Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

prepaid opladen Alleen-lezen Opgelost

ik wil mijn prepaid tegoed opladen. ik krijg las antwoord dat het nummer 1200 of *102* momenteel niet bereikbaar zijn. is er een storing of is er iets anders aan de hand?

verlenging Alleen-lezen Opgelost

Er is vanavond al 2 x geprobeerd abbo te verlengen maar ik had dit nummer eigenlijk al opgezegd en nou voor tweede keer geannuleerd

snobel door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afkopen contract Alleen-lezen Opgelost

Jaren geleden ben ik overgestapt van Vodafone naar T-Mobile ivm slechte verbindingen. Paar maanden geleden is mij door iemand van Ziggo een abonnement van Vodafone aangesmeerd met de beloftes van supe...

Citizen and contract Alleen-lezen Opgelost

Hi I can make contract with out citizen Dutch because I'm portuguese and working in Nederland almost 2 years

Alek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen service bij het instellen van nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo, vandaag ging mijn abonnement in, ik heb dus mijn nieuwe Vodafone simkaart in mijn telefoon gedaan. Maar komt te staan dat ik geen service heb. Heb mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart...

6 maanden apple music Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg een aanbieding voor 6 maanden Apple music wat doe ik na die 6 maanden

Merian door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

start Vodafone abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van Hollandse Nieuwe naar Vodafone en wacht nog op een sms bericht voor afronding en starten bij Vodafone. Kan echter niet vinden wanneer ik die krijg. Kunt u mij daar antwoord op g...

Gea Krol door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw tel.nummer - maar Whatsapp nog het oude Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik heb een nieuw tel.nummer aangevraagd en inmiddels gekregen en in gebruik..nu zien mijn vrienden en familie dat ik met mijn oude nummer aan het WhatsApp en ben..hoe kan dit..ik ben toch niet m...

Broekie67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Krijg het niet voor elkaar om me simkaart te activeren 

Soeredj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Red Unlimited - extra data activeren Alleen-lezen Opgelost

Goededag, wanneer is aan het einde van de dag de 5 + 1 GB bereikt heb dan heb ik moeite om de extra data te activeren via de Vodafone app. is het ook mogelijk om de 1 GB aanvulling via een sms te acti...

sjn40 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data bundel red together Alleen-lezen Opgelost

Goeiedag Ik heb een klein vraagje over m'n data bundel van de Red together groep in de my Vodafone app staat namelijk dat ik 400GB data heb kan ik die volledig gebruiken of moet ik op de 200GB letten ...

Oneplus - waarom niet bij Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Waarom heeft Vodafone geen optie om een oneplus met een abonnement te combineren

Jorik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart Vodafone prepaid Alleen-lezen Opgelost

Gisteren heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Mijn simkaart is wat kleiner gemaakt voor deze telefoon. Ik heb prepaid. Mijn telefoon doet het echter niet en Whatsapp en sms ook niet. Wat nu?

EllesP door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

hoe kom ik van vodafone af Alleen-lezen Opgelost

Wat heb ik spijt dat ik voor Vodafone heb gekozen. Abonnement nog niet gestart en nu al doen ze moeilijk. Vraag om een upgrade, iPhone 11 ipv iPhone 11 Pro bestelt, tegen betaling natuurlijk en ze kom...

HananeHA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

hoe kan ik HOGE AFBOEKING verklaren ? Alleen-lezen Opgelost

Ik was afgelopen weekend bij mijn moeder en zowaar kon ik daar paar minuten mobiel internetten, maar thuisgekomen zag ik dat dit zo’n 20 euro heeft gekost ! Hoe is dit mogelijk en waarom kreeg ik voor...

Leko door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms in de winkel geweest - maar dat ben ik niet! Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg zo juist een SMSJE dat ik in de winkel ben geweest terwijl ik er niet ben geweest... nou staat me abonnement op me vader ze naam maar is der ook wat veranderd? In me abonnement of is die gebl...

Waarom hebben jullie zoon slechte klantenservice en winkels Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu al 5 dagen geen bereik op mijn woonadres en dat is niet echt makkelijk in deze corona tijd. Het was altijd al slecht maar kon altijd wel op zolder bellen. Nu ben ik 5 dagen geleden begonnen ...

Arjoh door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een week geleden al bij Vodafone geweest in Doetinchem om te verlengen maar er was iets met me nummer.. Vodafone zal me een sms of een mail doen.. nu na lang wachten schiet mijn geduld nu wel e...

esim - pin verkeerd ingevoerd. Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond op mijn Vodafone geeft mijn Esim aan dat ik de klantenservice moet bellen omdat de pin 3x verkeerd is ingevuld alleen gaat dit niet meer maar ook mijn gewone simkaart werkt nou niet meer o...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen