Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Phising per SMS? Alleen-lezen Opgelost

SMS ontvangen van Vodafone over een verdachte aanmelding op mijn account van een bepaald IP adres. Met verzoek om te gaan naar https://abonnement-vodafone.nl. Lijkt phising. Klopt dat? (afzender is +3...

Arlette door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

esim nog niet geactiveerd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn esim kaart geactiveerd via de telefoon. Helaas is hij na 7 uur aanvraag tijd nog steeds niet actief ?. Helpdesk gebeld na 3 uur met het verzoek 24 uur te wachten omdat ze zien dat hij in h...

Haarlem72 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Sinds 4G geen data meer tijdens bellen Alleen-lezen Opgelost

Sinds dat Vodafone 3G uitgezet heeft kan ik tijdens bellen via 4G op iphone XS Max geen data meer ontvangen. Dat is erg lastig omdat oa whatsapp berichten, navigatie en andere apps die data nodig hebb...

Brinkie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Overbetaald maar factuur is nog niet verekend. Alleen-lezen Opgelost

Dit topic is opeens gesloten: https://forum.vodafone.nl/archief-2020-115/laatste-factuur-klopt-niet-301302 @Mark Vodafone maar ik heb uiteindelijk de periode van 6 tot 31 mei nog niet terug gekregen. ...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

overstappen naar vodafone met friendscode Alleen-lezen Opgelost

Hoi. ben nieuw op dit forum. al jaren tevreden mobiele klant van Kpn. Maar die is zijn klanten aan het wegjagen door kortingen af aan het pakken van mensen die geen alles in 1 hebben. Vodafone met fri...

seeker112 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

hoe koppel ik apple music aan vodafone Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Zojuist heb ik de aanbieding geactiveerd om 6 maanden gratis gebruik van Apple Music te maken. Hartstikke leuk natuurlijk. Maar naalle stappen te hebben doorlopen kon ik in de laatste sta...

Pheurinck door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

data sim mifi Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb een huawai mifi waar ik een vodafone sim in heb gedaan met 10Gb. In NL werkt deze echter in duitsland niet meer. Wie weet raad?

Riasch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom in mijn verbinding in Saarburg Duitsland zeer slecht? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op vakantie in Saarburg Duitsland. Vanaf het begin al zeer slechte verbinding. Kan vaak niet bellen en internet verbinding kan beter over 2400baud snelheid gaan. Toestel aantal keren helemaal u...

Bimo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet in buitenland Alleen-lezen Opgelost

Geen internet in buiteland.  Roaming staat aan.

betreft betaling van 41.61 euro Alleen-lezen Opgelost

goedendag,zou ik aub me rekening van 41.61 euro mogen betalen op 25 july.. mvg karin de boer

karin1967 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ab Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, ik heb een mail van jullie gehad dat ik ondanks zelf!? Contact heb genomen mijn abonnement te veranderen. Dit is een actie en ik mocht mezelf daar voor aanmelden. Vervolgens krijg ik er ‘...

Lvdaa2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phishing via SMS? - koppelen rekeningnummer Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag een SMS bericht van +31621458785: [Vodafone] Beste klant, Uw rekeningnummer staat op dit moment niet gekoppeld aan uw Vodafone contract. U kunt hieronder door op de volgende link te d...

kouketer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Conference call wordt na 60 minuten verbroken Alleen-lezen Opgelost

Als ik een conference call opzet met mijn Android telefoon door verschillende mensen te bellen en deze dan samen te voegen, dan wordt steeds na precies 1 uur de conference call verbroken. Meestal is d...

Combinatie Vodafone Next en Garant Alleen-lezen Opgelost

Op basis van mijn ervaringen laat ik ergens in de komende 2 jaar wel het toestel vallen. Eerder had ik vodafone Garant, maar dat was erg onhandig omdat ik mijn toestel moest opsturen en afwachten wat ...

DennisJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon, maar hudige abbonement loopt nog Alleen-lezen Opgelost

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe, losse telefoon. Mijn abonnement kan rond 1 oktober verlengd worden en overweeg zeker om dit alweer te doen, alleen wil ik nu wel graag een los toestel kopen, i.p...

Rubkeee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra gb Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 2gig abonnement maar ook 2 gig extra. Nu is mijn vraag als mijn 2gig op is word er dan automatisch gebruik gemaakt van mijn extra 2 gig?

nieuwe simkaart geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

ik heb mijn abbonnement verlengd ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen maar ik krijg geen service ik heb hem al proberen te activeren via de site maar er is nog niks veranderd zoud...

ziggo korting Alleen-lezen Opgelost

Ik zou bij mijn abbonoment ziggo korting krijgen per maand en +1GB. Er werd gezegd dat dit automatisch gedaan zou worden maar dat is niet het geval.

Liema door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone abbonementen. Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Ik vraag me af waarom de sim only abonnementen bij vodafone zoveel duurder zijn dat het voor mij als ziggo gebruiker niet interessant is om over te stappen. Mijn huidige en vorige sim onl...

FCB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen