ik van een willekeurig persoon geen sms.terwijl deze bij de gebruiker wel verzonden is. 1ste keer was een groep sms waarvan de rest het wel ontvangen h...

GPS HTC One X problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hebben er meer mensen last van dat het GPS signaal niet constant is?Bij mij wandelt deze, is wel iets minder geworden na updtae 4.0.4 maar is nog niet weg....Hij ziet 7 sattelieten, dus dat is genoeg,...

Nieuwe Nokia Lumia 920 geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Misschien een stomme vraag, vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen ( na een verlenging )'Micro simcard erin gestopt, maar geen bereid.Ik heb geen netwerkHoe zit dat ?? Gr Kees

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb op 17 april 2013 om 19h58 de klantendienst gebeld 1201 en via de snelkeuze 4 en 1 (mobiel internetten) in contact gekomen met een medewerker van vodafone (man).ik had een vraag ivm mijn r...

htc desire s wil niet updaten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn htc desire s wil niet updaten. Hij zegt dat er geen update's beschikbaar zijn maar de telfoon draait op android versie 2.3.5 en htc sense versie 3.0 dus als het goed eens zijn er wel degel...

goede service medewerker vodafonewinkel wibautstraat amsterdam Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag 19 april 2013, heeft AZIZ van deze winkel geholpen met het overzetten van adressenbestanden via een apparaatje. Hij nam alle tijd, was erg vriendelijk en behulpzaam. Erg goede service waar je ...

storing groningen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone , klopt het dat in Groningen er nog altijd wordt gewerkt aan de storing ? ..netwerk valt geregeld uit.Is wel storendVrgr

Overstappen. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonoment loopt in begin augustus af nu kan ik 4 maanden van te voren verlengen als ik bij vodafone blijf.Maar vanaf hoeveel maanden van te voren kan ik overstappen naar een andere provider, aan...

WIFI niet meer aan te zetten op Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren lukt het me niet meer om de WIFI van mijn Samsung Galaxy S2 - i9100 aan te zetten.Ik had gisteren mijn mobiel uitgezet en deze aan de oplader gehangen. Daarna heb ik de mobiel (aan de l...

storing Alleen-lezen Onopgelost

Al sinds vanmiddag storing in 3g, valt aldoor weg, knap kloten.Groningen

Nieuw abbonement aanpassen naar meer mb's? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zie op de site dat jullie maar 5 abbonementen aanbieden. 2 gewone bel,sms web abbo's en 3 red abbo's. Nu wil ik een bel,sms,web abbo deze is de eerste 6 maanden in de aanbieding met 500mb in...

iphone oplader stuk Alleen-lezen Opgelost

Mijn iphone 5 oplader laadt niet meer op, zit deze nog in de garantie?Ik heb het toestel sinds december 2012. Alvast bedankt. Ihsane

Problemen met 3G sinds de 'upgrade' naar 28,8 Mbps Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds de 'upgrade' nog maar 0,3 Mbps down ipv 3Mbps daarvoor. Mijn toestel (Nokia Lumia 920) ondersteunt de nieuwe, hogere snelheid, maar het is dus alleen maar erger geworden. Dit zowel in Ams...

wi-fi-hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hey Ik heb een HTC desire HD en probeer hier een wi-fi-hotspot van te maken.Ik heb alle instelling goed ingesteld (via de hct website) en kan verbinding hiermee maken met mijn tablet.Alleen kan ik nie...

Samsung s2 gaat steeds in driving mode Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enkele dagen vliegt mijn s2 aan en uit in driving mode. Alle taal en spraakinvoer uitgezet, maar doet het nog steeds. Op Internet staan dezelfde problemen en hier geven ze de connector de schuld...

Geen netwerk in Z-Korea Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu in Zuid-Korea maar krijg geen netwerk met mijn telefoon (iphone 5 ios6).Mijn vriendin (met T-mobile) , ook iphone, krijgt dit wel.Vader, tevens met Vodafone en nokia, krijgt ook geen netwerk...

My Vodafone app geeft dataverbruik niet duidelijk weer Alleen-lezen Onopgelost

Ik hen een reling van 100€ ipv € zoals ik al jaren heb. Ik denk ik gebruik de app om te zien hoe het komt. Maar niet is inhoudelijk na te gaan. Wat een fake. Ik hoop direct duidelijkheid te krijgen of...

PS Vita 3G Problemen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forumgenoten, Ik heb een probleem met de 3G functie van mijn PS Vita. Ik heb op het PlayStation Forum een bericht geplaatst waarin het gedetailleerder is beschreven:http://community.eu.playstati...

HTC One X Bricked RUU Gevraagd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu al iets meer dan een maand mijn HTC One X. Ik wilde er een custom ROM opzetten zodat ik een langere batterijduur zou hebben. Dit is mislukt, en nu is mijn One X dus gebrickt. Zou ik e...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen