Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,011Oplossingen
  • 1,347Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

s10 werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik heb een samsung s10 sinds een maand of 2 heb ik bij google play service een melding dat hij steeds stopt. Maar nu word het alleen maar erger hij doet het nu bij elke app en de telefoon start...

Marinap door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra data with ziggo Alleen-lezen Opgelost

We signed up to ziggo internet and part of our package states I would get double data on my vodaphone monthly subscription. Please can you tell me when this will start or how I can chase it up?

Naam wijziging van Vodafone naar VFNL-#StayConnected Alleen-lezen Opgelost

Deze naamwijziging is een vreemde actie waar niemand op zit te wachten. Ik verwacht dat over enige tijd een splitsing wordt gecreëerd tussen Vodafone klanten en VFNL-#StayConnected klanten. Een omweg ...

5G - krijg ik dit ook? Alleen-lezen Opgelost

Kom ik in aanmerking voor 5G want ik heb een Red abonnement van Vodafone.

voordeel met extra sim only kaartje Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone abonnement bij jullie. Maar vroeg mij af of ik voordelig bij jullie een simonly abonnement je kan krijgen voor mijn zoon? Zo ja wat zijn de mogelijkheden?

simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben belg en heb een vodafone besteld . maar ik stak die gisteren in de gsm maar zei direct het, het geblokkeerd was.

Nio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inloggen my vodafone lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik wil inloggen op de My Vodafone app krijg ik de melding “er zijn geen rollen beschikbaar voor gebruiker”. Hierdoor kan ik niet inloggen? Wat kan ik hieraan doen om wel weer te kunnen inloggen?

samsung s50 laad niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn telefoon aan de oplader slinger geeft die een foutmelding dat de temperatuur te hoog is. Kan ik hier zelf wat mee ?

Prepaid... Rare bundels in app en my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Heb een prepaid SIM pas gekregen. Beltegoed op gezet en vandaag een DAG bundel van 10Gb. geactiveerd. In de app staan nu voor dit telnr. 3 bundels: de dagbundel met enig verbruik, dus net geen 10Gb. m...

Pippa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening - een nummer op de specificatie blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Ik wil van de gespecificeerde rekening af , bepaalde nr wil ik niet terug zien op overzicht . hoe kan ik nr verwijderen van onherkenbaar maken

Falconiti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wangiri telefoontje - wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Zojuist heb ik per ongeluk een telefoontje opgenomen met land code +974. Ik ben bang dat fit een Wangiri was. Wat moet ik nu doen?

marsbakt door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vraag over My Vodafone - inloggen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een vodafone abonnement, en ben ook lid van Ziggo. Ik probeer op mijn vodafone in te loggen, maar lukt niet. Mijn man heeft ook vodafone. Nu had ik vrijdag gebeld, en zou nog terug gebel...

geen dekking en geen sevice! Alleen-lezen Opgelost

Ben nu ongeveer een jaar klant bij VodafoneZiggo maar ben zeker niet tevreden. Bij het afsluiten van mijn contract in Assen heb ik aangegeven dat bereik op huis adres erg belangrijk is. De verkoper ha...

Arjoh door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

myvodafone prepaid verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een tijd terug overgestapt van prepaid naar abonnement met nummerbehoud. Heb abonnement kunnen toevoegen maar kan prepaidaccount niet verwijderen en bij instellingen en dergelijke lijkt het pre...

Wiggele door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contracte Alleen-lezen Opgelost

Verificatie status contacte bij Vodafone.

na update geen internet meer op samsung a50 Alleen-lezen Opgelost

Gisteravond mijn laatste update binnengehaald. Sindsdien werkt mijn internet en mail niet of nauwelijks meer. Na opnieuw opstartten doet alles het weer voor 5 minuten ofzo en dan blijft ie weer hangen...

martinl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

schermontgrendeling krijg ik niet uit Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg mijn scherm niet ontgrendeld,ik had mijn telefoon in mijn zak gedaan en toen is hij per ongeluk op een optie gegaan,ik dacht de voice assistent. Toen heb ik mijn simkaart eruit gehaald,maar d...

Nank door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Telefoonnummer nieuwe prepaid simkaart werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik heb voor onze dochter een prepaid simkaart gekocht, zodat ze die in mijn oude telefoon kan gebruiken, alleen het telefoonnummer werkt niet. met vriendelijke groet

telefoonnummer aanpassen - wanneer gebeurt dit? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen maar ik heb gebeld met klaudia een topper trouwens. ! Mijn oude nummer zou gewijzigd worden naar een nieuw nummer maar tot op heden heb ik nog altijd mijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen