Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet storing Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan al 5 dagen niet internetten en op de help telefoon van vodafone krijg ik te horen er druk en word ik verbrokenmij vraag is wat voor storing is er op post code 5321ST hedel ben pas overgestapt e...

sim geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

hallo,Mijn oma heeft een gsm van vodafone maar nu komt ze naar mij toe omdat hij het niet meer doet.In het beeld staat SIM geblokk. alleen SOS. Maar toen op internet had gekeken blijkt dat dit gebeurd...

hele andere vraag Alleen-lezen Onopgelost

Iemand zegt contact met me gehad te hebben terwijl ik dit nummer al had. Hij noemt een andere naam dan de mijne. Ik had hem geblokkeerd in whatsapp maar door een update is dit waarschijnlijk verloren ...

verlenging contrakt Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone. (naar volle tevredenheid)Omdat mijn huidige contrakt over enkele maanden afloopt ben ik mij op het internet aan het orienteren op een geschikte verlengin...

Spam Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn prive GSM kreeg ik zonet een bericht van vodafone dat de tarieven omlaag zullen gaan binnenkort. Ik heb ooit door gegeven aan vodafone dat ik geen reclame, spam berichten, of wat dan ook wens ...

Vraag over je BlackBerry? Kijk eerst even hier! Alleen-lezen Onopgelost

Heb je een vraag over je BlackBerry? Dan kun je hier lezen over de volgende onderwerpen: Klik op de vraag om naar het antwoord te gaan Mijn internet diensten/ping/bbm/whatsapp/e-mail doen het niet!Ik ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen