Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen contact terug na grove fout vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, hebben er meer mensen last van gehad van 30 maart (einddatum contract) tot 21 mei niet bereikbaar te zijn? En vervolgens weer bereikbaar te zijn en dan niks meer van vodafone te horen. En als j...

KeesB86 door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Betalingen via Vodafone voor Google play Alleen-lezen Opgelost

Kan ik blokkeren dat Vodafone een betaalmiddel is in de Google playstore? Dit ivm te slimme kinderen en het risico op hoge kosten...

Shannie-2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opgelost - Netwerkproblemen Vodafone Zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

(Groot)zakelijke klanten kunnen problemen ervaren met bellen binnen het Vodafone netwerk. Dit geldt voor zowel vaste als mobiele telefonie. Het oplossen hiervan heeft onze hoogste prioriteit. Op dit m...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

In- en uitschakelen voicemail kost geld? Alleen-lezen Opgelost

Enkele maanden geleden heb ik mijn simkaart meermaals laten vervangen. Sinds de laatste verwisseling is het niet meer mogelijk voor mij om voicemail in te schakelen via 12331 en uit te schakelen via 1...

Timmie door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuw account Alleen-lezen Opgelost

ik had een account Abbo Beheer & Advies B.V. het telefoonabonnement heb ik laten overzetten per 1 juli 2020 naar Piet Abbo met precies dezelfde adres en e-mailgegevens hoe kan ik een nieuw account ope...

door Niet van toepassing

pukcode niet te vinden in MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

volgens beschrijving 1. Log in My Vodafone 2. Ga naar Producten onder het kopje 'Toestel & simkaart' 3. Voer de getoonde pukcode in op je toestel maar nadat ik inlog zie ik nergens de optie toestel en...

ragibbs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengen Alleen-lezen Opgelost

ik heb net mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel via My Vodafone, hierin wordt aangegeven dat ik een bevestigings mail ontvang. Heb echter geen mail ontvangen. Als ik nu op My Vodafone kijk s...

Nolly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen klantnummer bekend tijdens overstappen (120 dgn) Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 1 RED together abonnement afgesloten welke eind augustus actief wordt. Nu wil ik een RED together extra hieraan toevoegen voor een tweede abonnement waarmee ik wil overstappen. Volgens de medew...

DdK75 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

SMS Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg elke week een welkom sms, is dat een foutje in het systeem van Vodafone of is er iets anders mis?

BvanWijk door Stamgast
  • 75 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 29 Likes

Nummerbehoud - nummer nog niet actief. Alleen-lezen Opgelost

Jullie geven dit aan bij nummerbehoud. Tip: neem de dag van overstap de simkaart van je huidige provider én die van Vodafone mee. Zodra de simkaart van je huidige provider niet meer werkt, plaats je d...

wanneer contractwijziging in app zichtbaar? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement gewijzigd in red together (als beheerder) en mijn kids toegevoegd aan het together abonnement. Vandaag kan de eerste erbij worden gevoegd, omdat zij van een p...

Ivonne76 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonnummer kwijt na > 6 maanden niet opwaarderen? Alleen-lezen Opgelost

Al vele jaren heb ik hetzelfde mobiele nummer. In 2012 ben ik geëmigreerd en gebruik bij bezoek aan Nederland nog steeds mijn oude nummer. Het abonnement heb ik destijds omgezet naar prepaid. Dinsdag ...

contract overdragen Alleen-lezen Opgelost

Wat is de verwerkingstijd bij Vodafone voor het overdragen van een abonnement?

KimBaij door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen netwerk of bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

vandaag stapt mijn dochter over naar mijn red together abo. Tele2 doet het niet meer, dus nieuwe sim erin van Vodafone. Maar die doet het nog niet. Volgens de klantenservice van Vodafone zou het metee...

Vegtje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon incompleet na reparatie Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb pas geleden mijn telefoon laten repareren nu blijkt dat ze het stukje waar mijn simkaart in moet niet hebben teruggegaan dus nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken ook.. wat valt daar op di...

esim activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Leuk hoor esim. Eindelijk 2 nummers kunnen gebruiken met mijn iphone. tenminste…. dat hoop(te) ik eergisteren besteld via de website. Gisteren keurig binnengekregen. Niets op aan te merken QR code sca...

NoClaim door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

extra data ziggo/vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoe zorg ik ervoor dat Mijn vodafone en Ziggo aan elkaar gekoppeld wordt, zodat ik de dubbele data kan ontvangen?

Sander_K door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tablet samsung i.c.m abonnement Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een Samsung tablet via Vodafone aanschaffen met gebruikmaking van Android abonnement die ik al op mijn telefoon heb.

Betuwe77 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

tablet met abonnement en telefoon kan dat? Alleen-lezen Opgelost

Kan de combinatie gratis tablet met abonnement en telefoon die ook aan het abonnement hangt?

Betuwe77 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen